אם אני לא רוצה ל... כל דבר שזז, אני לא גבר ?

אם אני לא רוצה ל... כל דבר שזז, אני לא גבר ?

נראה לי שכל החבר'ה שלי חרמנים 24 שעות ביממה. כל בחורה שעוברת ברחוב... "ואללה הייתי עושה אותה עכשיו אם לא הייתי תפוס" וכאלה. לא יודע... לא כל הבחורות עושות לי את זה (ואני לא מדבר על דברות מכוערות, אותן אני לא רואה בכלל, אני מדבר על הסבירות ומעלה). וגם לא בא לי על סקס כל הזמן. לפעמים בא לי להגיע למסיבה כדי להשתולל ולהתפרק, לאו דווקא בשביל למצוא זיון. אתם יודעים מה, גם כשאני עם בחורה במיטה יש לילות שבהם אנחנו לא עושים סקס (אנחנו לא גרים ביחד). אז מה ? אני לא מספיק גבר, או שכל השאר פשוט משחקים אותה כאילו הם רבי-שגל ושחקני פורנו בפוטנציה ?
 

soul on fire

New member
אתה מספיק גבר לכל דבר

יש פשוט לא מעט אנשים שאוהבים לזיין את השכל ולהגיד דברים... אפחד לא אמר לך להזדיין כל לילה/ כל ליליה שאתם ישנים ביחד -> זה נתון לשיכולכם וכל השאר יכולים פשוט לדחוף....
 

LEATHER REBEL

New member
אבל אם המוצר שהוא מפרסם יימכר יותר...

זה יהיה סימן שהפרסומת היא -אפקטיבית-.
 
אל תחשוב ככה

זה לא שאתה לא גבר חלילה...... אתה אפס !!!!!!!!!!!! חחחחחחחחחחחח............ סתם, סתם. אתה חושב בסדר גמור. אם היית רוצה לתת לכל אחת בראש, אז מצבך היה ממש גרוע, כנראה כמו המצב של חבריך, שאיבדו את היכולת לברור ולהינות ממוצר איכותי של נשיות. כולם משחקים אותה. אל תתפלא אם חמישים אחוז מהם הם בתולים, וחמישים אחרים סתם אימפוטנטים. רק שתדע, שדווקא בלילות שאתה לא עושה סקס, אתה יוצא גבר אחושילינג. ועל זה אני תופס ממך. כל הכבוד.
 
למעלה