אם אני עושה אשר יצר או נטילת ידים
אני צריך למלות את הנטלה עד לסוף? אם כאשר אני קם, ואני ממילא עושה נטילת ידים, ובמקרה אני צריך לעשות גם אשר יצר, אז איך אני אמור לעשות, קודם את נטילת הידים ואחר כך את האשר יצר, או שאני יכול לעשות אחד מהם בשביל לא לעשות פעמיים, כלומר את שני הברכות זו אחר זו? ולזה מצטרפת גם נטילה שלישית, שאחרי לבישת נעליים ואולי גם סנדלים גם צריך ליטול ידים. אז אפילו יוצא לי לעשות 3 נטילות 2 מהם עם ברכה, עד היום כאשר אני הייתי קם בבוקר ובדיוק הייתי צריך לעשות אשר יצר, אז הייתי עושה 2 נטילות עם ברכה בזו אחר זו, את האשר יצר ואת זו שאני קם בבוקר, ועל נטילה אחרי לבישת נעליים אני עושה רק אם אני לא הייתי צריך לעשות את 2 הנטילות האחרות. בקיצור השאלות, האם אני צריך למלות את הנטלה עד לסוף? על זה אמא מעירה לי כשהיא רואה שאני מלאתי עד לסוף, וגם אבא העיר לי על זה פעמיים. ובקשר לברכה האם זה נכון לעשות את 2 הברכות אשר יצר אם אני צריך, ואת הנטילה של הבוקר זו אחר זו?
אני צריך למלות את הנטלה עד לסוף? אם כאשר אני קם, ואני ממילא עושה נטילת ידים, ובמקרה אני צריך לעשות גם אשר יצר, אז איך אני אמור לעשות, קודם את נטילת הידים ואחר כך את האשר יצר, או שאני יכול לעשות אחד מהם בשביל לא לעשות פעמיים, כלומר את שני הברכות זו אחר זו? ולזה מצטרפת גם נטילה שלישית, שאחרי לבישת נעליים ואולי גם סנדלים גם צריך ליטול ידים. אז אפילו יוצא לי לעשות 3 נטילות 2 מהם עם ברכה, עד היום כאשר אני הייתי קם בבוקר ובדיוק הייתי צריך לעשות אשר יצר, אז הייתי עושה 2 נטילות עם ברכה בזו אחר זו, את האשר יצר ואת זו שאני קם בבוקר, ועל נטילה אחרי לבישת נעליים אני עושה רק אם אני לא הייתי צריך לעשות את 2 הנטילות האחרות. בקיצור השאלות, האם אני צריך למלות את הנטלה עד לסוף? על זה אמא מעירה לי כשהיא רואה שאני מלאתי עד לסוף, וגם אבא העיר לי על זה פעמיים. ובקשר לברכה האם זה נכון לעשות את 2 הברכות אשר יצר אם אני צריך, ואת הנטילה של הבוקר זו אחר זו?