אם הבעל מתערבת

אור22222

New member
אם הבעל מתערבת

היי איריס, אני פונה בנוגע לאם בעלי. היא מתערבת יותר מידי בהחלטות שעלינו לקבל בעצמנו- למשל עיצוב באירוע ברית, בגדים,מה אנחנו עושים בשעות הפנאי, איזה סופר כדאי לקנות וכו' וכו'.היא אומרת את דעתה כל הזמן ומוסיפה משפט שרק אנחנו מחליטים. אבל אם היה כך היא לא היתה אומרת את דעותיה באגריסביות כל הזמן. אני מיד מעבירה נושא ופשוט מהנהנת אבל בעלי טורח ומסביר ועונה לי ונכנס איתה לדיונים. אם היה עניין עמוק ומורכב שאנו נמצאים בו הייתי מבינה אבל אמירות סתם מיותרות . מה את מציעה לי לעשות כדי להפסיק את ההרגל הזה וגם לגרום לבעלי לא להתייחס יותר מידי? היא סבתא טובה, היא פנויה לנכדיה ויש לה בית גדול והיא באמת נהנית איתם אז מבחינה הזאת כולם מרוויחים. אני לא מכניסה את העניין הזה ליחסים ולא הייתי רוצה שתפסיק להיות עם הנכדים, אבל זה נותן לה תחושה של השפעה.אגב אני רואה שרק בנות כתובות פה
 
מחלוקת בעניין כוחה של החמות

אור יקרה. נשמע שיש לך באופן כללי חמות חיובית. את נהנית מהבית שלה, מהעזרה שהיא נותנת ומהתייחסותה הטובה לנכדים. ראשית, זה לא מובן מאליו.
בנוסף, נשמע שהיא אשה חזקה ובעלת יכולות וורבליות וגם נותנת את דעתה בעינייני הבית השונים. ייתכן ובעלך מושפע מדבריה, ואת מרגישה אולי, שאת עומדת לבד מולו ומול אמו. אבל, אם אין כאן באמת אמירה, שהוא שם את דעתה לפני דעתך ומתחשב בדבריה יותר מאשר בדברייך, הרי יש כאן עניין בינך ובין עצמך, מדוע קשה לך לקבל את הקשר ביניהם. לכך, אני ממליצה לך, אם אכן זה קושי שאת מתמודדת איתו ביומיום, לבקש ייעוץ/טיפול עבורך, כדי להבין מה באמת קשה לך עם חמתך.
לשאלתך, האם רק בנות פונות במדור הזה לשאלות, אני מזמינה את כולכם, גברים ונשים כאחד לשאול, לשתף ולהתייעץ באשר ליחסים הזוגיים שלכם ואתן מניסיוני ומידיעותי בנושא, ככל שיתאפשר.
 
למעלה