אם הייתם מוצאים בורג באריזת אורז (
)

einat162

New member
אם הייתם מוצאים בורג באריזת אורז (
)

אם הייתם פותחים אריזת אורז, בוררים ושוטפים - ואז הייתם מוצאים בורג, לפני שלב הבישול, ובוודאי לפני שלב האכילה- הייתם טורחים להתלונן? ואם כן- מה היה פיצוי ראוי לדעתכם?
 

ebi83

New member
בורג- מתלונן


בעיקר כי הוא לא אמור להיות שם..

הפיצוי פחות חשוב לי, אני מניח שאוטומטית יהיה פיצוי של מוצרי החברה ברמה כזו או אחרת. אבל מבחינתי אפילו מכתב מכבד מספק.
 

niva99

New member
אם השן הייתה נשברת מהבורג

שווה להתלונן.

אני יודעת שיש אנשים המרבים להתלונן (יישר כח).

לא לכולם יש זמן ואנרגיה לכך.
 

einat162

New member
אם הייתה פגיעה- אבל לא הגיע לכיוון בכלל

רציתי לשמוע אם אנשים פה היו ממשיכים הלאה כרגיל, או שזה כ"כ מזעזע שמחייב תלונה.
לי נראה קנטרנטי - בגלל שלא הייתה פגיעה ואפילו גועל (הרי האורז מועבר ונארז ע"י מכונות חשמליות).
 

nataly36

New member
מתלוננת. בעיקר שידעו ויתקנו....

הפיצוי? בדרך כלל הם שולחים תלוש לרכישה של חבילה או שניים של המוצר עליו התלוננת. זה לא המניע.
באמת כדי שיתקנו ושזה לא יחזור על עצמו.

יכול להיות מסוכן. אם אדם יבלע את זה? לא נעים.
 
פיצוי - בעצם, על מה? הרי לא נגרם שום נזק

לאף אחד. אילו נשברה למישהו שן, חלילה, כמו שכתבו לפני, זה היה סיפור אחר לגמרי.
 
צר לי אורי

בורג בשקית מרמז על קו יצור בעייתי במיוחד, ולכן מבחינתי כל השקית שקניתי תלך לפח הזבל, איזה עוד חוליירעס יש בשקית, אתה יודע?
הפיצוי מבחינתי יכול להיות מוצר חלופי למוצר שקניתי, לא ביקשתי מליונים וגם לא מאות אלא כמה שקלים בודדים. יתרה מכך, המשוב שלי ושל אחרים מודיע מפעל על איזו בעייה שיש לו, ובכך אני אפילו מועיל למפעל.
 
עדיין לא הבנתי: פיצוי - על מה?

למיטב הבנתי, פיצוי צריך להינתן על נזק כלשהו.
 
או קיי, זה נזק ממשי, ברור ומדיד


התחושה שלי היא תמיד שחברות מסחריות סתם גוזרות עוד קופון תדמיתי כשהן מציעות ללקוח - בתשובה לפ''ניית עיתוננו'' - "מוצר חלופי", ''כרטיס חינם לנסיעתך הבאה באוטובוסנו" וכו', אבל מי שדורש ומקבל ''שקית עם מבחר מוצרינו'', לכל הפחות, יצא איכשהו בכבוד.
 
למעלה