אם לא היו עד היום מספיק קטגוריות בתחרויות האיגוד ......

oferlev9

New member
אם לא היו עד היום מספיק קטגוריות בתחרויות האיגוד ......

שבכל קטגוריה מספר חד ספרתי של מתחרים , אז בשנה הבאה יהיו הרבה יותר קטגוריות
ספרתי במסמך המצורף 15 קטגוריות לגברים בלבד (מגיל 19 לא כולל נוער ומטה)
להשוואה השנה היו 8 קטגוריות בלבד ......

יהיה מצחיק לראות ברבות מהקטגוריות 3-4 מתחרים בלבד.......
 

ItsikH

Member
לחיוב ולשלילה
לחיוב - כל יוזמה שמטרתה הגדלת מספר המתחרים בעיני חיובית [אם כי יש מקום לבחון בפועל את הצלחת היוזמה להשגת מטרה זו]. נדמה לי שזה נסיון לשכפל את הצלחת איגוד הטריאתלון בשיטה דומה, אבל שם ממילא התחרות היא אינדיבידואלית ולא קבוצתית, אז לא בטוח שההשלכות דומות.
לשלילה - ספציפית בקטגוריית הפרו לדעתי זו שגיאה - זו קטגוריה שנוצרה במיוחד כקטגוריית משנה לעלית, לפצל אותה עלול להוציא את העוקץ מעצם קיומה. מראש אין הצדקה בעיני לרוכב צעיר [18-29] להכנס לפרו אם היה כבר בנוער, או שילך לעלית, או שילך לספורט - היחידים שאני יכול להבין בגילאים האלו שייכנסו לפרו הם כאלו שלא התחרו לפני גיל 18, כשלב ביניים בלבד לעלית.
 
תלוי ביישום

טוב שיצרו 4 קטגוריות עלית, קטגוריה 1, 2 ו 3.
חשוב גם שיהיו גם רק 4 דפי תוצאות, כלומר לציין לדוגמה שמישהו מקום 20, בעמודה ליד יש לציין 1 בקטגוריה 50+ ולא יותר מזה. כרגע יש דפי תוצאות ל15 קטגוריות ואם זה ימשך יהיו עכשיו 50 קטגוריות כלומר כולם ינצחו.
 
קטגוריות גברים...

בואו ואעיר את עיניכם , למה קטגוריות נוספות ( או לפחות הסבר לחלק מן הקטגוריות הנוספות

פעם, כשהייתי צעיר בן 46, מי שהיה יותר חזק ממסטרס, לקח על עצמו את האתגר להתחרות בעילית, ולדוגמא - ניצן הנדלר, ישראל חן, עידו סירקין, ערן שרויטמן, יובל רחמילביץ', אורי צור, ועוד אי אלו ילדים...

אחר כך הגיע התקופה שכל מי שהיה קשה לו בעילית, רץ להתחרות במסטר פרו, וכך הפכו המנצחים בפרו לכאלו שהיו בני 30 וקצת במקרה הטוב, וברמה של עילית אבל לא פודיום בטוח בעילית...

ועל כן קמה קריאה בין המסטרס פרו החזקים והותיקים לקיים את המרוצים יחד, אבל לחצות את הגילאים, כדי שעמוס גרי, ורונן שריזלי ואני, ולא נצטרך להתחרות עם אלעד ניסימוב, גיל קיבץ, ודני צור, שיכולים לרכוב ברמת עילית בשקט גמור ( או במילים אחרות - הייתי יותר חלש מהם כשהייתי רוכב עילית, ועדיין חשבתי שנכון לרכוב בעילית)

החידוש הוא גם שמי שמנצח סדרתי בקטגוריה מחויב לעלות לקטגוריה הבאה, ולא יכול להשאר כמנצח סדרתי בקבוצת הגיל החלשה יותר...

חשוב שהערות ותובנות וביקורות על הנעשה במירוצים יהיו גם על ידי כאלו שמשתתפים במירוצים, ולא רק על ידי מועדון ה
Monday Morning Quarterbacking....

רק בשמחות
יוסי
 
בכדורגל כל אחד רוצה לעלות ליגה

אז לא ברור למה הרוכבים רוצים לרדת ליגה.
כבוד להיות רוכב עלית, מה לעשות שלנצח בעלית לא פשוט.
מי שמנצח בפרו מקומו בעלית. כך הרמה בעלית תהיה יותר גבוהה ובאופן טבעי יהיו כאלה שירדו ליגה. אולי אין להם זמן להתאמן כל כך הרבה, או שהם כבר לא ילדים. אלה החיים.
ומי שבפרו גם אם הוא בן 50 שינסה להתחרות בצעירים ממנו. אם כל אחד ילמד בעל פה מי בקבוצת גילו ויתרכז רק בנצחון ה 2 שבגילו כנראה לא אוהב תחרות, כי גם בגיל 50 אפשר מידי פעם לנצח רוכבים יותר צעירים או לפחות בסוף התחרות לציין: היום הייתי לא רע.
 
אבל כדורגל זה לא אופניים....

יהודה !
בגישה שלך עוד בטעות רוכבים בארץ ירצו לעבוד קשה (בדיוק כמוך,כמי שלא מכיר דרך אחרות, ולפעמים לפעמים גם כמוני...)

אתה צודק במאה ושבעים אחוז, אבל זה לא מונע מרוכבים רבים להעדיף את הנצחון על 5 מסטרס בני 50 מאשר להיות דומסטיק ולנצח פה ושם בעילית....

אין לי תלונות, ולפעמים אני מצליח לעשות צרות בעילית או בפרו, אבל הנכון הוא שמי שמנצח קבוע עולה ליגה לא לפי שיקול דעת אלא באופן גורף ואוטומטי....

מעבר לכך ריבוי קטגוריות לא גורר ריבוי זינוקים, ויש מגבלה של מספר זינוקים אפשרי בכל מירוץ, כך שבכל מקרה המקצים הדומים מתחרים יחד...

רק בשמחות ורק רכיבות ראויות !

יוסי
 
למעלה