אביגדור יצחקי אחראי על בניית יחידות דיור. הוא לא אחראי על
בניית כבישים ותחנות רכבת.
בשביל זה יש את שר התחבורה כץ שבכל יום מפתח את תשתיות התחבורה של מדינת ישראל ומזניק אותן בזמן קצר בכמה עשורים קדימה.
בקשר למתחם סירקין החדש, השר כץ מתכנן מהפיכה תחבורתית מסביב לו:
1. תחנת רכבת שלישית לפ"ת, ממזרח למתחם החדש, בסמוך אליו, על המסילה המזרחית החדשה.
2. שדרוג תחנת הרכבת סגולה המושמצת והפיכתה למתח"מ (מרכז תחבורה משולב) שיכלול חניות מסודרות לאוטובוסים ולרכבים פרטיים, עם גישה לתחנת הרכבת שתיבנה מחדש כדי לאפשר הגעה מכל כיוון אליה (כרגע יש רק גישה מצפון אליה).
3. כביש עוקף פ"ת (כביש 40 החדש) שייבנה ככביש מקורה מתחת למתחם החדש ושיוציא את התנועה צפונה ודרומה על כביש 40 החוצה מפ"ת (החוצה מכביש דרך ירושלים). הכביש יתחיל מדרום ליד צומת קניון סירקין ומצפון ליד צומת כפר הבפטיסטים. רק מתחת למתחם סירקין החדש הוא יהיה מקורה.
4. שדרוג כל הכבישים מסביב למתחם עם הרחבתם, בניית גשרים, בניית מחלפים. כביש 471 (מכבית), כביש 444 (כביש המחצבות), כביש 483 (הכביש לראש העין), כביש 4713 (הכביש לכפר סירקין) ישתנו לחלוטין.
5. חיבור ישיר ע"י כבישים חדשים למתחם, מכביש 444 ממזרח (עם גשר מעל המסילה המזרחית החדשה) ומכביש 471 ממחלפון נחלים שיעבור שדרוג רציני (ייבנה למחלפון עוד גשר במקביל לגשר הקיים בו כעת).
אין במדינת ישראל, בתקופת השר כץ, שום התנערות שלטונית ממצוקת האזרחים.
(גם בלוד, השר כץ מתכנן מהפיכה תחבורתית עם סלילת כביש עוקף לוד והחיבורים אליו. גם ביבנה עם מחלף כניסה חדש לעיר. בראש העין, הכביש העוקף כבר מוכן. כך בכל עיר ועיר, יש כביש חדש, מחלף חדש, תחנת רכבת חדשה שהשר כץ חונך או מתכנן).