"אם נרצה אין זו אגדה"- דף חדש בפורום

"אם נרצה אין זו אגדה"- דף חדש בפורום

חברים וחברות לאור מה שקראתי ממכם הבנתי שיש תחושה שהפורום הזה ימשיך להתקיים וואללה אם באמת נרצה ונשקיע אני לא רואה סיבה שלא נעשה פה משהו גדול ונחיה כאן את העניינים מחדש. אני רוצה שנעלה לאשכול הזה כל דבר שיכול להחיות את הפורום הזה מחדש. הנושאים שלי: - פעילות בפורום - לחץ על ג'קו שיכתוב - אשכול שכל אחת מכן תהיה אחראית לפתוח פעם אחת בשבוע לפחות(למשל: השבוע לפני... , המלצות לדיסקים, אשכול יצירה ועוד) - אפשר שנתחייב להכנס לכאן כל יום ולהעלות כל מה שעולה על רוחנו. זה הפורום שלנו, זה מקום ההערצה של ג'קו באנטרנט גם אם הוא לא מודע לו וידוע לכולנו שכשהוא באמת יצטרך את המקום הזה אז הוא יבוא לכתוב פה ואנחנו נהיה כאן בשבילו לשם כך. לכן השימור של הפורום תלוי בנו וידענו תקופות קשות יותר. אז אשמח לשמוע את ההצעות שלכן בנושא ולדעת מה אתן חושבות. תיכנסו לרוח חיוביות "באנרגיות חיוביות" ובואו נרים פה את העניינים מחדש כי מרמור רק יעשה לנו רע.
 

Nova5

New member
../images/Emo30.gif מסר משונית

שונית מוסרת ד"ש ומצטערת שלא כותבת מסיבות טכניות: אין לה אינטרנט כרגע ולא יהיה בחודשים הקרובים.
בינתיים היא גולשת מדי פעם ומתעדכנת ותכתוב כשתוכל. היא כמובן מקווה שפורום ימשיך להתקיים ומציינת שלא יזיק לנשוא לשמור על קשר דו-כיווני ולעדכן אותנו ישירות. היא גם אומרת לך, אור, תודה - על הניהול המסור של הפורום ומעריכה שאתה לא מרים ידיים ונאבק על "חייו"
 
תודה על העדכון

באמת חשבתי על טלי לאחרונה..ושמחה שהיא עדיין בעניינים למרות כל מה שקרה..אין ספק שמרגישים שהיא חסרה פה..אם אתן מדברות לעיתים קרובות יותר מסרי ד"ש חם ו
אני גם אשתדל..
 
למעלה