אמא, הבטחת לנו
מהצומח לשבת

דרושה שותפה צמחונית או טבעונית

לדירת 4 חדרים באזור כיכר רבין דרושה שותפה צמחונית או טבעונית הדירה והמחיר מלהבים למדיי שלחו לי מסרים נועם
 
איך חוזרים לשגרה../images/Emo35.gif

גולשי תפוז מוזמנים למפגש המנוהל על ידי ת.ל.מ. פסיכולוגים. המפגש לגולשי תפוז, ללא תשלום. יש להירשם מראש בכתובת [email protected]
המלחמה השפיעה על חיי כולנו, הרצף שבשגרה שובש. הילדים לרוב נפגעים יותר, אך גם גמישים יותר בהחלמתם. אנו מזמינים אתכם, ההורים, למפגש שיתקיים ביום ג´ 22.8.06 בין השעות .17.30-19.30 במפגש נדון בדרכים בהן נוכל להעצים את דרכי ההתמודדות של ילדינו לקראת חזרתם לתפקוד תקין, נציג ידע רלבנטי ונהיה פתוחים לשאלות מן הקהל. המנחות: דליה וולגיל , פסיכולוגית קלינית ורבקה יצחק עו"ס M.A ופסיכותרפיסטית, בעלות נסיון רב בעבודה עם הורים וילדים. ההשתתפות ללא תשלום בהרשמה מראש במייל: [email protected] לפרטים ת.ל.מ אורנים (ק.טבעון) טל. 04-9835373, 04-9831135 WWW.TELEM.ORG.IL
 

GeshemKaved

New member
משהו שרציתי לשתף אותכם בו...

הרגשה... לי נראה, שאנחנו לא יכולים להציל את העולם בכל מקרה. יש צונאמי בכל מקום, הוריקן, ואם זה לא מספיק, יש גם את איראן (שזה מתחרז עם הוריקן). אז לקחנו יוזמה קטנה על עצמנו, להראות שבאמת אכפת לנו.. . כל אחד בעצם, יכנס פה, יתרום קצת, ויציל - צמח אחד. רק צמח אחד, זה כל מה שביקשנו, בשביל לעשות את העולם הזה טוב יותר. פתחנו אתר למטרה נעלה זו. אפשר גם לקנות חולצות, וגם באמצעות החולצות, תורמים. והחולצות יפות. אז תהיו חמודים, השקענו בדבר הזה שעות ארוכות (4)... http://www.savetheplant.com תודה רבה על הקדשת זמנכם. אתם חמודים. קיפ אפ דה גוד וורק וויד דה ירוק.
 

BlackUnicorn

New member
1. אני בחורה.

2. זה נראה כמו אתר שמלגלג על כל האגודות שתורמות לדברים משמעותיים, על כל הארגוניים שמנסים לטפל בענייני הסביבה, בעלי החיים וכו'. אולי הניסוח של האתר לא טוב, אבל זה נראה כמו חבורה של אנשים שמתרימים כדי להרוויח קצת כסף לעצמם... מי באמת יתרום בשביל עציץ אחד? מה, אתם מגדלים עציץ בבית ומחפשים שיתרמו לו כסף? מה נסגר איתכם?
 

GeshemKaved

New member
להההה, אין מצב, את לא רצינית עכשיו

את מתכוונת, שהם לא לוקחים את ה5 דולר האלו ולא קונים בהכל מי עדן בשביל הצמח? לע, אין מצב, לא מאמין לך, אין, אין מצב. אז אם את לא רוצה לתרום, תקני חולצה. יש שם חולצות ממש יפות. וזה קשור לצמחוניות.
 

lightflake

New member
על מה את מדברת? זה סתם אתר

שעובד על אנשים בעיניים וגונב להם את הכסף.
 
למעלה