אמבטיות/קרם מלח אנגלי

אור לנו

New member
אמבטיות/קרם מלח אנגלי

קראתי קצת בשרשורים קודמים והבנתי שלקרם יש יתרון מאחר ומהאמבטיות נשאר מלח על העור והילד צריך לשכב באמבטיה - אין סיכוי שהפשוש יעשה זאת. מישהו יודע איך משיגים בארץ קרם כזה ובעיקר - מה הרציונל מאחורי "הוספת" המלח - למה הוא עוזר חוץ מלבעיות הרדמות כי אצלנו אין בעיית הרדמות אבל יש בעיית שינה קשה מאוד - הפשוש ממש נאבק עם עצמו כל לילה עם הידיים ומתרומם ונופל והכל תוך כדי שינה - וגם זה רק בתנאי שהוא ישן איתנו כי במיטה שלו הוא פשוט מתעורר ומשחק לפעמים חצי לילה או שנכנס לפחדים כנראה וצורח בהיסטריה.
 

Freed1

New member
אני מזמינה מקירקמן (ארה"ב)

לא מאמינה שיש להשיג בארץ - אשמח לשמוע
 
אז ככה

הקרם עוזר בד"כ להרדמות קלה יותר בערב. לא שמעתי על מישהו שזה עזר לו בבעיות שינה. גם לנו היו לאורך תקופה ארוכה התעוררויות באמצע הלילה והילדה פשוט לא היתה עייפה. זה נורא, זה מתיש. אני לא מצאתי פךרון תרופתי. העדפתי לא להשתמש במלטונין. אחרי שנה בערך (קשה) זה פשוט עבר. אני יודע שאצלנו הקרם לא עזר בהתעוררויות באמצע הלילה אבל עזר להרדם. את הקרם אני משיג מקירקמן. הנה מתכון להכנה עצמית של קרם על בסיס מוצרים מהארץ: Epsom salt oil. Lately, I have been mixing some coconut oil in with the salts and water. Actually it is more oil than water. 3 tablespoons water + 4 tablespoons salts + 12 tablespoon coconut oil. The coconut oil is good for the skin anyway and it seems to counter the drying effect of the salts. I found that just mixing the salts and oil did not dissolve the salts, so I needed to add just some water. I apply this liberally on the skin and it soaks in plus leaves the skin smooth and soft. ה"מתכון" הוא עם שמן קוקוס. אנחנו ניסינו עם שמן שקדים וזה עבד יפה. אני עדיין מעדיף את קירקמן כי הוא על בסיס מים, אבל זה ההשפעה אותו דבר. יש גם מלח אפסום בבית מרקחת בקופסאות קטנטנטת, אבל לקרם זה נוח כי זו אבקה. אחרת צריך לטחון את המלח. אני חייב לרוץ. אם השמטתי משהו - תשאלי.
 

אור לנו

New member
אז אמבטיות/קרם מלח אנגלי עוזרות רק

לבעיית הרדמות ? או שזה טוב רק לזה. כי בעבר רז כתב בתשובה לשאלה שלי שמומלץ להשתמש במלח לילדים שבספקטרות ואני רוצה לדעת למה זה עוזר ?
 
אמבטיה עם מלח אפסום מרגיעה

מלח אפסום הוא מגנזיום סולפט. גם המגנזיום נחוץ לגוף, אבל מה שחשוב כאן הוא הסולפט. למרבית הילדים בספקטרום חסר סולפט. הסופלט נחוץ ב-PST, תהליך בכבד שמפרק הורמונים ונוירוטרנסמיטורים פגומים וגם פנולים, חומרים שמשמשים באנטי-אוקסידנטים. פנולים נמצאים כמעט בכל מזון בכמות זו או אחרת, ונותנים לאוכל את הצבע שלו. במיוחד פירות עשירים בהם, ומבין הפירות - גרגרי יער. פנולים הם דבר טוב כאשר ניתן לעבד אותם. אבל אצל ילדים אוטיסטיים, רובם ככולם, חסר ה-PST שמפרק אותם, כנראה בגלל הרעלת כספית. כאשר הפנולים לא מתפרקים זה יוצר שורה של בעיות, שאחת מהן הפרעות שינה. הבעיה היא שכאשר לוקחים סולפור דרך הפה הוא מזין את הפטריות במעיים, שממש חוגגות עליו. הסולפט במגנזיום סולפט נספג דרך העור והרבה פחות בעייתי למעיים. הורים רבים שמשתמשים במלח אפסום לפני השינה דווחו שקל יותר להשכיב את הילד לישון, שהילד ישן לאורך הלילה ומשכים בבוקר בלי בעיות. יש כאלה שאפילו דווחו על שיפור בקשר עין, חיברות ושפה. היתרון במלח אפסום הוא שאין בו סיכון (אלא אם כן הילד בולע ממנו, שאז זה עלול לגרום לשילשול), והוא יחסית אינו יקר. מהניסיון שלנו אני יכולה להעיד שהאפסום אכן עזר לשינה במידת מה, אבל שיפורים אחרים לא ראיתי. תמי
 
למעלה