a wild rose
New member
אמור זה שם של דג
זה משפט שמצאתי את עצמי אומרת כמה פעמים לנציגי שירות שדיברתי איתם לאחרונה, אחרי ששמעתי כל פעם מחדש שהייתי אמורה לקבל מידע מסוים בשלב מוקדם יותר. חלק מהסיבה שהתלוננתי הייתה קשורה לכך שלא קיבלתי את המידע הזה ושירות מסוים שקשור אליו, ונאלצתי לפנות ולבקש מספר פעמים, וכל פעם מחדש אמרו לי שכל לקוח אמור לקבל את זה... אבל מה זה עוזר לי שהייתי אמורה לקבל את המידע בזמן שלא קיבלתי אותו?! ומה זה נותן לאותם נציגים לתת את המשפט הזה בתור תגובה ללקוחה שמנסה לקבל שירות?
הנציג האחרון שדיברתי איתו היה קצת יותר רציני, ואמר שהוא יבדוק למה לא קיבלתי את מה שהייתי "אמורה" לקבל הרבה לפני כן ויטפל בזה. בכלל, המילה "אמור" והמשפט הזה מזכירים לי משפט מעצבן אחר "את לא צריכה להתעצבן מזה" - אני אולי לא "צריכה", אבל זה אם זה קרה והתעצבנתי, להגיד את המשפט הזה לא ישנה את המציאות, כמו שהעובדה שהייתי אמורה לקבל משהו לא משנה את העובדה שלא קיבלתי אותו
זה משפט שמצאתי את עצמי אומרת כמה פעמים לנציגי שירות שדיברתי איתם לאחרונה, אחרי ששמעתי כל פעם מחדש שהייתי אמורה לקבל מידע מסוים בשלב מוקדם יותר. חלק מהסיבה שהתלוננתי הייתה קשורה לכך שלא קיבלתי את המידע הזה ושירות מסוים שקשור אליו, ונאלצתי לפנות ולבקש מספר פעמים, וכל פעם מחדש אמרו לי שכל לקוח אמור לקבל את זה... אבל מה זה עוזר לי שהייתי אמורה לקבל את המידע בזמן שלא קיבלתי אותו?! ומה זה נותן לאותם נציגים לתת את המשפט הזה בתור תגובה ללקוחה שמנסה לקבל שירות?
הנציג האחרון שדיברתי איתו היה קצת יותר רציני, ואמר שהוא יבדוק למה לא קיבלתי את מה שהייתי "אמורה" לקבל הרבה לפני כן ויטפל בזה. בכלל, המילה "אמור" והמשפט הזה מזכירים לי משפט מעצבן אחר "את לא צריכה להתעצבן מזה" - אני אולי לא "צריכה", אבל זה אם זה קרה והתעצבנתי, להגיד את המשפט הזה לא ישנה את המציאות, כמו שהעובדה שהייתי אמורה לקבל משהו לא משנה את העובדה שלא קיבלתי אותו
