הסעה
בגלל שאני עובדת במקום בו התחבורה הציבורית על הפנים סדרו לי הסעה
יש פעמים שאני לבד בהסעה ,ואנשים מצטרפים להסעות אחרות
יום אחד ההסעה לא הגיעה ,אני מתקשרת לאחר שאני מגיעה למקום בו אוספים אותי מפני שאף אחד לא עדכן אותי שהוא מאחר ,דבר שקורה מידי פעם אבל ניתן לעדכן קודם ואז לא יורדת למטה אלא רק לאחר שהוא מעדכן אותי שהוא למטה.
מתקשרת לחברה של הסעות ,חברה גדולה מאוד שכנראה בגלל גודלה מאפשרת לזלזל בלקוחות שלה
עונים לאחר מספר צלצולים ארוך יחסית אין שם תור המתנה ,כמובן בלי שם הנציג שענה.
שהסברתי לנציג שלא הגיע אמר לי שלא נורא אם מאחרים ולא חייבים להודיע והנהג יגיע ,וקבלתי ניתוק לפנים.
התקשרתי שוב שאלתי עם מי דברתי ואמר מה אתה רוצה אין לי זמן או משהו כזה
לא הבין למה אני כועסת .בנוסף לא הסכים לתת לי את המספר של הנהג שאחר כמעט בחצי שעה.
יום למחרת שוב אותו דבר הפעם התקשרו שהנהג מאחר ברבע שעה ,( פתאום כן ניתן להתקשר ?) ומסרו לי את המספר של הנהג ,אותו בקשתי ליתר בטחון.
פעם נוספת הנהג לא מגיע אמרו לי קח את המספר תדבר עם הנהג מזל שלא הייה לי דרך לרשום.שמעתי את הסדרן מדבר איתו וזה אומר לו שאין לו שום הזמנה כלומר תחשבו שאם הייתי מתקשרת הייתי צריכה שוב להתקשר להגיד זאת .ואז שלחו מונית שהגיעה לאחר חצי שעה איחור מהזמן המקורי.
התלוננתי בפני האחראי אצלנו ומאז זה לא קרה שוב
הייה גם מקרה בעבר בו לא הגיע הסעה והם לא ענו בכלל במשך 3/4 שעה
בסוף הצטרפנו להסעה יותר מאוחרת שהנהג "עשה לנו טובה" והסכים להביא אותנו למרכז העיר ומשם נסתדר.או פעם בבוקר שלא שלחו הזמנה וגם אז לא הייה עם מי לדבר ובסוף הסתדרנו עם כמה אוטובוסים והשיא שם מתקשרים אלינו לאחר 40 דקות איפה אתם ,למה אתם לא נמצאים בנקודת איסוף ? כנראה ראו שהתקשרנו את המספרים ודאגו להסעה.