אמישראגז - תלונה

  • פותח הנושא DGHM
  • פורסם בתאריך

DGHM

New member
אמישראגז - תלונה

עשיתי הזמנה ב-20 באפריל לבלון גז קטן, אמרו לי עד 7 ימים. בגלל שהמעבר לבלון הוא דרך הדירה שלי, אני צריך להיות בבית.
מאז התקשרתי בסביבות 8 פעמים וכל פעם אמרו לי "מחר".
פעם אחת התקשרו אלי ברוב חוצפתם לשאול "מה קורה איתך, אתה לא רוצה לקבל את הבלון גז?!", ואז כמובן שטענו שאני לא זמין בטלפון (אני זמין 24 שעות ביממה) ואז היא שאלה אותי אם זה בסדר אם אקבל את הבלון גז בארבע וחצי בלילה (כי החלוקה היא מארבע בבוקר עד שמונה בבוקר). כמובן שאמרתי לה שלא והסכמנו על 7 בבוקר ושוב לא הגיעו.
מאז התקשרתי עוד פעמיים ושוב הבטיחו לי "מחר".
ביקשתי לבטל את ההזמנה והנציגה אמרה ש"לבטל הזמנה זה סיפור". אמרה שמנהל יחזור אליי. המנהל לא חזר אלי גם כשהתקשרתי פעמיים לדבר איתו, הוא היה שם ואמר לנציגה שהוא "עסוק" (כשהנציגה מדברת איתו). הנציגה אמרה לי שאם אני רוצה לבטל הזמנה עלי לשלם 150 ש"ח על ביקור טכנאי כי הטכנאי היה אצלי פעמיים (לא דפק בדלת, לא התקשר לא תיאם איתי שום דבר..). החשבון עצמו הוא 164 ש"ח כך שהם מוכנים להחזיר לי 14 ש"ח.
האם יש לי קייס לתביעה קטנה?
אני לא מבין בזה כלום, עם מי ניתן להתייעץ בתהליך?

אין לי רצון לקבל מהם שירות, רק לקבל את הכסף חזרה
 
למעלה