אמממ... אהלן יש לי שאלה קטנה..

אמממ... אהלן יש לי שאלה קטנה..../images/Emo9.gif

אממ אז ככה.. קוראים לי מעיין ואני בת 20 (אוטוטו) ממגדל העמק.. למדתי משחק שנה א' בבית הספר לבידור ומשחק של השחקנית ענת ברזילאי (בת"א) והחלום שלי הוא להיות שחקנית, ורציתי לדעת אם למישהו כאן יש גישה להצגות ופעילויות המתנס לילדים.. ז"א אם מישהו יכול להפנות אותי למנהל\ת להצגות ילדים שנעשות ע"יי תושבים מהעיר ו/או הסביבה.. (אני בכוונה בוחרת קטגוריית ילדים כיוון שעשיתי כמה וכמה אודישנים ובכולם לא התאמתי כי יש לי לוק של ילדה צעירה (הרבה פחות מ20 ,אבל אם יש משהו אחר בתחום המשחק אז זה גם בסדר גמור) נ.ב- יש לי ניסיון על במות (מול קהל רחב, ואין לי פחד קהל/ במה) בכ"א אחריי כל החפירה שלי.. אם למישהו פה יש גישה למנהלי המתנס והצגות לילדים אני אשמח אם תגיבו ותעזרו לי..
 
אהה ועוד דבר ..

אני מציירת על קירות בחדריי ילדים, מעונות וכו'.. אם יש מעוניינים אני אשמח שייצרו איתי קשר.. אני אעלה עכשיו כמה תמונות מציוריי קיר שלי ..
 
זה היה ככה בקטנה.. דוגמית../images/Emo8.gif../images/Emo3.gif

בכ"א יש לי עוד ציורים על קירות.. אז מי שמעוניין שפשוט יישלח לי במסר אישי הודעה ואני כבר אדבר איתו
 

dafgol

New member
הי מעיין וברוכה הבאה ../images/Emo24.gif

אומנם אני לא מכירה אנשים במתנ"ס, אבל למה שלא תגשי לשם פשוט, הציגי את עצמך ואת נסיונך...ותראי משם מה הלאה.... אולי תפני לספרייה, שם יש שעת סיפור לילדים ואולי תציעי סוג הפעלה משלך עם ילדים....להמחיז איתם סיפורי ילדים וכאלה..... בכל מקרה המון
וברוכה הבאה
 

frige

New member
הי מעיין, ברוכה הבאה../images/Emo24.gif../images/Emo140.gif

תנסי לדבר עם אסתר איפרגן מהמתנ"ס, אולי היא תוכל להפנות אותך לגורמים הנכונים ולעזור לך. הציורים מדהימים, כל הכבוד. אנחנו גם הבאנו מישהו שצייר לילדים בחדרים.
ושוב, ברוכה הבאה. שרית
 
שרית, תודה רבה מאמי

כיף לפתוח ת'בוקר עם מחמאות
ותודה רבה על העזרה..אוליי עוד היום אני אלך לשם ואנסה לברר..תודה רבה.
 
למעלה