אמממ אני צריכה חוות דעת...חח[=

linoy pal

New member
אמממ אני צריכה חוות דעת...חח[=

אז ככה: שבוע הבא אני מתחילה להדריך קבוצה שהיא בכיתה ד. אמרו לנו להכין פעולה לכיתות האלה-פעולת הכרות. אני אשמח אם תביעו את דעתכם... אז ככה: קודם כל הצגה של המדריכים ושם השכבה שלהם וכו' משחק קצר הקובייה-עושים קובייה ובכל צד רושמים שאלות הכרות. משחק מרכזי מתחלקים ל-2 קבוצות בנים נגד בנות[ואם יש יורת בנות מה שבד"כ קורה אז נחלק אותם שווה בשווה... כל קבוצה מקבלת חולצה ומכנס מבריסטולים והם צריכים לעצב אותם. יש להם כל מיני חומרים וכאלה... או לעשות להם מצא את המטמון בתוך המתנס וזה יהיה רמזים על בתי הספר מהם הגיעו אם משהו כזה. סיכום שיחת סיכום הסבר קצת יורת מפורט מההתחלה על התנועה שלנו שהיא ייחודית רק לבת ים וכו' מתי הפעולה הבאה ושיביאו חברים ויש פרסים למי שמביא חבר. צ'ופר שרשרת שרשום עלייה הפעולה הראשונה שלי מקווה שזה בסדר.. ואם לא אז תגידו לי מה לשנות.... תודה...[=
 
אני חושבת

שזה אחלה אני הייתי הולכת יותר על חפש את המטמון כי זה יותר מגבש לפי דעתי ולצופר הייתי מוסיפה אולי אפילו סוכריה תמיד כיף לסיים אם משהו מתוק למרות שהצופר גם בלי כלום זה סבבה בהצלחה!!
 
לינוי יקרה,

יש לך פעולה מאוד חמודה ומקסימה להכרות אבל ישנן 2 הערות: 1. הפעולה קצרה מידי כך שיכול להיות שיהיה לך עוד הרבה זמן חופשי וחבל ש"תתקעי". 2. לגבי "חפש את המטמון" זה מעולה רק אל תכניסי שום דבר שקשור לבי"ס כיון שהפעילות החברתית אחר הצהריים צריכה להיות מהנה וישנם ילדים שלא אוהבים את ביה"ס. אני הייתי הולכת על הקטע ש להכיר מקומות במתנ"ס וחידונים על הקבוצה או שאלות הכרות כך שהם עוברים אחכ על כל התחנה הם מכירים אחד את השני. לגבי הצ'ופר הייתי עושה מצד חד "הפעולה הראשונה שלי" ומהצד השני הייתי כותבת: "ניפגש בפעולה הבאה (תאריך ושעה" לגבי תוספת של משחקי היכרות הייתי הולכת על משחקים שיעזרו לכם (המדריכים) לזכור את כל השמות. בהצלחה
 
למעלה