אמנים בעלי סגנון דומה לדמיאן מארלי

YAMAHA R1

New member
אמנים בעלי סגנון דומה לדמיאן מארלי

לא מזמן התחלתי לשמוע דמיאן מארלי. לאחר ששיר אחד שלו ממש הדליק אותי, הורדתי את כל שלושת האלבומים שלו. מאד מוצא חן בעיניי סגנון הרגאיי הקצבי שלו ולכן רציתי לשאול אם מישהו מכיר עוד אמנים בעלי סגנון דומה לשלו. אם בא לכם להציע לי אמנים בעלי סגנון קצת אחר משלו זה גם יהיה טוב אך בתנאי שהם בעלי סגנונות קצביים בלבד. בוב מארלי למשל, רוב השירים שלו הם לא מספיק קצביים לטעמי. דמיאן לעומת זאת הוא קצבי וסוחף מאד בעיניי. לכן את רוב השירים שלו אני אוהב הרבה יותר מאשר את השירים של בוב. תודה מראש!
 
אומנים בסיגנון שאתה מחפש

אהלן אחי, יש לך ים המלצות בסיגנון שאתה מחפש על גבי הפורום, במאמרים, בטאגליינס ועוד. הנה מספר מצומצם ביותר של אומנים שאם אהבת את דמיאן יש סיכוי טוב מאוד שתהנה מהם: Stephan Marley
Buju Banton Collie Budz Capleton - שבא לארץ בעוד שבועיים בדיוק ואסור לפספס! Mr. Vegas Movado Chuck Fender Gyptian
 

ZeusMan

New member
האמן שלדעתי הכי מתקרב לדמיאן הוא

ziggi ,רק אל תתבלבל ותחשוב שזה ZIGGI MARLEY... תבדוק אותו הוא עושה מוזיקה סוחפת ביותר...
 

Nechi Nech

New member
תשמע

שני האלבומים האחרונים של דמיאן נורא מגוונים ומשולבים במחינת סגנון מוזיקלי, ככה שאני לא מצליח לחשוב על אומנים או על אלבומים בפרט שפוגעים בול באותו הסטייל אבל אני אתן משהו באותו האיזור.. Capleton - Still Blazin Capleton - More Fire Capleton - Reign Of Fire Sizzla - Blaze Up The Chalwa Sizzla - Black Woman & Child Sizzla - The Story Unfolds Buju banton - Til' Shiloh Buju Banton - Too Bad Richie Spice - Spice In Your Life Spectcular - Find Yourself Junior Kelly - Tough Life Gentleman - Journey To Jah יש עוד הרבה דברים טובים אבל אלה הראשונים שקפצו לי לראש..
 
למעלה