אמנם זה פוליטי אבל זה צריך להיכתב

Widsith

New member
אמנם זה פוליטי אבל זה צריך להיכתב

שלום לכולם. אני מניח שכל חברי הפורום ערים להתרחבות החקיקה הגזענית והתיאוקרטית בישראל. אני מצרף כאן לינק לכתבה חדשה שתבינו את שיפוע המדרון שאנו דוהרים בו - http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4162110,00.html אין צורך לציין שאם זה יאושר, הדרך מכאן ולמדינת דת לא ארוכה, ואולי אפילו קצרה. ואין צורך שאציין שתחת ממשל דתי כולנו הולכים לסבול. אי לכך, אני יכול לומר לגבי עצמי שאני בקרוב מאוד הולך לבדוק אפשרויות הגירה לשנים הקרובות, ואני ממליץ. לכם להתחיל עם אותו דבר, לפני שמאוחר מדי.
 
לא מאמין שזה יאושר

נכון להיום, חברי הכנסת הנוכחיים לא ימהרו לאשר דבר כזה. עצם ההצעה נראה לי כמו נסיון נואש של ישראל ביתנו ללקק למצביע החרדי או החרד"לי. רק חבל שהנסיון הזה עולה כסף למשלם המיסים (כל הצעת חוק עולה כסף והרבה כסף, גם אם היא נופלת בסופו של דבר). מה שכן, במידה והחוק הדבילי הזה כן יאושר, אפשר להוריד את השאלטר על המילה "דמוקרטית" בביטוי "מדינה יהודית דמוקרטית" ואת המילה "יהודית" לשנות ל"חרדית". לי כבר יש תוכניות מגירה ליום שחור (תרתי משמע) שכזה.
 

Widsith

New member
מפיך לאלים

אני גם בודק כרגע איך אני מוציא דרכון זר למקרה הצורך...
 

neophile

New member
אני לא מסכים איתך

אין ספק שהמצב היום לא מזהיר אבל זה רק בגלל שאנשים כמוך מחפשים לברוח מהארץ במקום להצביע ולהשתתף במשחק הפוליטי כאילו זה נבלה שצריך להתרחק ממנה . בסך הכל לדוסים ולמתנחלים יש ייצוג גדול בכנסת כי מצביעים בשבילם ... אם כל החילונים השמאלנים (ברובם) היו מצביעים כמו בימים עברו למפלגת העבודה ולמרץ אז המצב בכנסת היה שונה לחלוטין הדוסים והמתנחלים הם לא באמת הבעיה כי הם חלק קטן באוכלוסיה יחסית ,הבעיה זה ישראל ביתנו וקדימה שזה שתי מפלגות חסרות תועלת לחלוטין . הרי אין שום דבר שימנע ממפלגה שמאלנית שתהיה בשלטון לחוקק חוקים דומים נגד הימין
 
אם כבר נכנסים לפוליטיקה ...

אחרי הבחירות של 99', ההשתתפות בבחירות נפלה מאיזור ה 78% לאיזור ה 64%. אילו קולות השווים לכ 17 מנדטים שהצביעו בעבר, ואינם מצביעים יותר. כמו כן, יש מספר גדול של מצביעים מתוך ה 64% שכן מצביעים (ה 15 מנדטים שהצביעו בעד שינוי וה 7 מנדטים שהצביעו בעד גיל, שתיהן כשלו לעבור את אחוז החסימה בבחירות אח"כ) שמחפשים בעד מי להצביע. אילו קולות שמחפשים למי להצביע ויכולים להכניס לכנסת מפלגה גדולה יותר מקדימה או הליכוד, ובמהלך המחאה החברתית נעשה סקר שתומך בטענה שלמפלגה עם אג'נדה חברתית יש פוטנציאל לקבל 30+ מנדטים. אני חושב שזה מצער שהמחאה הובילה לא להקמת מפלגה חדשה לקראת הבחירות בעוד שנה, אלא לכל מיני צעדים קיקיוניים, כמו התפקדות למפלגות הקיימות (ע"ע הליכוד בראשות הקפיטליסט החזירי ביבי, העבודה בראשות שלי יחימוביץ' שהכריזה, למעשה, שתכנס לממשלה עם הליכוד והחרדים, מפלגת עריקי ליכוד-עבודה, וכיוב', כולן מיטות חולות, לדוגמא כל אחת חייבת עשרות מליוני שקלים לבנקים). הבעיה של עם ישראל, כפי שצוין לא פעם, היא שיש הרבה אנשים מוכשרים לכשעצמם, אבל מעט מאוד אנשים שמוכשרים להנהיג ולשתף פעולה.
 

Wolf woman

New member
מקווה שיאשרו את החוק

כי זו תהיה הדרך הכי מהירה לשכנע את חבר שלי לעזוב איתי :) בסך הכל המקום הזה הולך ומחשיך ואנשים נהיים מטומטמים יותר ויותר, אז מה שצריך לקרות זה שרק האנשים האלו יישארו כאן וישמידו אחד את השני, זה די מתבקש.
 
למעלה