אמריקאית מטורפת

אמריקאית מטורפת../images/Emo46.gif

קנתה מוצר ב16$ ומאז אימיילים בלי הפסקה.המוצר הגיע אליה ומייד אימייל נוסף עם כביכול בעיה. ובוודאות הבעיה לא קיימת. שום בעיה , אמרתי לה , מייד אני מחזירה לך את הכסף . רק שתרד ממני כבר .אבל , לא , הגברת לא מוכנה , היא רוצה את המוצר והיא מחפשת אותו בכל ארה"ב ולא מצאה.ואיביי מלא במוצרים כאלו ואפילו הפנתי אותה למכירות כאלו . טוב , אני לא יכולה לעזור לה יותר . שבועיים אני מתכתבת עם המופרעת הזאת , שוב כתבתי לה שאני מאד מצטערת וכל החרטה והחזרתי לה את הכסף . ועכשיו היא שמה ביד על מוצר אחר . את הקודם לא בקשתי שתחזיר והיא גם לא הציעה ועכשיו אני נכנסת איתה לסרטים שוב. מה דעתכם? לבטל את המכירה?לחסום אותה?
 

ווטרס

New member
הרבה שאלות נשארות פה ללא תשובה

איזה מוצר? מה היה פגום בו? האם באמת היה הכרחי שתחזירי את כספה? האם היא קנטרנית או שמא המוצר באמת לא כשתואר? אם את חושבת שהיא באמת מהווה יותר נזק מאשר תועלת לעסק שלך - תחסמי אותה.
 
תשובות

תראה..המוצר לא פגום.המידה שלו מצויינת במפורש ובאותיות מודגשות .. על הגברת זה פשוט קטן , לא עולה עליה. היא כביכול לא באה בטענות רק טוענת שאין לה מה לעשות עם זה..הכרחי להחזיר את הכסף? לא . היא גם לא בקשה אבל לי אין כח להתעסק איתה יותר.היא כותבת לי מיילים מטורפים מידי יום מאז שקנתה במשך 14 יום והאמת שידעתי שזה לא הולך להגמר טוב איתה.אני בטוח יחסום אותה השאלה מה קורה עם המכירה שהיא שמה עליה ביד עכשיו? בוא נגיד שאני אבטל והיא תחטוף קריזה היא עוד יכולה לתת פידבק שלילי (על הקודם) .
 

jrcjrc

New member
או שתבטלי את המכירה שוב הפסדת כסף של הפירסום

 

ווטרס

New member
תקשיבי

קודם כל - וזה כלל ידוע - לא צריך למהר לפצות אנשים על דברים שלא מגיע להם. פיצוי מגיע כמוצא אחרון. (בד"כ כפשרה על עוגמת נפש כלשהי). ברגע שפיצית אותה מבלי שהיא תבקש, ומבלי שיהיו לך בכלל סיבות לפצות אותה, הראית לה שהיא בסדר ואת לא. היא קנתה מוצר, בלי לקרוא את התיאור עד הסוף, ועכשיו היא מתחרטת. אם היית נותנת לה את האופציה להחליף (כמובן שהוצאות המשלוח הם עליה בלבד) היית יוצאת הוגנת ואפילו לארג'ית. בקשר למכירה שלך, את יכולה לבטל אותה ואז לעשות ריליסט בחינם. אני מציע לך (במידה והקונה עדיין מתקשרת איתך) לבקש ממנה פידבק חיובי, ולאחר מכן לחסום אותה מהמכירות שלך. החיים באיביי לא פשוטים, אבל לא צריך למהר לרצות ולפצות אנשים קטנוניים. גם פידבק שלילי לא יעשה לך רע כמו שאת חושבת. בסופו של יום, לכולם יש פידבקים שליליים, ואנשים יודעים שישנם קונים שהם פשוט בלתי נסבלים ולא משנה מה תעשה הם יתנו לך פידבק גרוע.
 
עדכונים

אז ככה .. היא כאמור קיבלה את הכסף חזרה וטרחה להשאיר לי פידבק חיובי ביותר.. אני ביטלתי את המכירה החדשה ורשמתי לה שאני מצטערת אבל היתה לי טעות והמוצר לא קיים אצלי היא קיבלה את העניין בהבנה והכל בא על מקומו בשלום . אה.. וחסמתי אותה:)
 
למעלה