אמריקן אקספרס באירלנד

Assaf que

New member
אמריקן אקספרס באירלנד

שלום לכולם, אני צפוי להגיע לאירלנד היפה בעוד חודש ויש לי שאלה (יש הרבה שאלות, אבל זו השאלה שכרגע מעניינת אותי). האם ישנה בעיה בשימוש באמריקן אקספרס באירלנד? ראיתי שאתרי אינטרנט של אכסניות מאפשרים תשלום באמצעות מאסטרכרד וויזה בלבד ורציתי לדעת אם כך הם גם פני הדברים באירלנד עצמה. אני שואל בעצם האם אפשר לשלם באכסניות וחנויות באמריקן אקספרס והאם אפשר למשוך כספים מכספומטים? תודה.
 

jonbaum

New member
יש אמקס באירלנד

אבל ויזה ומאסטרכרד הרבה יותר נפוצים. עדיף שתביא גם אחד מאלה אם יש לך אפשרות.
 

jonbaum

New member
כמה אתה רוצה?

יש פה בלי סוף. היום היה כאן ממש מזג אויר נעים - בערך 17 מעלות ושמש. אבל אתמול היה גשם כל אחר הצהריים והיה כל כך קריר שהדלקתי את החימום בבית. איך בארץ? חברה שלי אמרה לי לפני כמה ימים שכולם נמסים כמו חמאה במחבת. איזה ייאוש. אני בארץ בעוד שלושה שבועות ואני כבר לא רגיל לדברים האלה.
 

jonbaum

New member
לידיעתך

גם היום יורד מבול כבר מהבוקר וכולם עם מעילים. אז יש מספיק קור לכולם.
 

jonbaum

New member
כל אחד רוצה מה שאין לו

יורד גשם כאן מהבוקר ממש קריר ואי אפשר לצאת מהבית. בדיוק דיברתי עכשיו עם חברים בארץ ואמרו ש-37 מעלות ושאי אפשר לצאת מהבית. טוב שהמציאו את הפטנט של הבית...
 

jonbaum

New member
חורף פה היום

גשם זלעפות, רוחות עזות, קר. ההסקה עובדת.
 

jonbaum

New member
כמו עכשיו - יום אסל יום בסל

דווקא מתחילת מאי היה כאן אחלה מזג אויר שבעולם - חמים ונעים, וכמעט בלי גשם. הדשא בגינה שלי כבר חום מרוב יובש. רק בימים האחרונים נעשה על-הפנים - קר, רוחות (אללה יסתר - הועף עץ ממש שני רחובות מהבית שלי), גשם זלעפות. מעצבן. אומרים שממש עד סוף השבוע יהיה מה שקוראים בשפה עדינה unsettled כלומר שאין להם מושג מה יהיה. גשם רבע שעה, שמש רבע שעה, גשם רבע שעה וחוזר חלילה. אבל איך שלא יהיה, יש לי הרגשה שזה עדיף על 37 מעלות.
 

jonbaum

New member
תודה תודה

אני באמת מקווה שלא נמות מהחום. אנחנו מגיעים ב-9 ליולי בבוקר ועוזבים ב-29.
 

jonbaum

New member
כנראה

ותארי לעצמך - אשתי אפילו לא יהודיה. ואו, מה גרמתי ומה עוללתי?
 
למעלה