אמת בפרסום במקדונלד

danchen

New member
אמת בפרסום במקדונלד

על פי דיווח באתר אייס הבדלים משמעותיים שהתגלו בין הסטייק-בורגר שהציגה מקדונלד בבריטניה בפרסומת חדשה לבין המוצר במציאות הביאו לפסילת הסרטון. הסטייק האמיתי היה דק יותר ועם פחות ירקות מאשר בפרסומת. ניסיתי להזכר בדוגמה של מקרה כזה שהיה בארץ - שהורידו מוצר בגלל פרסום "לא אמין" - וזה מאד קשה. האם זה בגלל שבארץ יש "אמת בפרסום" או שפשוט לאף אחד לא ממש אכפת ? עכשיו בפורום שיווק ופרסום.
 
למעלה