אמת בפרסום ... האמנם ?

danchen

New member
אמת בפרסום ... האמנם ?

על פי דיווח באתר אייס הבדלים משמעותיים שהתגלו בין הסטייק-בורגר שהציגה מקדונלד בבריטניה בפרסומת חדשה לבין המוצר במציאות הביאו לפסילת הסרטון. הסטייק האמיתי היה דק יותר ועם פחות ירקות מאשר בפרסומת. ניסיתי להזכר בדוגמה של מקרה כזה שהיה בארץ - שהורידו מוצר בגלל פרסום "לא אמין" - וזה מאד קשה. האם זה בגלל שבארץ יש "אמת בפרסום" או שפשוט לאף אחד לא ממש אכפת ?
 

liti

New member
לי נראה שלא שלאנשים לא איכפת,

אלא שפשוט אין להם אנרגיות להשקיע בזה, וזה משהו שמאפיין את המנטליות הישראלית בדיוק כמו העניין של גביית דמי אבטחה במסעדות שלפי החוק אמורים להיות כלולים במחיר המנה (כמו דמי השירות בחלק מהמסעדות שכלולים במחיר) ולא נפרדים ממנו. בריטניה בריטניה... אני אמנם לא מתה עליהם אבל ללא ספק יש לנו הרבה מה ללמוד מהבריטים (והלוואי שלנו יהיו את הצרות שלהם).
 
למעלה