אמת בפרסום? המקרה של ריבוק חיטוב הישבן...

אמת בפרסום? המקרה של ריבוק חיטוב הישבן...

קרה אמנם לפני כשנתיים אבל לא הראשון ובטח לא האחרון.ריבוק נאלצה לאחר הסכם פשרה לשלם פיצוי של 25 מיליון דולר, מכיוון שהמוצר לא עמד בהבטחה הפרסומית.
רק לאחרונה הורדה פרסומת מותג של פפסי, לאחר מיליוני צפיות, בגלל שהתפרשה כגזענית ופגעת בשחורים..
 
מדרון חלקלק

אם הפרסומת לשוקולד מבטיחה שוקולד טעים, ויש צרכנים שחושבים שהוא לא טעים, ניתן יהיה לתבוע את החברה? העונש צריך לבוא כתוצאה מירידה במכירות ולא כתוצאה מרגולוציה...
אלון אומנסקי
 
אלון, יש הבדל עצום בין "הבטחה להרזיה" , לבין

ויכוח על טעם וריח. בדוגמא שהצגת, על שוקולד, בהחלט לא ניתן לתבוע את החברה כי מדובר במשהו מאוד סובייקטיבי ואישי- טעם.
אבל שכמבטיחים לך בקמפיין "הבטחה" מהסוג שציינתי, או לדוגמא מוצר שאמור לעשות פעולות מסויימיות לפי היצרן, לדוגמא מכונית שאמורה לצרוך 12 ליטר לקילומטר, ובפועל בהתאם לתנאי היצרן ונסיעה רגילה , היא צורכת הרבה יותר נניח ליטר ל 8 קילומטר, זו בהחלט עילה לתביעה נגד היצרן.
יש אין ספור דוגמאות להבטחות פרסומיות שלא מומשו, ובסופו של דבר המוצר ניכשל ותדמית החברה ניפגעה לטווח ארוך.
 


 

שונית211

New member
אותו סיפור עם בזק-אין סוף להונאת הצרכן במדינה

בדיוק כתבתי על זה בפורום אחר.
בזק מפרסמת אפשרות ל 100 מגה כשבפועל היא לא מסוגלת לספק את זה לרוב הלקוחות שלה.
אז למה לפרסם????
תראו בכתבה שצירפתי...
 
למעלה