אנא, עזרו לחברכם!

  • פותח הנושא On23
  • פורסם בתאריך

On23

New member
אנא, עזרו לחברכם!

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=419056 יש לי נגן סנסה כזה. יום אחד הוא סתם נהפך לי לRecovery mode. זה היה מזמן... קיצר, לא מזמן מצאתי אותו אז חשבתי לתקן אותו. מצאתי את המדריך הזה: http://www.fixya.com/support/t119985-screen_turns_from_logo_white_logo_again וסעיף 3 לא הולך טוב. המחשב לא מוצא לי שום חיבור של מה שהסעיף מציין. מה עושים? אנא עזרו לי. תודה!
 

יאיר B

New member
שמת לב לנושא הגרסאות?

איזו גרסת נגן יש לך? 1 או 2? לכל גרסא יש את הפעולות המתאימות עבורה. אני לא מכיר את הבעיה הזאת (היה לי בעבר נגן כזה, לא קרה לי). לא יודע אם זה עוזר או לא.
 

On23

New member
אין לי שמץ

איך אני יכול לבדוק זאת? בכל מקרה, זה לא זיהה ... ולא הבנתי את ההתחלה של הגרסא השנייה, מה בדיוק צריך לעשות?
 

יאיר B

New member
במכסה האחורי של הנגן יהיה כתוב איזו גרסא הוא

בחלק התחתון בקטן מאוד, אם כתוב V2 אז אתה מחזיק גרסא 2. אם לא כתוב כלום - יש לך גרסא 1. סעיף 1 בגרסא 2: כבה את הנגן לחלוטין. לאחר שהנגן כבה העבר את לחצן ההפעלה למצב HOLD ואז רואים סימן אדום על המקש. סעיף 2: לחץ והחזק לחוץ את הלחצן האמצעי ובאותו זמן שהלחצן האמצעי לחוץ חבר את הנגן למחשב עם הכבל שלו. סעיף 3: הנגן יזוהה כדיסק נייד ע"י המחשב (בשלב זה אתה יכול לעזוב את הלחצן האמצעי). לחץ על הכונן שיזוהה במחשב עם לחצן ימני של העכבר ובחר איתחול (או פורמט אם אתה באנגלית). סעיף 4: שים לב שסוג מערכת הקבצים בחלון הפירמוט הוא FAT32. לחץ על התחל בחלון הפירמוט. זה כל מה שכתוב לגבי גרסא 2.
 
למעלה