אנונימוס נגד כת הסיינטולוגיה.

אנונימוס נגד כת הסיינטולוגיה.

שלום לכולם. אנחנו אנונימוס. (לא האלה של החיות, למרות שאנחנו מאוד אוהבים בעלי חיים כמו longcat) אנחנו מפגינים נגד כת הסיינטולוגיה. הסיינטולוגיה היא הכת הכי גדולה בארץ והכי מסוכנת. הם מנסים לחדור לכל מקום בשמות אחרים, יש להם חברות ל"ייעוץ עסקי", בתי ספר, גני ילדים, סנדאות ל"שיפור האישיות" - המטרה של כל אלה היא להכניס אנשים לכת הסיינטולוגיה - חפשו אותם באינטרנט ותדעו להזהר. מאז חודש ינואר אנחנו מפגינים נגדם פעם בחודש בכל העולם. החודש יש לנו שני אירועים. ביום שישי ה12.9 ב13:00 נצא להפגין בשדרות רוטשילד נגד חדירת הסיינטולוגים לבתי הספר. המטרה – להזהיר כמה שיותר הורים שלא מודעים לנושא בכלל. הסיינטולוגים מנסים לחדור לבתי ספר בשמות אחרים ולהפיץ תכנים סיינטולוגים – שהומוסקסואליות היא מחלה ושתרופות, כמו אקמול, הם סמים ממכרים. ביום שבת ה13.9 הסיינטולוגים עורכים מסיבה בתיאטרון גבעתיים ומסתבר שאנחנו מוזמנים! ממולץ לבוא בשמלות ערב וחליפות – תהיה עוגה! פרטים נוספים על ההפגנות באתר theprotest.info. נשמח מאוד לראות אתכם!! מומלץ להביא מסכה או משהו שמכסה את הפנים. לא רק בשביל הכיף. הסיינטולוגים מאוד מסוכנים וידועים ברדיפת המתנגדים שלהם.
 

סלוניק

New member
באופן כללי יש חשיבות ביציאה נגד פסבדו-מדע

בין אם זה סיינטולוגיה, בין אם הילרים ובין אם הומואפתיה או רייקי. העובדה שהתחומים הנ"ל מתיימרים להיות בעלי יכולת ריפוי מוכחת מהווים הטעייה ובעיקר כזו של אנשים חולים ובד"כ לא בעלי שיקול דעת סביר.
 

darthziv

New member
ההבדל בין הסיינטולוגים לאחרים

זה שהסיינטולוגים מנסים להכנס בכוח לחיים של אנשים דרך כל מיני דרכים מפוקפקות החל מדוכן נגד סמים (שקצת יספר לך על סיינטולוגיה) דרך בתי עסק שיחייבו עובדים לבוא ליום עיון בנושא עסקי, שלאט לאט יוביל אותך לשם.... זה מתחיל להיות מסוכן
 
יש אנשים שלהם זה טוב

פסיכולוגיה יכולה להשפיע המון, גם על מחלות. אם לאנשים טוב להאמין בזה, שיאמינו. מי אמר שהדרך שלך (או שלנו) נכונה ? זה נראה לנו הגיוני ומובן מאיליו, אבל איך אתה יודע שההיגיון הזה הוא הדבר הנכון בכלל ? קצת פילוסופי, אבל לכאן צריך להכנס אם רוצים להכנס לויכוח הזה. כי אין תשובה אחת נכונה.. הבעיה לטעמי היא רק אם זה נכפה בכוח..
 

iAnonymous

New member
האמונה שלהם אינה הבעיה כאן

הבעיה היא צורת ההתנהלות של הארגון שמנהל את הכת כמנגנון סחיטה ואיומים. כשאתה נכנס לכת, כולם נחמדים ומלאים חיוכים. הבעיות מתחילות כאשר אתה מנסה לעזוב, או לסרב להצעות שלהם לגבי כיצד לנהל את חייך. בעיה נוספת היא גם אופן הטיפול שלהם במתנגדים - אם אתה לא מסכים איתם על עניין מסויים או מתנגד לרעיונות שלהם, אתה מסומן כ"אדם מדכא" שאסור לחוס עליו. יש משהו די בעיתי עם צורת ההתנהלות הזו. אתה לא צריך להאמין לי לגבי זה - יש מספיק עדויות של ניצולים שברחו מהכת ועד היום סובלים מרדיפות שלהם בניסיון להשתיק אותם או לגרור אותם בחזרה פנימה. זה שהם מסתתרים מאחורי תגית של "דת" אינו אומר שמותר להם להתנהג בצורה פושעת.
 

סלוניק

New member
אוי אוי אל תתחיל אפילו

אם אנחנו מתווכחים על האם אתה כותב את ההודעה ממחשב, אני אטען שאתה כן ואתה תטען שאתה לא, באמת אפשר לומר ששנינו צודקים כי אין אמת אחת? גם אם זה היה נכון, הרי שמכורח ההגדרה של הוכחה מדעית הרפואה האלטרנטיבית לא עומדת בנטל (משום כך ישנה את ההפרדה הסמנטית בין רפואה קונבנציונלית לאלטרנטיבית), כך שמבחינת כללי ההוכחה כן יש הבדל. בסופו של דבר אי אפשר להתייחס לתיאוריה מדעית כל עוד היא לא עומדת במינימום הדרוש כדי להקרא תיאוריה מדעית (או לכל הפחות תיאוריה פרוטו מדעית). אם היא נעשית ב"מישור" שונה מהתיאוריות המדעיות האחרות, לעולם לא נוכל לבחון אותן אחת מול השניה. בכל מקרה, אין לי עניין להכנס לזה סתם כי זה לא רלוונטי. הבעיה כאן היא לא הבחירה של אדם מודע בתיאוריה פסוואדו מדעית כי אם העובדה שהילרים, הומואפטים ואנשי רפואה אלטרנטיבית אחרים מטעים לחשוב כי הם עומדים בכללי המבחן המדעי ושישנה השפעה פיסיולוגית לטיפול. אם ההשפעה היא פסיכולוגית לבדה, בסדר גמור, כל עוד אתה לא מסתיר את זה. שנית יש חומרה גדולה יותר להטעייה הזו משום שכשמדובר על הצגה של תיאוריה אחת אל מול השניה, פעמים רבות הן באות אחת על חשבון האחרת, ומאנשים עשוי בעצם להמנע טיפול רפואי הודות לטיפולים האלטרנטיביים האלה. וסתם לסיכום, עם כל הכבוד ל"אין אמת אחת", האם היית מוכן שקופות חולים יפנו חולים לאורן זריף לפני שישלחו אותם לאונקולוג?
 

iAnonymous

New member
לא מפוצצים ולא נעליים - אנחנו סתם חנונים.

ראיתה את זה רק בסרטון אחד - כתבה של ערוץ פוקס מלפני כמה שנים. הכתבה הזו הפכה לאחת מהבדיחות הגדולות ביותר שיש היום באינטרנט: הכתב נכנס לפורום 4chan שהוא הפורום הכי מטורף, אנרכיסטי, ומוזר כיום ברשת. ראה ערמה של בדיחות על כלי רכב מתפוצצים, חשב שאנשים עושים את זה ברצינות. ב-4chan אין רישום של שמות משתמשים - כולם כותבים במנוי "אנונימי" - אז הוא חשב שזה ה"שם של הקבוצה". מהר מאוד כל הפורום היה מלא בציטוטים מהכתבה שאנשים חזרו עליהם שוב ושוב: "האקרים על סטרואידים!", "מכונת שנאה אינטרנטית!". הבדיחה הפכה לכל כך פופולארית שלאט לאט התגבש הרעיון להתחיל להשתמש בשם "אנונימוס" על אמת. בקיצור - ולא בפעם הראשונה - חברות החדשות דיווחו על משהו ווירטואלי שקיים רק בראש שלהם, ואנשים החליטו להפוך את זה למשהו אמיתי. כי זה מצחיק. אנחנו לא האקרים, לא טרוריסטים, ולא נעליים: סתם ערמה (גדולה) של אידיוטים מהאינטרנט. אז למה אנחנו הולכים נגד כת הסיינטולוגיה? מתישהו בינואר הכת התקיפה את הרשת. ולא בפעם הראשונה - בכל פעם שמישהו כותב משהו עליהם שהם לא אוהבים, האיומים של עורכי הדין ישר מתחילים לעוף. הם אפילו מתקיפים אם זה בסך הכל איזה טוקבאק. צורת הפעולה של כת הסיינטולוגיה מחייבת אותם לנסות לצנזר ביקרות, ומבחינתם הרשת היא בסך הכל עוד מדיום לצינזור. אז החלטנו לא לשתוק, והתחלנו לדבר ולחקור. בדרך גילינו כמה דבר די מזעזעים על הכת, ועזרנו להפיץ אותם ברשת - היום זה עניין פשוט של חיפוש בגוגל כדי למצוא כל מה שרוצים עליהם. ואנחנו מתכוונים להמשיך עד שהם יעזבו את האינטרנט בשקט.
 

Boldo

New member
אז רגע.

מה ההבדל בין סיינטולוגיה לבין כל דת אחרת? O_O
 

iAnonymous

New member
יש הבדלים די חזקים

נתחיל עם זה שדתות אחרות לא טוענות שהן מדע בדוק ומוכח, מוציאות ממך כסף על קורסים שישפרו את התודעה והיכולת שלך, ורק אז לאט לאט מפסיקות להיות "מדע אמיתי ובדוק" ולאט לאט הופכות ל"דת". נמשיך עם זה שדתות אחרות לא מסתירות 98% מהאמונות שלהן ממך עד שמסרתה להם מספיק כסף בשביל להיות מוכן לגלות את האמת הנשגבת על היקום (ע"ע, חייזרים והרי געש) עוד נמשיך עם העובדה שכל הכתבים ה"דתיים" שלהם רשומים על זכויות יוצרים על ידי חברה שנקראת "המרכז לטכנולוגיה דתית" שהוא היחיד שמורשה להדפיס ולמכור את הכתבים האלו. כל ניסיון להפיץ את הכתבים ללא אישורם ישר מוביל לתביעות משפטיות. (ע"ע, "חייבים לשלוט באינטרנט") בקיצר, אין פה דת. יש פה חברה שעושה המון אבל המון כסף - והתנהגות כללית של כת מסוכנת. אם יש לך עוד שאלות, תרגיש חופשי לשאול - זה ממש עניין מטורף ומסובך למדי.
 

M a p s

New member
I second that

0יינטIלוגיה היא מועדון לכל דבר. היא רשומה כ"דת" רק כדי להימנע מתשלום מיסים.
 

Boldo

New member
מעולה, ולכן כל אדם רשאי להצטרף אליהם

אמרתי שהיא כמו כל דת בקשר לשטיפת מוח ופרופגנדה (או בשמה היפה ביהדות "החזרה בתשובה"). לאנונימוס (אני מכיר את /b/ אגב, בלי קשר) - כל הדתות טוענות שהן מדע מוכח. אחרת איך עוד הן מציגות למאמינהם שהעולם נוצר מישות מסוימת? כל הדתות מוסרות לך חלק מהכתבים שלהם ועל שאיבת כסף ממאמינים אין צורך להכביר במילים בכללית - אלו חבר'ה מגוחכים למדי, אבל לגיטימיים הם כמעט ו.. המלחמה שלכם טיפשית - לכו תילחמו בענקי נפט, במזהמים, בקפיטליזם,בG8 , מספיק עם מטרות זניחות. (אגב - סליחה על התגובה המאוחרת - רק עכשיו יצאתי לחג מהצבא)
 

M a p s

New member
אתה יכול רק לבקש מהם

לא להשתלט לי על האינטרנט, תיקים רפואיים, מערכת החינוך, תיקים פליליים שלי (לעתיד), אמצעי התקשורת, משרדים ממשלתיים... ובעצם על כל העולם שאני חיה בו? זינו נשמע הרבה יותר ידידותי מהחבר'ה האלה. אין לאף אחד בעיה עם ה"דת" שלהם. יש לנו בעיה עם ההתעלקות שלהם על אנשים שמתנגדים להם. ואתה חייב להודות שזו דרך לא רעה להעביר את הזמן עם אנשים שמעולם לא פגשת :)
 

Boldo

New member
מי משתלט? הסיינטולוגיה?

אני באמת צריך להרצות לאנשים על כפייה דתית בישראל? האם אני באמת צריך להביא לך עכשיו עשרות לינקים על ההצעות של שר התקשורת לצנזור האינטרנט, על מערכת החינוך החרדית המתבדלת, על הישיבות המתוקצבות, על "משרד הדתות" או על כל תחום חיים אחר שבו הדת מתערבת לך בחיים? מה נטפלת לסיינטולוגיה? כן - הם עשו פשעים והם צריכים להיענש, כן - השיטות שלהן דוחות ובחלקן לא חוקיות. אבל מה שנוצר פה נראה יותר ויותר כמו טרנד אינטרנטי עלוב.
 

M a p s

New member
כן אבא

פעם הבאה אשתדל לא להיגרר אחר טרדים חברתיים מבלי לברר את כל העובדות. מזל שיש אנשים כמוך שמחזירים אנשים כמוני לקרקע המציאות.
 

סלוניק

New member
זה לא סותר.

כנראה שנושאים כלכליים\סביבתיים\ביטחוניים וכו' הם כנראה בסדר עדיפויות גבוה יותר, אבל אתה מסיק מזה שלכותב ההודעה יש התנגדות לסטטוס קוו בכל הנושאים האלה ולכן הוא צריך לצאת נגדם. יכול להיות שהכל מוצא חן בעיניו פרט לסיינטולוגיה, כל אחד וסדר העדיפויות שלו.
 
למעלה