אנחנו, הרוקדים, האשמים העיקריים במצב

אליק 31

New member
אנחנו, הרוקדים, האשמים העיקריים במצב

המצב הוא כמובן, ריבוי הריקודים העצום.
כל שבוע, ריקוד חדש, ולפעמים זהו אפילו ריקוד זוגות חדש כל שבוע
עוד לפני שהריקוד של השבוע שקדם לו, התיישב היטב בזכרון,
ומדובר בהרקדה אחת.
תכפילו את זה כפול 2, אם אתם רוקדים בהרקדה שנייה בשבוע
וכפול 3, אם רוקדים 3 פעמים בשבוע.

למה, אנו הרוקדים אשמים במצב?
התרשמתי, כי הלחץ ללמוד עוד ריקודים
בא מלמטה, מאצלנו, הרוקדים
המחשבה באה לי כאשר ראיתי את הבאזזזזז
סביב ריקוד תמוה שנקרא
"ואולי ביום יפה".
אנחנו יצורים אמביולנטיים להפליא:
מצד אחד אנו מתלוננים על ריבוי הריקודים שהורס את ההנאה
מצד שני, אנו רצים אל המרקיד ומספרים לו בהתלהבות
על הריקוד האחרון המשגע שמסתובב בחוגים.

המרקיד כבר יודע את הבעייה של ריבוי הריקודים
וכדי כאילו לא להיות שותף ל"חטא" הנורא הזה
הוא מרגיש צורך מצד אחד, כן ללמד את הריקוד החדש
אבל מצד שני, ללמד את הריקוד במהירות, לפני שהקהל ירגיש כי היה ריקוד חדש...
והעונש הוא כפול:
גם ריקוד חדש
וגם לימוד חפיף.

ה צ י ל ו !!!
 
ריבוי ריקודים

אליקו ידידי
אם כוונתך להרקדתו של שיקר בה נלמד ריקוד ישן אנרגטי מילים נעמי שמר שהתאים למזגאוויר שהיה ביום חמישי
שם הרקוד איזו שמש מבורכת
זה ריקוד ישן שבד"כ נרקד בהרקדות נוסטלגיה ובפסטיבל כרמיאל
הרווח כולו של הרוקדים
 

אליק 31

New member
זאבי, לזה בדיוק התכוונתי: רוקדחביב ונכבד

מתאהב בריקוד
רץ אל המרקיד שלו ומתחנן אליו שילמד את הריקוד
כולם נהנים
אבל בדרך, גם כמה מהם קורסים מהנטל...
 
חזרה על ריקוד ישן

אליקו בשביל רוקד שלא למד ולא יודע או לא זוכר צעדים של ריקוד ישן לא רקוד חפיף ריקוד ריקוד,
ריקוד עליו נאמר נכס צאן ברזל אחד שנרקד ונשאר לדורות ההשקעה כדאית
עבור ריקודים כאלה אני מגיע להרקדה זאת
רוב הרוקדים שמעו ויודעים את הרקוד להם זאת חזרה לכן צריך להוסיף אותו לרשימת הרקודים ששכרם בצידם
הלוואי ומרקידים נוספים ילמדו בחוגים המתקדמים שלהם לפחות רקוד אחד מנכסי צאן הברזל (בשנה)
והקורסים בנטל תתחילו לסנן
 

yampi

New member
מצד אחד-מצד אחר. הביטוי 'מצד שני' לא מתאים לקשר של ניגוד.

 

ניר דן

New member
צפיתי בסרטון הנ"ל, וזה מה

שיש לי לומר, מנקודת ראות של אחד שיש לו מילה בעולם הפרסום - ראשית, הקונספט הוא נכון. כדי למשוך צעירים לענף ריקודי העם יש לנגן להם קונצ'רטו לחליל ולחצוצרות, למורת רוחם של רבים מהקוראים כאן בפורום.
הבעיה בסרטון הזה היא לא הצלילים עצמם, אלא הלחן והנגנים (תסריט ושחקנים). המסר שהסרטון מעביר לצופה נשמע כך - 'היי בנות צעירות, בואו לרקוד ריקודי עם, המון זקנים פנויים מחכים לכם'...
מצד אחד, אם אנחנו רוצים למכור את ריקודי העם לצעירים, מוטב היה להציג זוג צעיר ובלוקיישן שונה מאשר הסלון הקיצ'י שבו הושיבו את הפרזנטורים (חוף הים בשעת לילה ותאורה רומנטית נראה הרבה יותר מפתה). מצד שני, להציג את ריקודי העם כענף בילוי שאלפי צעירים נוהרים אליו כל לילה תהיה הטעיה צרכנית, והאמת העגומה היא שהרוב המוחלט של הרוקדים הם אנשים מבוגרים.

לדעתי היה טוב יותר אילו היו מופקים בין שניים לשלושה סרטונים כאלה (במסגרת מגבלות התקציב) - אחד לצופים בגילאי העשרה, אחד לבני ה- 30 ואחד לגילאי 40-50, כאשר בכל סרטון יככב זוג רוקדים 'אמיתי' בגילאי קהל המטרה, כל סרטון יצולם בלוקיישן שונה, ואופן העברת המסר תהיה שונה (גם אם המסר בין השורות יהיה זהה).

שורה תחתונה - החץ עצמו יוצר מחומר טוב אבל הוא לא כוון למטרה ולכן נרשם כאן פספוס.
 
או לרמוז

שבחורות שנראות ולבושות כך מגיעות לרקוד, רוב הנשים בהרקדות הן לא בגיל הזה, לא בלבוש הזה ולא היו רוצות להיות מוצגות כך
וגם רוב הגברים בהרקדות לא כל כך מבוגרים, וגם לא כל אחד מהם רוקד עם צעירה בלבוש חושפני
&nbsp
&nbsp
 
מיפה קצת את המציאות

אבל המטרה היא באמת להביא רוקדים אז אפשר לסלוח

מה שמטריד אותי זה שהוא מבקש לא להשמיע שיר כדי שאחרים לא יתפסו אותו לפניו, אולי גדי לא מבין שיחד עם הדברים הטובים שהוא עושה הוא גם קטליזטור לכמה דברים פחות טובים
 
זה לא חדש זה קיים בעוד תחומים

ריקודי עם זה לא חוג סוציאליסטי.
ואני מאוד שמח על הגיוון שיש.
לטעמי יותר חשוב לטפל בריכוזיות במשק
לפני שמתחילים עם הריקודים.
אני מאיל לו עוד הרבה שנים כי המסיבה שלו
היא הכי טובה בעיר.
 
הנה עוד מבט על ג ביטון

לפני שבוע עת היתה הסופה המפורסמת הגיעו מעט רוקדים (יחסית) לבית דני.
עפ"י המרקיד כ-170 אישה ואיש.חלק מהתכנית הערב היו הבחירות למצעד השנתי.
יש רוקדים שמגיעים לרקוד גם ריקודי נוסטלגיה באולם התחתון.בגלל מיעוט הרוקדים
ושיפוץ האולם לא היתה אפשרות לקיימו ומס' רוקדים התרעמו ובצדק.
ואז גדי ערך הצבעה כמה רוצים לרקוד,שבעה הצביעו על רצונם לרקוד.בלי להתעצל הוא דאג שיורידו
רמקול מגובה של חמישה מ' אירגן הרקדה ברחבת המיזנון.הרקדה לשבעה זוגות.
אפשר להגיד עליו הכל,וצריך להגיד עליו גם שהוא היחידי שנותן מוצר ברמה גבוהה.
נקווה שעוד אחרים ילמדו ממנו.
 

אליק 31

New member
פולני , שכחת את סדר התכונות של גדי:

גדי קודם כל כוריאוגרף מחונן
אחר כך הוא סוחר ממולח
אחר כך הוא חתיך משובב לבותיהן של נשים בכל הגילאים
אחר כך, הוא סתם בן אדם חביב, שובב, ממזר.

הפעולה שאתה תיארת נכנסת להגדרה של גדי כסוחר...
 

משהא11

New member
אליק ידידי,אם היית מכיר באמת את גדי,התכנים והסדר היו משתנים

היו בחלק מהדברים גם מחיקות, גם תוספות, גם שינוי בהגדרות.
מעבר לכך לדעתי אתה טועה בפירוש המושג כוריאוגרף. נכון שגדי ייצר הרבה ריקודים וחלקם ממש טובים לשירים טובים.
אולם המקצוע כוריאוגרפיה מתייחס לאומן כוריאוגרף העוסק ביצירת מערכות ריקוד, להקות, מופעים מורכבים מתנועות ידיים, רגליים וגוף, לבוש, מוזיקה, תאורה וכל מה שיכול ליצור אפקט מערך שלם שובה נפש.
גדי ביטון לא לא נכלל לדעתי בקטגוריה זו ועד כמה שידוע לי - ואולי אני טועה ? אינו כוריאוגרף.
ריקודים שמחים ובריאים
אורי גבעוני
 


והעובדה שהציגו אותו כך בתוכנית הרדיו והוא לא תיקן את התואר שהוא לא זכאי לו ממש מרגיזה
גדי ביטון מאוד מוכשר, אבל הוא לא כוריאוגרף, נראה לי שהיינו יודעים עם היו לו כמה ריקודי במה שמזכים אותו בתואר
 

אליק 31

New member
סיגל יקרה, כאשר מדובר בכשרון של גדי לכתוב ריקודים

כל הכוריאוגרפים הכביכול מקצוענים, מתגמדים לעומת גדי
בשביל להקים להקה, להרקיד אותה על במה, להלביש אותה בתלבושות, ליצור מעגלי ריקוד על הבמה - קטן על גדי.
נראה את הכוריאוגרפים מתמודדים מול גדי בכתיבת ריקודים
וקצרה היד מלפרט את רשימת הריקודים המלהיבים שגדי כתב עד כה, שאף כוריאוגרף -
אולי אולי שלמה ממן, - לא מתקרב לכשרון של גדי.
 
אתה פשוט מצחיק

אני רוקדת אצל רוני סימן טוב יותר מ-12 שנה, רמת ההשכלה הנדרשת לכוריאוגרף פשוט שונה, אם תשוחח עם כוריאוגרף אמיתי תבין את זה
 

אליק 31

New member
סיגל, הלכתי לגוגל, וזה מה שמצאתי:

"כ ו ר י א ו ג ר פ י ה - היא היצירה של התנועה. פעולת "חיבור" מחול, כאשר השפה התנועתית היא חופשית ואינה מוגבלת.
הכוריאוגרף לא חייב להיות רקדן במקצועו. היצירה של התנועות נעשית אצל כל כוריאוגרף בדרכו שלו
כאשר ברוב המקרים ישנו סגנון אישי שמנחה אותו.
את תחום הכוריאוגרפיה אפשר להשוות לבימוי, הלחנה, כתיבה, ציור וכל יצירה חופשית שאדם יוצר בכל תחום שהוא.
בכוריאוגרפיה חומר היצירה הוא הרקדנים והחלל
והכוריאוגרף הוא האחראי להוות את השפה תנועתית שהיצירה במלואה שמורכבת מגורמים שונים.
תחום הכוריאוגרפיה התפתח במהלך השנים מאז התקופה של התמקצעות המחול ועד התקופה הזו וממשיך להתפתח.
כיום לכל כוריאוגרף יש שפה תנועתית שהוא מסגל לעצמו במהלך חייו ובמהלך הנסיון שלו ככוריאוגרף".

עם כל הצניעות, אנא הרשי לי לכתוב לך כהאי לישנא:
"לא התרשמתי"...
אני יכול החל ממחר להכריז על עצמי כוריאוגרף
ואף אחד לא יוכל להפריך את דבריי
 
זה בדיוק הענין

גם את אתה מכריז על עצמך ככוריאוגרף, או גדי ביטון לא מתקן כשמכנים אותו כוריאוגרף זה לא אומר שאתה כזה
מה למדת? מה הנסיון שלך?
&nbsp
אני יכולה להכריז שאני רופאה, זה לא אומר שאני רופאה
 
למעלה