אנטביוטיקה ותופעות חזרתיות בPDD

שרק 2005

New member
אנטביוטיקה ותופעות חזרתיות בPDD

שלום בני מאובחן עם PDD ואנחנו מטפלים עם אומגה 3 ו AD בימים האחרונים החל לקבל אנטיביוטיקה בשל דלקת ריאות והתופעות לא רק שחזרו אלא חזרו בצורה שמעולם לא היו הוא כל היום הולך הלוך חזור ליד קיר משחק עם הידיים האם ניתן לתת משהו בנוסף בכדי לאזן את המצב מחדש בזמן הטיפול האנטיביוטי? תודה
 

אמאלנצח

New member
פרוביוטיקה שאגב תמיד מומלצת עם

אנטיביוטיקה גם לאוכלוסיה ללא קשיים מיוחדים וכן מומלצת לאוטיסטים גם כשלא לוקחים אנטיביוטיקה.
 

שרק 2005

New member
הוא מקבל פרוביוטיקה באופן קבוע

השאלה היא אם יש עוד משהו שאפשר לתת?
 

אור לנו

New member
אולי כדאי לשנות את סוג הפרוביוטיקה

ה ABC דופילוס מכילה יחסית מעט חיידקים, אפשר לקנות מוצרים עם ריכוז חיידקים הרבה יותר גבוה. גם הפשוש שלי מקבל אנטיביוטיקה בגלל דלקת ריאות וטפו טפו לא נצפו התנהגויות כאלו, הוא יותר אפאטי ועייף, הקיבה שלו שוב לא מדהימה בלשון המעטה אבל חוץ מזה הוא בסדר.
 

שרק 2005

New member
איזה פרוביוטיקה יותר מרוכזת?

המליצו לי כ"כ על הסולגאר כך שחשבתי שהיא אחת המרוכזות ביותר. וכמובן תרגישו טוב!!!
 

אור לנו

New member
לגבי סולגאר בכלל

הדעות בפורום לא נוטות לטובה. לגבי הפרוביוטיקה - אני משתמשת בזו של חב' TWINLAB - זה מגיע בקפסולות שאני מוציאה את האבקה מהם ומפוררת היטב כי יש לאבקה נטייה להתגבש. יש עוד המון מוצרים עם כמות גדולה יותר של חיידקים פר כמוסה - היה שרשור על זה בימים האחרונים, על מוצר עם כמות עצומה של חיידקים.
 

razgalili

New member
לשרק

האנטיביוטיקה יכולה לגרום לכמה בעיות שאני יכול לחשוב עליהן: 1) האנטיביוטיקה יכולה להרוג חיידקים במעיים ובמקומות אחרים. החידקים עם מותם משחריים רעלנים שהגוף צריך להתמודד איתם. אפשר להקל מעט אל התופעה על ידי מתן כדורי פחם שיספגו חלק מהרעלנים שבמעיים. 2) האנטיביוטיקה יכולה להרוג פלורה ידידותית במעיים. זה יכול לגרום לחוסר בויטמינים, ולהתפשטות מוגברת של פטריות. האם הלשון של הילד לבנה? האם הוא מצחקק בלי סיבה? השתנה מרובה? אפשר לסייע לילד על ידי מתן כמויות ענק של פרוביוטיקה (תני לפחות פי עשר מה שכתוב על האריזה) 3) האנטיביויקה כשלעצמה היא רעל שאותו הגוף צריך לפרק ולהפטר ממנו. תוספת ויטמינים בכלל וויטמינים C ו E יכולה לעזור.
 
מספרים אבסולוטיים

מאחר שעוד לא ירדתי לסוף דעתו של רז עם ה- "פי 10", אני מוסיף כמה אינדיקטורים שעזרו לרפה קליטה כמוני להבין. אולי הם יעזרו גם לאחרים: - מינימום: 15-25 ביליון חידקים ליום. - מינון גבוה: בסביבות 100 ביליון חידקים ליום - מינון גבוה מאד: כמה מאות ביליון ליום אני מכיר ילדים שמקבלים באופן קבוע כל אחת מהרמות הנ"ל. ההתאמה היא לפי התגובה של הילד והטיפול שהוא עובר בזמן הנתון. למשל, שמעתי על ילד שמקבל כל יום 450 ביליון חידקים אבל מעולם לא טופל נגד קנדידה. לא פתרון קלאסי, אבל גם פתרון. יש ילדים ש- 20 ביליון מספיקים להם. רק לייחוס, אנחנו עלינו לאחרונה מ- 20 ביליון ליום (קירקמן) ל- 150 (קלייר) וזה עושה טוב. לפי מיטב ידיעתי, כל המוצרים על המדף בסופרפארם הם בסביבות 1 ביליון למנה. לא תמיד הגיוני לתת עשרות מנות ביום - כלכלית או טכנית. לרוב עדיף מוצר מרוכז יותר. עוד כמה נקודות: - VSL3 זמין בארץ ושייך לקבוצה השלישית (מינון גבוה מאד) - יש הרבה מוצרים שניתן להזמין מארה"ב שמכילים בכמוסה קטנה 50 וגם 100 ביליון חידקים. לא חייבים להאכיל את הילד חצי צנצנת אבקה של 1 ביליון. - אני יודע לספר על נסיון טוב עם מוצרים של קירקמן ושל klaire. - סמן פשוט לפרוביוטיקה איכותית הוא האם היא נשמרת בקירור. יש כאן בהחלט הבדלים באיכות. - מי שמזמין מארה"ב בדואר צריך להזמין בין אוקטובר למרץ, כדי שלא יתחמם בדרך... או להשתמש בשירותיו של מי שטס.
 
למעלה