אנטי וירוס על שרת exchange 2003

kman111

New member
אנטי וירוס על שרת exchange 2003

שלום לכולם, אני משתמש ב McAfee GroupShield 6.0 ואני לא כלכך מרוצה והתמיכה בארץ על הפנים. אני מעוניין לדעת איזה אנטי וירוס אתם ממליצים ל exchange server 2003 בנפח של 600 תיבות. נא לקחת בחשבון: ב gateway יש esafe ובתחנות norton crop תודה kman
 

antidot

New member
------>

אצלינו עובדים עם סימנטק שעושה עבודה לא רעה. תמיכה ? אין לי מושג... קצת קשה להתקל בתמיכה גרועה כשאתה מזדהה בשם של חברה גדולה
אם יש צורך לחסום ווירוס שחברת אנטיווירוס עוד לא סיפקה עידכון עבורו, אפשר לבצע חסימה בmail relay (אני מקווה שהExchange לא פתוח אצליך החוצה) אם זה postfix או sendmail...
 

shafran

New member
אני ממליץ

על TRENDMICRO ל EXCHANGE... מסיבה אחת פשוטה הוא קליל יחסית (זכרון) מאשר SYMANTEC שהיה לי גם.
 

kman111

New member
איך הם מבחינת מהירות עידכון

שמעתי אליו אבל לא הצלחתי לראות אותו מותקן. האם הוא מותקן אצלך על 2003.
 

פוֹלי

New member
אצלי Trend Micro מותקנים גם בשרתים

וגם אצל הקליינטים. נכון לשנייה זו, לא היו לי שום בעיות, ההתקנה פשוטה, והעדכון קליינטים רץ בסקריפט עלייה שלהם לרשת. מעבר לזה, הם מהראשונים שמעדכנים על כל וירוס שיוצא, ואני עוקבת אחרי המיילים שלהם והאתר שמודיע על עידכונים קריטיים במיוחד.
 

antidot

New member
יש לו רק pull ?

אי אפשר לעשות push לעידכונים משרת מרכזי ??? יש מקומות בהם זה "קצת" בעייתי למשוך עידכונים בlogin: אצלי למשל יש אנשים לא מכבים מחשבים חודשים.
 

פוֹלי

New member
בגירסה שיש אצלי אין לו עדכון

אוטומטי אצל הקליינטים. בסרברים הוא מתעדכן כל הזמן און ליין. בגירסה המתקדמת יותר זה קיים. אבל יש לי מסך html שאני רואה מי התעדכן ובאיזה מספר עדכון הוא. יש אצלי יוזרים ממושמעים, גם אם הם לא מכבים פיזית את המחשב כשהם הולכים הם עושים ריסטרט לפחות פעם ביום (כדי לקבל עדכון).
 

antidot

New member
די בעייתי

כלל ברזל שאני מאמין בו: "אין לסמוך על משתמשים". יהיו הכי ממושמעים בעולם, מספיק שפעם אחת מישהו ישכח ויקרה משהו. פראנויה, אמרתי כבר ? מה גם שאצלי זה בחיים לא היה עובד... משתמש: "אבל הרצתי job בmatlab ! אני לא יכול לכבות..." אני: "ומתי הוא יגמר ?" משתמש: "בערך עוד שבוע.." אני: "פששש !!! הפעם זה קצר." איפה הימים שהייתי יכול לרסט שרתים מתי שבא לי בלי לתאם את זה שבוע מראש ???
 

פוֹלי

New member
מסכימה איתך במאה אחוז לגבי זה...

אבל... רשיונות, גירסאות מתקדמות ושאר ירקות זה כסף, אצלנו מעדיפים לשרוף את הכסף על הגלגלים של ההנהלה
עצוב, אבל זו המציאות. מי שלא בתחום לא מבין את המשמעות, וניסיתי כבר יותר מדי פעמים לדבר עם אלה שיושבים למעלה. ביום שזה יפגע ויכאב להם בכיס
יהיו שידרוגים (ככה בכל אופן עברנו ל Trend Micro, אחרי שוירוס אכל 80 אחוז ממחשבי החברה, אבל אז לא הייתי שם בתפקיד הנ"ל, ידה ידה ידה...) אני תמיד עוקבת אחרי מספרי העידכונים אצל המשתמשים, ומקסימום אומרת להם לרסט, בינתיים אין בעיות עם זה. בתקווה שהשיפור הבא יהיה בשיטת העידכון האוטומטי.
 

mavor

New member
במיקרה אני גם מישתמש בבונבון

קודם כול אתה יכול לשדרג לגירסה 5.5 מ 5.1 בלי בעיה רק תבקש (תשלך מייל מנומס והם יתנו לך לשדרג) הפיתרון שלי הוא להריץ למישתמשים ב STARTUP דימון קטן שקתבתי ב30 שניות בVB מושך עידקון כול שעה נדב
 

מיצו

New member
אני מחזק, אין כמו TREND

ובטח שלשרתי EXCHANGE. אני בנירטון AV FILTERING לא נוגע גם עם מקל 10 מטר. למה לי להריץ AV על שרת שלוקח 120-20 MB זיכרון, ביום!
 

מיצו

New member
ולמה התשובה שלי לא

מקפיצה את האשכול? מה קרה? שינו בתפוז את המערכת? ובכלל, מה זה הצבע המזעזע הזה?
 

kman111

New member
התמיכה הטכנית של חברת רנסאנס בזבל

בעידן ה exchange 5.5 עבדתי אם norton שהיה מפספס חופשי וירוסים במיוחד בשעות העומס. לאחר ששידרגתי ל 2003 החלטתי ללכת על McAfee GroupShield 6.0 שזו בעצם ספינת הדגל של McAfee . רכשתי דרך חברת רנאסנס שממש לא מכירים את המוצר ורק מעבירים את התקלות שלך ל McAfee בארופה. בנתיים אני כל היום צריך לשבת ב quarantine ולחפש מיילים שלא היו צריכים להחסם ומעביר אותם ליעדם. בקיצור אני די מאוכזב מהמוצר ועוד יותר מהתמיכה של רנסנאס. יש לי sendmail ב dmz שמעביר את כל הדואר לשרת של esafe ומשם הוא מועבר לשרת exchange .
 

מול

New member
Panda

אני מכיר את הח'ברה של התמיכה בארץ ,אבל לעיתים רחוקות השתמשתי בהם ,לכן אני לא יכול לתת חוות דעת על התמיכה בארץ . האנטיוירוס עצמו יכול להיות מותקן גם על ה exchange וגם על ה snedmail ( וגם על qmailו postfix ) אני מרוצה ,אבל החברה שלי בעלת תעבורת מייל קטנה למדי ,לעומת זאת אני מכיר ארגון גדול עם qmail + panda ו exchange5.5 ומק'פי שטוענים שהפנדה "פיספס" בהתקפת ה mydoom האחרונה וזה הגיע למק'פי . הפנדה מותקן אצלי על exchange 2003 (לפני כן גם על 2000 ) ,ואין לי תלונות ,עושה את העבודה ,יש עדכון כל יום , קצת תופס משאבים אבל בנתיים ( טפו טפו טפו ) עוד לא נכנס לי וירוס דרך המייל ( האמת זה בעיקר בגלל "חינוך" המשתמשים
)
 

achokler

New member
פנדה ../images/Emo45.gif

יש לי שרת קטן עם 30 משתמשים אין לי תלונות לגבי השירות של פנד ובמשך שנה וחצי שיש לי את מוצר לא תפסתי כלום
 

kman111

New member
לא הבנתי

לא הבנתי אם זה שלא תפסת כלום זה טוב או לא? האם הפנדה ניקה את כל הוירוסים?
 

achokler

New member
לא נדבקתי בכלום

אני משתדל לא לקרוא את האלף התראות שיש לי ביום העובדה שלא נדבקתי בכלום מעידה בעד עצמה.
 

0 אור 0

New member
שתי תשובות

1. אנחנו משתמשים בנורטון (גם בEXCHANGE,גם בשרתים וגם בעדכון אוטומטי לתחנות), יש לנו גם הגנה של TREND MICRO רק לגלישה והגנה של mail sweeper לפני ה EXCHANGE - בסה"כ עד היום זה נתן תשובה מצויינת (מקבלים המון הודעות מהSWEEPER אבל לא נפגענו) 2. התשובה השניה זה שהתמיכה של רנסאנס באמת על הפנים - יצא לי לעבוד אתם בעבר ולהפיל בעזרתם את כל השרתים במכה בגלל עדכון של אנטי וירוס, אבל למקאפי יש גם תמיכה של חברת צ'יף , שהיא חברה מעולה ומקצועית. לפני החלפה של אנטי וירוס הייתי אולי מנסה להחליף את הגוף שנותן תמיכה.
 
למעלה