אנטנות סלולאריות.

אנטנות סלולאריות.../images/Emo56.gif

היום נכנס מישהו למקום העבודה שלי, ו...התפתחה שיחה בנושא האנטנות הסלולאריות. הוא טוען שבכפ"ס יש המון המון אנטנות, רובן ממש קרובות לאזור מגורים. מה דעתכם? מפחדים? שאננים?
 

Super Chuly

New member
לא יודעת אם לפחד בכלל

חלק אומרים שזה מסרטן, חלק אומרים שאין אפילו סיכון... מה שאני כן יודעת, זה שיש פה כיאוס גדול, ואבסורד ענק- האנטנות האלה, משמשות את המספר ההולך וגובר של משתמשי הסלולרי, אז אם אכן מאבק התנגדים לאנטנות יצליח, ויסולקו האנטנות, כולם יתבאסו לגלות שפתאום לא יעבדו להם המכשירים שהם כמו מכשירי נשימה פה בישראל, בגלל שהאנטנה היחידה היא רחוקה שנות אור מהאזור בו מנסים לדבר... ליהי :)
 

badboy3919

New member
המצב באמת לא משמח...

תראה,האמת שכל הנושא הזה של האנטנות הסלולאריות באמת מפחיד אותי כי אף אחד לא רואה את התוצאות בעיניינם שלו אבל איפשהו זה פוגע וזה מה שמפחיד פה. אם תלכו ברחוב תראו שהמצב הוא באמת לא משמח,אם תשימו לב בפינה של רוטשילד וויצמן (בבניין ליד מכבי) יש שם כ6 אנטנות סלוסריות גדולות מאד ומכוסות שאף אחד לא שם לב אליהן (מעטים אולי,כמוני) והן נמצאות במקום מרכזי ממש באמצע העיר,עוד אנטנות אפשר למצוא על שלטי הפרסום הניבצים על המדרכות,ואנטנה ענקית נמצאת כמובן באיצטדיון הכדורגל וכאוהד של הקבוצה שהולך למשחקים,הדבר לא נראה לי נחמד יותר מדי. בשבועות האחרונים אנשים רבים יוצאים כנגד הצבת אנטנות סלולאריות וביניהם תושבי רחוב בוסל בעירנו שמקיימים הפגנה כל יום שישי ברחוב שלהם ופינת ויצמן ואפילו הציבו שלט ענק על אחד הבניינים שעליהם הציבו אנטנה שתבינו עד כמה המצב אבסורד שאפילו על בניין מגורים מציבים אנטנה. כמו שאמרתי כבר,המצב לא מזהיר וממש עצוב שאנשים לא פועלים כנגד זה,אוי זאת השאננות או אולי פשוט יושבים בפחד ומחכים שיקרה משהו (חס וחלילה) למישהו כתוצאה מהקרינה. מעניין אם אנחנו כאנשי הפורום ותושבי העיר יכולים לפעול כנגד זה,אם למישהו יש פתרון הוא מוזמן להגיב פה ולרשום אותו.
 
אין סיבה לפחד מאנטנות...

בסביבה עירונית למעשה עדיף שיהיה יותר אנטנטות סלולריות מאשר פחות , והסיבה היא שככל שיש יותר ריכוז אנטנות , ככה העוצמה שלהן תהיה חלשה יותר . חברות הסלולר יכולות באותה מידה לשים 2 אנטנות שיספיקו לכל העיר , כמו כאלה ששמים בסביבות בין עירוניות אבל העוצמה שלהן תהיה כזאת שהיא באמת תסרטן שכונה שלמה. הקרינה של אנטנה סלולרית מתחלשת פי 1000 על כל מטר אוויר שהיא עוברת ופי 10000 כשהיא עוברת דרך קיר ( ואם תשימו על עצמיכם מיגון מעופרת.. אז זה גם יחסום לגמרי ) הטלפונים הסלולריים שלכם , אתם מחזיקים קרוב לאוזן , כמות הקרינה שאתם מקבלים מהסלולרי הוא גדול פי כמה וכמה מאנטנה סלולרית. היום דרך אגב , יש פיתרון גם לזה.. אפשר היום לוותר על הקרינה לגמרי יש תחליפים לטלפונים סלולריים , ולמעשה אני משתמש באחד כזה. והוא גם לא כזה יקר. פי 5 בערך ממכשיר סלולרי בינוני. כמעט כל אחד יכול להרשות לעצמו את זה.
 
הממ...

קונים מחשב כף יד , אחד טוב שתומך באינטרנט אלחוטי לי יש אחד של hp , המחיר שלו 5000 בערך , אבל אפשר גם בפחות מתחברים לאינטרנט האלחוטי בחינם , משתמשים בתוכנה כמו skype או ubifone ומדברים חופשי... מצמידים את האוזניה עם המיקרופון לאוזן.. והנה אין קרינה. עם זאת אני יציין שהפיתרון הזה תקף נכון להיום רק בתל אביב וירושלים כי רק שם יש הרבה נקודות של אינטרנט אלחוטי , אבל זה כל הזמן מתרחב אני בטוח כמעט ב 100 אחוז שגם בכפר סבא יש נקודות כאלה במקדונלדס אמור להיות
 
את ה ipaq החדש של hp

hp ipaq hx4700 קניתי אותו באיטליה , לפני זה היה לי אחד דיי ישן , פאלם. אבל בת'כלס אני לא משתמש ב 90% ממה שהוא מציע.. אני ממש גרוע בטכנולוגיה.. לקח לי כמה ימים עד שהצלחתי לתחבר לאינטרנט הייתי יושב שעות בכיכר מסריק עד שהצלחתי
 

מיצוס

New member
ברור שצריך לפחד

ולעשות הפגנות. אני גר ברמת-גן, ואם מישו קרא בעיתון, שמו לנו אנטנה של סלקום ליד הבית. שיתביישו. וצבי בר? נעלם לו. בכל מקרה, כל ערב ב-21:30 יש הפגנה.
 

ba r2 0 1 0

New member
אממ...

אני לא שם לב ליותר אנטנות בעיר מאשר בערים אחרות.... אולי... בקשר לפחד מהם.... למרות שזה לא הוכך מדעית זה דיי ברור שהן גורמות נזק... הרבה פעמים למשל מראים אנשים בטלוויזיה שגרים כולם נגיד בשכונה אחת לייד אנטנה ואחוז גדול מאוד מהתושבים חולה בסרטן.... הרבה פעמים מראים דברים כאלה ואי אפשר להתעלם מזה.... חברות הסלולר מצידן אומרות שיש לאנטנות יתרון חוץ מהקליטה אפילו לבריאות שלנו עקב הקרינה שפולט המכשיר הסלולרי עצמו... הם טוענים שככל שיש יותר אנטנות המכשיר הסללולרי פולט פחות קרינה... (ומה עם הקרינה שפולטות האנטנות?!?!) אז אם היו תוקעים לי אנטנת ענק לייד הבית כן, הייתי מפחד!
 

Pipe Dreamer

New member
זה לא נכון

המכשיר הסלולרי תמיד יפלוט את אותה כמות הקרינה, אבל מצד שני ככל שיש יותר אנטנות על שטח מסויים, כל אחת פולטת פחות קרינה ועובדת בעוצמה יותר חלשה
 

badboy3919

New member
לא יאומן כי יסופר...חבר'ה אנחנו

בעמוד הראשי של תפוז פורומים....מזל טוב על הפעם הראשונה!!!
 
../images/Emo26.gif

אותו אדם שפגשתי (כתבתי עליו בראש השרשור), הסביר, שכל עוד אין לאנטנה אישור, מותר לאנשים לנתק אותה מיוזמתם. מה שהוא הסביר לי, שאורנג' וסלקום מחברים שוב את האנטנה. פלאפון, ברגע שהם קולטים שחבלו להם באנטנה, ישר מחליפים את מיקום האנטנה. שמע, אנחנו לא שומעים בערים אחרות על המאבק באנטנות מהסיבה שכנראה האוכוסיה בעיר מאוד מודעת לסיכון, בניגוד לאוכולוסיה ממעד סוציו-אקונומי יותר נמוך בערים אחרות. אני לא אתפלא עם בערים אחרות יש אנטנות ממש על גגות של בתים מיושבים.
 

badboy3919

New member
כבר סיפרתי שברחוב בוסל התקינו

אנטנה על בניין שגרים בו תושבים והם עורכים הפגנה כל יום שישי. אז אתה מבין עד איזו רמה הגענו?!
 

badboy3919

New member
תראו איזה ידיעות מביאה לנו העיתונות

בקשר לאנטנות (ידיעה מהיום). ואולי כדאי לשאול:האם זו הדרך?
 
ככל שיש יותר אנטנות

יש פחות קרינה. אין לי ספק שבכפר סבא יש מלא אנטנות, אין כמעט מקום בכפר סבא שאין בו קליטה. לפחות בסלקום.
 
אגב מה שמפחיד באמת..

זה שיכולים לשים לכל אחד מאיתנו אנטנה על גג הבניין ללא אישור של אף אחד. לאחרונהח"כ פינס העלה הצעת חוק לתיקון כל הנושא של האנטנות- לדוגמא שחברות הסלולר יצטרכו אישורים מיוחדים לשים אותן בכל מיני מקומות אך הצעת החוק נפלה.
 
למעלה