אנטנת ספיר לדסטינטור לשאת שמואלי

אנטנת ספיר לדסטינטור לשאת שמואלי

שהיתה בפורם לענין תקלה באנטנת ספיר ועלות התיקון בפגם בתוכנה שלה-- היתה לי היום שיחה עם דודו וורניק מבעלי גי פי אס אנד מור המפיצים היצרנים והנציגים של דסטינטור בעברית בישראל ולדבריו היה פגם בתוכנה שבתוך אנטנת הספיר שלא עבדה מתחת לגובה פני הים. מסתבר שהאנטנה לא רק יודעת את מיקומה בשטח אלא גם את הגובה היחסי שלה ביחס לגובה פני הים. הדבר תוקן בתוכנה ובאותה הזדמנות הם גם העלו את רגישות הקליטה. מי שקונה היות אנטנת ספיר מקבל אותה עם התכונות החדשות. לכל השאר העידכון חינם אבל צריך להגיע אליהם או להעביר להם את האנטנה לטיפול יש לזה תוכנה מיוחדת ומחשב מיוחד שמבצע עידכון זה. אתר שלהם GPSMORE.COM טלפון 04-6265080 או במחלקת התמיכה בגוש דן ברחוב זבוטינסקי אחרי צומת גהה לכיוון פתח תיקוה והטלפון 03-9229262
 
"כשאתה קונה היום" זה עניין יחסי

, שאלתי היא כיצד ניתן לדעת אם האנטנה שברשותי מעודכנת? יש דרך לזהות את העניין דרך מאפייניו כרגע? דרך אגב, קניתי את הדסטינייטור לפני כחודשיים לערך ב ON ROAD, ולאחרונה קיבלתי מהם מייל על העניין, רק שהם דורשים תשלום על העדכון. דיי תמוה לדעתי.
 
או טוב שהעלת הנושא על זה בדיוק

לענות. קראת את תגובת בעל הבית לעיל. צלצל לטלפונים שצינתי וברר עימם הנושא, הם בטח יודעים לבדוק הנושא מבלי להטריח אותך . אם כי זה נראה לי שאתה זקוק לעידכון כי המפיץ הודיע לך על כך לפי רישומיו ביחס למוצר שרכשת ממנו שאחרת לא הית מוזמן.
 
לא דורשים תשלום עבור עידכון

להבהרת הנקודה, אונרוד אינה דורשת תשלום עבור עידכון הג´י.פי.אס אלא עבור השירות. החברה מתמחר בשירות VIP ללקוחותיה ואנו אוספים את המקלט, מוודאים שבוצע עליו הליך שידרוג ומחזירים ללקוח, (ובין לבין משאירים אנטנה חדשה על מנת שלא תיווצר אי נוחות). התשלום ש"אונרוד" גובה הוא על שירות זה. מי שזמנו אינו יקר יכול להגיע למשרדי המפיץ בפ"ת ולקבל טיפול רגיל.... בברכה בועז ארדר
 
למעלה