אניטו'ש את פה? שריתו'ש ? דחוף !

dafgol

New member
אניטו'ש את פה? שריתו'ש ? דחוף !

שאלה עבור חברה שצריכה מתכונים קלים להכנה לאורז , תפו"א אפויים וכל תוספת למנה עיקרית ( עוף בתנור ו\או דג ). יש לה 24 אורחים ליום שישי בערב, היא בהריון מתקדם וצריכה עזרה במתכונים קלים להכנה ( התפריט שלה כולל אוכל לגדוד בערך )
ענקית
 

dafgol

New member
בייבי שף בייבי שף לבשל זה כיף ../images/Emo71.gif

בשלניות יקרות עזרתכן
 

LANIT1

New member
מתכון לאורז בוכרי עם עוף - אושפילאו

פשוט יוצא טעים וכדאי ומומלץ להכפיל ואף לשלש כמויות. החומרים: 4-5 שוקיים ‏1 בצל גדול חתוך לקוביות קטנות ‏4 גזרים חתוכים למקלות כוס וחצי אורז מושרה כף מרק עוף מלח ופלפל מים אופן ההכנה: לטגן את הבצל ב-‏2 כפות שמן עד שקיפות. להוסיף את העוף ולטגן. להנמיך אש, לכסות ולהוסיף מלח ופלפל. ככה ‏20 דקות ולהפוך מידיי פעם. להוציא את העוף (בלי הבצל) מהסיר. להשטיח בסיר (על הבצל המטוגן) שכבת גזר עליה את העוף ועליו עוד שכבת גזר. על אש נמוכה ‏10 דקות (עד ששכבת הגזר התחתונה נמסה והעליונה רכה). אחרי ה-‏10 דקות - לשפוך על הכל את האורז+ מים שיכסו את האורז בתוספת מלח, פלפל וכף מרק עוף. לכסות ולבשל כ-‏40 דקות על אש נמוכה בסיר מכוסה כשעליו מונחת מגבת. לחכות רבע שעה לפני שפותחים את הסיר. לערבב את הכל ולזלול! יאממי! מתכון.נט -פורום מתכונים ayeletba ממליצה בחום ואהבה..
 

LANIT1

New member
תפוחי אדמה בתנור LANIT ../images/Emo71.gif

לקלף את תפוחי האדמה לפי כמות האנשים בסיר גדול להביא לרתיחה עד חצי בישול לפרוס לפרוסות או רבעים את התפוחי אדמה להוסיף תבלינים בקערית, שמן זית מעט , פפריקה אדומה, כמון מעט , חורקום מעט, שום כתוש , מלח ופלפל שחור אפשר במקום מלח אבקת מרק עוף.. אני לא מוסרת כמויות לפי כמיות שאת שמה מומלץ לטעום. לתפוחי אדמה אפשר להוסיף מעט עלי רוזמרין מופרדים ומפוזרים לטעם. בתנור אפיה של 40 דקות עד שנועצים קיסם והוא נכנס ללא בעיה
 

frige

New member
נחלצת לעזרה

אורז פראי עם ירקות - שרית FRIGE אורז פראי הוא אורז מעורב של כמה סוגי אורז: רגיל, מלא, אדום, שחור(בר). כוס אחת אורז פראי 2.5 כוסות מים לטגן את האורז כ-2 דקות ואז לשים מים לכסות על אש נמוכה כ-40 דקות. מורידים מהאש ומשאירים מכוסה עוד 20 דקות. שמן סויה דבש בצל אחד קטן חתוך לרצועות שום כתוש בטטה קלופה בקולף ירקות (פרוסות דקיקות) רבע כרוב ירוק חתוך לאורך (רצועות) נבטים פיטריות גזר קלוף בקולף ירקות לפרוסות דקיקות 4 כפות שקדים מולבנים כף פטרוזיליה צנובר איטריות דקיקות מחבת עמוקה ורחבה רצוי ווק גדול שמים שמן, איטריות, בצל, דבש, סויה, אח"כ את שאר הירקות בסוף מערבבים ביצה ומכניסים לתבשיל מערבבים, מלח, פלפל שחור גרוס, קארי, כורכום. לקראת הסוף הוספתי צ'ילי מתוק חריף. במקום איטריות דקות הכנתי גם עם איטריות שעועית/אורז. לערבב עם האורז.
 

frige

New member
כרובית בפירורי לחם ואגוז המלך בתנור

כרובית בפירורי לחם ואגוז המלך בתנור – שרית FRIGE 4-5 ביצים 2 שיני שום כתושות לטרוף ביחד עם מלח ופלפל שחור גרוס 200 גרם פירורי לחם זהב 100 גרם אגוזי מלך קצוצים לערבב ביחד עם מלח ופלפל שחור גרוס כרובית גדולה מחולקת לפרחים להרתיח את הפרחים במים ולתת עוד 10 דקות רתיחה. לסנן ולקרר את הכרובית. לטבול בתערובת הביצה ולאחר מכן לצפות טוב טוב בתערובת הפירורים עם האגוזים. בתבנית אפייה להניח נייר אפייה. על הנייר למרוח כ- 3-4 כפות שמן זית. להניח את הפרחים, אחד ליד השני ולהזליף מעל עוד קצת שמן זית. לפזר מלח. 200 מעלות כשעה ורבע בתנור.
 

frige

New member
תבשיל חומוס ופטריות

תבשיל חומוס ופיטריות – שרית FRIGE 2 כוסות חומוס 3 כפות שמן זית 1 חבילה פטריות טריות גדולות חתוכות לרבעים 1 בצל גדול קצוץ 4 שיני שום קצוצות. 1 כף פפריקה אדומה 1 כף כורכום 1.5 כפות כמון טחון 1 כף פלפל שחור גרוס 1 כף מלח 1/2 כפית פלפל אנגלי גרוס 1 כפית פפריקה חריפה 100 גרם (קופסא קטנה) רסק עגבניות 1 עגבניה חתוכה לקוביות 2 כוסות מים 1 חבילה פטרוזיליה קצוצה 1.5 כפות קמח רגיל מעורבבות בכוס מים להשרות את החומוס במים למשך הלילה. לבשל את החומוס כשעתיים על אש נמוכה (אחרי הרתיחה) עם מכסה. לסנן. לטגן את הבצל עד הזהבה, להוסיף את החומוס, הפיטריות החתוכות, השום והתבלינים ולערבב, לאחר 10 דקות על אש נמוכה עם מכסה, להוסיף 2 כוסות מים, רסק עגבניות, ומבשלים על אש נמוכה עם מכסה חצי שעה. לאחר חצי שעה להוסיף את חצי מכמות הפטרוזיליה הקצוצה ועוד כוס מים מעורבבים עם כף וחצי קמח ואת העגבניה החתוכה לקוביות, לבשל על אש נמוכה ללא מכסה עוד כחצי שעה, להוסיף את שאר הפטרוזיליה הקצוצה ולבשל עוד כרבע שעה ללא מכסה על אש נמוכה.
 

frige

New member
תפוחי אדמה ובטטות בתנור

תפוחי אדמה ובטטות בגריל - שרית FRIGE לחתוך את תפוחי האדמה והבטטות עם הקליפה לחתיכות גדולות לרוחב לערבב כל מיני תבלינים (כמון, כורכום, פלפל שחור, מלח, אבקת שום, פפריקה מתוקה, תבלין גריל עוף) עם חצי כוס שמן זית. לערבב לתוך את תפוחי האדמה והבטטות טוב טוב מכל הכיוונים ולסדר בתבנית. להוסיף חצי ראש שום חתוך לרוחב ולפזר את חצאי השיניים בתבנית. להוסיף מעל את מה שנשאר מהתערובת ולתנור ב-200 מעלות כשעה וחצי. ביחד עם העוף. תבנית מתחת לתבנית.
 

frige

New member
אם תרצי עוד משהו

מנה עיקרית, מרק, סלטים ועוד... אנחנו כאן.
 
אתן ממש ../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif

תודה רבה לכן! היום אני רק עושה את הקניות ובשישי בבוקר אני אבשל.. אספר לכן מה יצא ואיך.. בכל מקרה המרבה תודות על שנחלצתן לעזרתי במהירות כזו דפגול את מותק אמיתית!
תודה משכנתכם הלא כל כך רחוקה.. (יקנעם) מיכל
 

frige

New member
../images/Emo50.gif../images/Emo24.gif

אם תרצי משהו, כל דבר, את מוזמנת לבקש מדפנה את הטלפון שלי ואעזור לך ברצון. שתהיה אחלה ארוחה. שרית
 

dafgol

New member
מיכלי ../images/Emo24.gif

אמרתי לך נכון....יש פה שתי שפיות
ושפות...סוף הדרך.
בבישולים ובחגיגות
כמובן שאת מוזמנת להישאר איתנו
אנחנו תמיד מקבלים שכנים חדשים יש מקום לכולם ב
יום נעים
 
למעלה