אנימאר

אנימאר

אנימאר היא מסעדה ששוכנת בחלל שבו שכנה פעם רפאל כמסעדה של מלון דן תל אביב.
אני מודה שמרפאל דווקא לא מאוד התלהבתי - ביקרנו שם פעם אחת, ומאחר שלא התלהבנו לא חזרנו.
אנימאר, פרט לעניין של החיבור למזרח התיכון ולכך שזו מסעדת בישול עילי, לא דומה בכלל בעיניי לרפאל, ומבחינתי זה טוב.
אם נתחיל בסיכום, מאוד נהנינו מהמסעדה, משילוב הטעמים, ובעצם הכל היה מוצלח (פרט למנה פה מנה שם שלא היו לטעמנו).
התפריט מחולק לצלוחיות, צלחות קטנות, צלחות בינוניות, צלחות גדולות וצלחות גדולות מאוד.
רק מהגדולות מאוד לא לקחנו.
אני מאוד אוהבת לקרוא המלצות על מנות בביקורות לפני שאני מזמינה, אבל מאחר שהמסעדה פועלת רק מאז ה-19 בנובמבר, לא מצאתי ביקורות שדיברו על מנות ספציפיות בכלל, אז נאלצתי להיעזר במלצרית כדי להחליט בין שתי מנות - וההמלצה שלה, לטעמי, הביאה לשולחן את המנה הכי טובה בארוחה (היינו קבוצה די גדולה). וכדי לעזור לבאים אחרינו שאוהבים לקבל המלצות על מנות ספציפיות, אמליץ על המנות הכי טובות שטעמנו.

אז המנות שאני ממליצה עליהן:
בצלוחיות לקחנו את כולן - ממליצה על הלחמים ומה שמגיע איתם, ועל החומוס, שהיה מיוחד.
בצלחות הקטנות ממליצה על קלאמרי ים תיכון (קראו את שמות המנות המלאים בתפריט, וזה כשלעצמו יבהיר לכם איזה מגוון ועושר טעמים יש בכל מנה), ועל קישוא ממולא בטלה, פריקי ומשמש מיובש, שהיו שתיהן מנות מעולות ומעניינות - ואם זה מעיד על איכות הצלחות הקטנות אז אולי ראוי להמליץ על כולן.
בצלחות הבינוניות ממליצה על ירוקים על הגריל - מנה שבעצם לא הזמנו וניתנה כמתנה לשולחן, והפתיעה לטובה - גם כאן באותן תכונות שמאפיינות את כל המנות - עושר טעמים (שכנראה גם מתאים לחיך הישראלי, כי כמעט כל המנות היו טעימות מאוד לחיך הישראלי שלי) וביצוע מדויק.
ובצלחות הגדולות מגיעה ההמלצה של המלצרית, שראויה לציטוט מלא - "בר ים פלנצ'ה, ריזוטו פקורינו, וינגרט זעפרן, מרמלדה לימון פרסי וטוויל "טהדיג" ". בר ים, כמו שתיארה המלצרית, דומה ללברק, והיה עשוי בצורה מושלמת כמו ששפים שיודעים להכין לברק מכינים לברק, כשבשר הדג רק והעור קריספי. אבל הריזוטו שמתחתיו (ואני, יש לציין, שונאת ריזוטו), היה פשוט מדהים - מגוון טעמים שמתמזגים יחד לכדי ביס מושלם, חמצמץ ומעניין.
לקינוח הזמנו טירמיסו מושלם, ופודינג אורז שמגיע עם שלל תוספות - מביניהן רק "קראמבל שוקולד לבן" היה מוזר, חמוץ, ולטעמי לא אכיל - כל השאר היה טעים מאוד, בין אם כתוספת ובין אם כפריט נפרד (כמו הקרמל המלוח ונוגטין השקדים).

מבחינת המחירים יש לציין שהארוחה לא זולה כלל, אבל ה-VFM סביר לטעמי, כי באמת המנות היו פשוט מצוינות, וכל אחת הייתה מאוד מושקעת.
השירות היה סבבה, ואפילו השירותים היו יפים ונקיים.

בקיצור, כמעט ואין לי מילה רעה להגיד על המסעדה, וממליצה לבקר בה ולנסות בעצמכם.
 
יפה לך שאת עדיין טורחת לכתוב כאן
ועוד בכזה פירוט...
עצוב מה שקרה לפורום בשנתיים האחרונות. ובכלל לתפוז.
 
אני מעתיקה את זה אחר כך ליומן שלי,

אז מה אכפת לי לכתוב כבר גם פה? יצא לי, אגב, כבר להשתמש בביקורת שאני עצמי כתבתי פה כדי להחליט מה להזמין כשהגעתי שוב לאותה מסעדה. ההמלצות שלי קלעו בול לטעם שלי
.
 

1Shir

New member
ככל שיכתבו יותר המצב יהיה יותר טוב (או פחות רע)

אני דווקא שמחתי לקרוא את הדיווח
מציעה לנסות להסתכל על מה שיש
 
למעלה