אני בדילמה...
אז ככה... ביום ראשון שעבר קניתי מוצר ממוכר שהפידבקים שלו הם 99.1% (עלות מוצר כולל משלוח מהונג גונג - 27 פאונד). קיבלתי אישור שזכיתי עוד באותו היום, אבל עד היום לא קיבלתי אישור על שליחת המוצר. האם תמיד המוכרים שולחים אימייל המעיד שהמוצר נשלח? (זאת הייתה שאלה 1) ועכשיו לדילמה היותר חשובה - שלחתי לו אימייל ש ימים אחרי הזכיה, שבו שאלתי אם הוא שלח את המוצר וכו' - לא קיבלתי תשובה. שלחתי שוב אימייל ביום שישי - ושוב עד עכשיו לא קיבלתי תשובה. ראוי לציין שמאז יום ראשון שעבר (בו קניתי ושילמתי על המוצר) נתווספו לו עוד 11 פידבקים - כולם חיוביים. וד"א, הוא השיב פידבקים לחדשים שקיבל, כך שזה לא שלא היה מחובר. מה אתם אומרים? צריך לפנות לאיביי או לחכות. ואם לחכות, כמה זמן עוד הייתם אתם מחכים ומה הפעולה בה הייתם נוקטים?
אז ככה... ביום ראשון שעבר קניתי מוצר ממוכר שהפידבקים שלו הם 99.1% (עלות מוצר כולל משלוח מהונג גונג - 27 פאונד). קיבלתי אישור שזכיתי עוד באותו היום, אבל עד היום לא קיבלתי אישור על שליחת המוצר. האם תמיד המוכרים שולחים אימייל המעיד שהמוצר נשלח? (זאת הייתה שאלה 1) ועכשיו לדילמה היותר חשובה - שלחתי לו אימייל ש ימים אחרי הזכיה, שבו שאלתי אם הוא שלח את המוצר וכו' - לא קיבלתי תשובה. שלחתי שוב אימייל ביום שישי - ושוב עד עכשיו לא קיבלתי תשובה. ראוי לציין שמאז יום ראשון שעבר (בו קניתי ושילמתי על המוצר) נתווספו לו עוד 11 פידבקים - כולם חיוביים. וד"א, הוא השיב פידבקים לחדשים שקיבל, כך שזה לא שלא היה מחובר. מה אתם אומרים? צריך לפנות לאיביי או לחכות. ואם לחכות, כמה זמן עוד הייתם אתם מחכים ומה הפעולה בה הייתם נוקטים?