אני בדילמה...

  • פותח הנושא emen
  • פורסם בתאריך

emen

New member
אני בדילמה...

אז ככה... ביום ראשון שעבר קניתי מוצר ממוכר שהפידבקים שלו הם 99.1% (עלות מוצר כולל משלוח מהונג גונג - 27 פאונד). קיבלתי אישור שזכיתי עוד באותו היום, אבל עד היום לא קיבלתי אישור על שליחת המוצר. האם תמיד המוכרים שולחים אימייל המעיד שהמוצר נשלח? (זאת הייתה שאלה 1) ועכשיו לדילמה היותר חשובה - שלחתי לו אימייל ש ימים אחרי הזכיה, שבו שאלתי אם הוא שלח את המוצר וכו' - לא קיבלתי תשובה. שלחתי שוב אימייל ביום שישי - ושוב עד עכשיו לא קיבלתי תשובה. ראוי לציין שמאז יום ראשון שעבר (בו קניתי ושילמתי על המוצר) נתווספו לו עוד 11 פידבקים - כולם חיוביים. וד"א, הוא השיב פידבקים לחדשים שקיבל, כך שזה לא שלא היה מחובר. מה אתם אומרים? צריך לפנות לאיביי או לחכות. ואם לחכות, כמה זמן עוד הייתם אתם מחכים ומה הפעולה בה הייתם נוקטים?
 

emen

New member
עדכון.....

היום הגיע לי דואר רשום מהונג קונג, ומאחר ורק לזה אני מחכה משם אז אפשר לומר שזה הגיע לבסוף. רק עדיין מפריע לי שהמוכר לא ענה לאימיילים. ועוד משהו...יש כיום תופעה מאוד מעצבנת באי ביי (אולי היה בעבר אבל רק עכשיון שמתי לב) שיש מוכרים שלא נותנים פידבק עד שהם לא מקבלים אחד מהקונה. אני כקונה שילמתי ועשיתי את המוטל עליי - אני זכאי לפידבק. אם משהו ילך לא כשורה אחר כך זה כבר לא ממש אחריות שלי. האם אתם מסכימים? וד"א תודה לווטרס על התשובות ממקודם.
 

ווטרס

New member
קודם כל שיהיה במזל.

דבר שני, זה נכון מאוד שמוכרים נותנים פידבק רק אחרי שהקונה נותן. יש קונים קנטרנים, נודניקים, שמתלוננים על כל דבר קטן. יש אנשים שמסוגלים לתת לך פידבק שלילי כי המשלוח איחר שלא באשמתך. בכל מקרה, אני כמוכר נותן רק ב"תום" העסקה, וזה אומר אחרי שקיבלתי פידבק שהעסקה הסתיימה בהצלחה מצד הקונה.
 

jrcjrc

New member
אני היתי תמיד נותן כשמשלמים

והפסקתי כי 90% לא טורחים לתת בחזרה
 
למעלה