וכדי שיהיה אפשר להתייחס קצת יותר,
כל סטודנט היה צריך לעשות בין 20 ל- 30 שנ' של סרטון. בכל סרטון צריכה להיות דמות ראשית, שרוצה להשיג משהו, נתקלת במכשול ומנסה להתגבר על זה כמו שרק היא יכולה. כמובן שכל סטודנט לקח את זה למקום שלו. הדמויות פשוטות מידול ופשוטות ריג, תאורה בסיסית טובה ורנדר כללי ובסיסי, הסטודנטים למדו את התכנה לרוחבה (כל ארבעת החטיבות- מידול, ריג, אנימציה, רנדר) תוך כדי עשיית הסרטון. כל האנימציה נעשתה באנימציית סטפט, אין ליניאר ואין סמוד. הסטודנטים רכשו כלים טכניים בסיסיים וכמו כן כלים שנוגעים לארט- צבעוניות, קומפוזיציה. לגבי העריכה של השואוריל, היא נעשתה בצורה כזו שכמעט לא הורדתי חלקים מהסרטונים אלא רק ערכתי אותם בשזירה. היו לי את הסיבות שלי, לכן אודה אם לא תהיה התייחסות לעריכה. אני יודע שקשה להתייחס לכל סרט וסרט ולרעיון של כל אחד מהם בגלל צורת העריכה, אבל אפשר להתייחס לאווירה הכוללת של השואוריל, כל הסטודנטים השקיעו באותה מידה, ולכן רציתי להראות את האווירה הכללית והתוצרים מבחינת הלוק (רנדר) אנימציה מידול. הסטודנטים עוברים לשנה שלישית (שנייה בתלת) בתחילת השנה הקרובה ואז הם יתמודדו עם עיצוב דמות מורכבת ובניה שלה בתלת, ריג לדמות המורכבת ואנימציה של 10 שנ' כל סטודנט, לשני דמויות שנמצאות באינטראקציה, ולבסוף רנדר שכולל פריסה לדמויות, שיידרים, טקסטורות, ותאורה שתומכת את האווירה של הסצנה. ובמקביל לימוד על בניית תסריט. כל זאת כהכנה לפרויקט סיום בשנה שאחרי, בו הם יתמודדו עם בימוי ותהליך של פרויקט מורכב. ושיהיה לכולנו בהצלחה.