אני גם רוצה לקטר

מממאיה35

New member
אני גם רוצה לקטר

אמנם עד מחר זה יעבור, אבל שיהיה להערב
.. נתקעתי עם מערך שעור לתרגול שלי מחר.. שיפצתי את המערך משנה שעברה והסתבכתי ו..תראו מההשעה ועדיין לא סיימתי להכין את התרגול שלי, וזה באמת! בלי שהיתי בכלל באינטרנט להסחה! באסה.. אוף שיגמר כבר הסמסטר הזה! התרגול הזה לוקח לי כ"כ הרבה משאבים שנחוצים לי עכשיו להתקדם במחקר שלי (זמן, אנרגיות נפשיות ופיזיות) והבאסה היא שהוא בכלל לא קשור ולא מקדם אותי במחקר (חוץ מ, איך אני אומרת, שורה בקורות חיים. טוב נו, גם זה משהו..) יאללה הולכת לתת גז
אחרון ולישון
..
 

the new L

New member
אם כבר קיטורים

החמאס מתבקש להפסיק לירות טילים על האוניברסיטה שלי. תודה ולך - שיהיה בהצלחה!
 

I Was Hoping

New member
נו? זה נגמר? יש תרגול?

מקווה שזה נגמר לך מהר. תגידי, מישהו מלמד איך לתרגל? איך מכינים תרגולים וכו'? או שזו אמורה להיות תכונה מולדת?
 

להפתעתך

New member
אם אין קמח אין תורה

(זה הציטוט הנכון?)..תסתכלי על חצי הכוס המלאה, את עובדת באוניברסיטה ולא מחוצה לה-עבודה מחוץ לאוניברסיטה הייתה מאטה אותך מאוד, אני חוויתי את זה על בשרי ואני רוצה את זה בהשוואה בין חברים שעובדים כמתרגלים לכאלו שעובדים מחוץ לאוניברסיטה ומקדישים 90% מזמנם לעבודה...
 

מרחף1

New member
באיזה מקצוע התרגול?

אם זה במקצוע מהמדוייקים אני יכול לנסות לייעץ אם בהומנים אז אין סיכוי שאני אדע...
 

מממאיה35

New member
../images/Emo51.gif

כאמור לא ממש היתה בעיה עם החומר יותר תסכול מזה ש"נכנסתי לזה יותר מידי" ושזה גוזל לי כ"כ הרבה זמן ומשאבים. תרגול אחד עבר, השני ממש עכשיו לפני.. ואז זה יהיה מאחורי ונוכל להגיד - עוד 3 תרגולים ונגמר (עד הסמסטר הבא..
)
 
כל כך מבינה אותך

יודעת שאני מגיבה קצת באיחור, אבל אני כל כך מבינה אותך. זו השנה הראשונה שלקחתי בה על עצמי ללמד (!!!) 3 (!!) קורסים בסמסטר אחד. זה גוזל לי את כל החיים. לא מספיקה בכלל להגיע למחקר שלי, פשוט כי אני כל הזמן בודקת להם עבודות. למה אני לא יכולה לחפף קצת? למה אני חייבת לוודא שכל אחד מהם מבין בדיוק את מה שהוא אמור לדעת? אוף. הפעם האחרונה שבה עבדתי כל כך קשה והרבה במהלך סמסטר היתה כשהייתי בשנה א' של תואר שני, שאז הטילו עליי מיליון מטלות תרגול, שגזלו לי את כל החיים. לא מאמינה שאני שם שוב 10 שנים מאוחר יותר.... טוב, גם אני קיטרתי. שמחה שאת כבר סופרת לאחור. אצלי יש עוד 5 שבועות כאלה עד סיום הסמסטר (כן, זה מה שקור הלמי שיש לו כנסים על חשבון שעות קור,ס והוא מבטל שירועים ומתחייב להחזיר את השעות..)
 

מממאיה35

New member
מזלי שאני לא בודקת תרגילים ../images/Emo13.gif

חובות הבדיקה שלי מסתכמת בשאלה אחת במבחן סוף הסמסטר. אבל באמת, התרגול הזה, אוף, שיגמר כבר... מה שכן, כשנגמר השעור יש תחושת סיפוק
 
על מטלות הסוף עוד לא קיטרתי...../images/Emo3.gif

זה ההבדל בין תרגול לבין הוראה, כנראה. מכיון שזה קורס פרונטלי שכולו שלי.. אין מנוס. ומטלת הסיום .. אוף, יש עבודות הגשה. אני כבר רואה אותי עם 80 עבודות מכסות אותי עד מעל הראש. איכס. יאללה, שייגמר הסמסטר. (אין איזה קסם, שאפשר להפעיל אותו, ולהיות כבר אחרי הסוף של הסמסטר הזה?)
 

מממאיה35

New member
אז למה לא לעשות להם מבחן?

לדעתי גם לסטו' עדיף מבחן מעבודה (זבנג וגמרנו..) ואם כבר עבודה - ממליצה לך להגביל אותם ולתת להם הנחיות ברורות לגבי היקף העבודה מה נדרש איך וכמה.
 
אני דווקא שייכת לחסידי המבחנים

הבעיה היא שאת הקורס הזה מלמדים במקביל אליי עוד כמה מורים, והם - מחסידי העבודות... הם מאמינים שבעבודות אפשר לתת ציונים יותר טובים (תודי, שזה שיקול מכריע
) ניסיתי דווקא בתחילת השנה לדבר על מבחן, אבל היה רק עוד אחד (מהצעירים) שהיה בעד. היתר (המבוגרים והמנוסים) העדיפו עבודה.. ולכן אני תקועה עם זה גם. ברור שלהגביל. אני אומרת להם בדיוק כמה שורות (!!!) כל פרק אמור להכיל, כולל סעיפים ברורים. אחרת -א נילא אצא מזה לעולם. מניסיון של השנה שעבר ה- למרות כל ההנחיות זה עדיין לא פשוט לבדוק את מה שהם כותבים....
 

מממאיה35

New member
אצלנו (בעברית) אפחד לא מלמד איך ללמד

גם לא מקבלים משוב
(חוץ ממשוב אקראי פה ושם שקולטים בין השורות מהסטו' או מהמרצה..) אני "יושבת" עם המרצה ושואלת עד לאיפה הגיע בחומר. יש קובץ שאלות שאני אמורה לפתור בכיתה, אז אני יושבת בבית ופותרת. כמובן שצריך לשבת בבית מעבר ע"מ ללמוד את החומר - את התאוריה ואת הדרך הנכונה איך להעביר לסטו' בצורה הקלה והברורה ביותר את החומר ו"מה רוצים מהם".. בדיוק אתמול דיברתי על זה עם חברה שלי פה, שבאמת אין שום הדרכה ל-איך מלמדים/מתרגלים. חלוקת המשרות אצלנו לא מבוססתת על כישורי הוראה אלא כל מנחה (חוקר) מקבל X משרות ואותן הוא מחלק בין הסטו' שלו.
 
למיטב ידיעתי,

ברוב המקומות המצב שאת מתארת הוא זה שאכן קיים (בבר אילן בטוח), מלבד אב"ג כמדומני בהם עוברים מעין הכשרה לעניין.
 
בת"א יש הכשרה, אבל רק למי שרוצה

קיים סקר הערכת הוראה, וקיים מרכז שמספק הכשרה למי שרוצה לשפר את כישורי ההוראה שלו. מי שלא רוצה יכול להשאר גרוע עד קץ הימים, ומקסימום יעבירו אותו מקורס אחד, שבו הסטודנטים נתנו לו משוב נמוך, לקורס אחר, שבו הוא יקבל משוב נמוך בסוף הסמסטר הבא. כנראה מניחים שאם למדת תואר ראשון ושני, למדת על הדרך גם מה זה מתרגל טוב.
 
למעלה