אני גרוע בלשמור פתקים

havlaz

New member
אני גרוע בלשמור פתקים

קטנים וכתומים במיוחד האלה של אורנג
שחכתי את הקוד שלי, וכרגע אני בקוד puk אממ... יש אפשרות להתקשר למוקד של אורנג או משהו? למה מזה אין לי כוח ללכת להחליף כרטיס
 

havlaz

New member
התקשרתי בסוף

עלילות הסתומה בארץ האורנג´ים היא ביקשה לדבר רק עם האבא, שהוא הממן של הקו (למרות שזה רשום על שמי) אמרתי לה "שאלי תשאלות זיהוי, אני יענה לך" היא אומרת אבל "אני חייבת לדבר איתו" אני אומר לה, מאיפה את אמורה לדעת שהוא מדבר איתך? לפי השאלות רק, תשאלי ואני יענה לך, מזה משנה?" והיא בתשובה סתומה "אבל אני יודעת שאתה לא הוא" בקיצר התקשרתי שוב, והזדהתי הפעם כאבא. פיגור של טלפניות
 

פגעסוס

Well-known member
אבל היא צודקת...

ע"פ תנאי החוזה אורנג´ מחוייבים אך ורק כלפי מי שחתום מולם (במקרה הזה אביך). כל זמן שהוא לא נתן לך ייפוי כוח היא לא רשאית למסור לך שום מידע. כעת אם יש לך את כל הפרטים, אבל היא יודעת שאתה לא הלקוח, הרי היא מפרה ביודעין את החוזה ולכן אם תהיה תביעה משפטית בנושא... אורנג´ אכלו אותה. ברגע שהזדהית מלכתחילה בתור אביך, הם לא יכלו לדעת שאתה לא הוא ולכן הם מכוסים מבחינה משפטית. ה"אשם", כביכול, יפול על אביך שלא מנע ממך מלהשיג את הפרטים שלו. היה נציג בשם שחר במוקד הפיננסי של אורנג´ ששלח פירוט שיחות לאשתו של לקוח מסויים. הוא לא זיהה אותה בתחילת השיחה ולא ביקש את רשות הלקוח לכך. אותו לקוח התקשר כמה ימים מאוחר יותר זועם. שחר פוטר מן הסתם... עוד מילה בנוגע לייפוי כוח. ישנם מספר רמות של ייפוי כוח שלושה סוגים של ייפוי כוח (שאינני זוכר איך הם מתחלקים... אחד מהם זה ייפוי כוח בנוגע לשירות אחריות) ניתן לאשר טלפונית. אם תהיה מעוניין שאביך גם יאשר ייפוי כוח בנושאים פיננסיים, אביך צריך להתקשר למרכז הפיננסי ולבקש שישלחו לו טופס של ייפוי כוח רמה 4. אחרי שהוא חותם על הטופס הוא צריך להחזיר אותו בדואר (לא מומלץ, הרבה מהדואר של אורנג´ אובד או מגיע לאח המון זמן...) או לתת אותו באחד ממרכזי השירות (לא אצל משווקים מורשים). GYXOIO
 

havlaz

New member
אבל תראה מה כתבתי

אז היא אומרת לי "לא יכולה לך" אני מתקשר שוב.. כאילו זה דביליות במיטבה!!
 

פגעסוס

Well-known member
גזענות!!!!! ../images/Emo6.gif

כיצד אתה מעז לרדת על עם המרכזנים הסלולריים... וברצינות: יש נציגים חכמים יותר ויש חכמים פחות (אני מכיר אחת בשם ליאור שקיבלה 793 בפסיכומטרי...). אבל מה שקובע הוא המדיניות של החברה. ומבחינה הגיונית, אורנג´, שמעוניינת להיות כמה שפחות חשופה לתביעות משפטיות, מעדיפה שלא למסור מידע רגיש למשתמשים ללא אישור הלקוח. זה נכון שחבל"ז אמר שהוא יכול להתקשר עם הפרטים ולהזדהות כאביו, אבל כל זמן שהנציגה כבר זיהתה אותו במהלך השיחה כ "לא הלקוח", אורנג´ חשופה לתביעות משפטיות אם יימסר המידע. כבר קרו מקרים שלקוח ואשתו התגרשו, או שהיחסים ביניהם לא היו טובים במיוחד (מריבות על כך שהוא מדבר באורנג´ יותר מדי למשל...) והלקוח לא מעוניין שימסרו לאשתו פרטים על כמות השיחות. כעת יתכן ואף סביר שיהיו בידיה את כל הפרטים, אבל כל זמן שהי אינה הלקוח אורנג´ מחוייבים כלפי הלקוח שלהם לא למסור לה מידע. אם היא תתקשר ותדבר בכל של גבר ותזדהה כלקוח, אזי מבחינת שירות טלפוני לאורנג´ אין אף דרך לדעת שהיא אינה הלקוח ולכן אין עילה לתביעה משפטית... GYXOIO
 

d@r121

New member
גם לי זה קרה פעם

מזמן מזמן כשהתקשרתי להזמין פרוט... סיפרו לי את הסיפור הזה אבל לא ציינו שמות בכל אופן שמעתם שאורנג´ סוגרת את רשימת פרוט השיחות רק לכאלה שהזמינו מראש??? בכל אופן מה זה החשבונות הענקיים האלה שקיבלתי אתמול אני יודע שאני מדבר הרבה (שני מכשירים עם 345 ש"ח ביחד) אבל כאלה גדלים של חשבונות מה הם נפלו על הראש ד
ר
 

פגעסוס

Well-known member
אתה יכול להתקשר *2727

מה שקרה הוא שהתברר שהרבה אנשים סימנו במסמכי ההתקשרות שלהם שהם מעוניינים בפירוט שיחות קבוע, בלי לדעת אפילו מה זה. לרוב האנשים האלה בכלל לא אכפת אם הם מקבלים פירוט או לא. חלק מהם אפילו מעדיף שלא לקבל אבל לא יודע שזה אפשרי... פירוטי שיחות קבועים לכל כך הרבה לקוחות עולה המון לאורנג´ (מכיוון שהם לא גובי על פירוט שיחות קבוע). על כן התקבלה החלטה להפסיק את כל פירוטי השיחות לכלל הלקוחות, מלבד ללקוחות עסקיים גדולים ולמי שמתקשר *2727 ומבקש להמשיך את השירות. כל העניין נשלח ללקוחות כהודעה גדולה בחשבונית החודשית במשך לפחות 2 חשבוניות. ככל הידוע לי אורנג´ שוקלת גם להפוך את פירוטי השיחות הקבועים לשירות בתשלום. עדיין לא התקבלה החלטה בעניין, אך בכל מקרה תינתן על כך התראה מראש. GYXOIO
 

Cellwiz

New member
השיחות מוקלטות

זו הסיבה המרכזית בה לא יוכלו להעתר לבקשתו של משתמש לקבל מידע של לקוח. בטח לא אם הדיון מתקיים במהלך שיחה אחת. אם כל הקטינים כאן מעונינים לדעת מה קורה בחשבון יאלצו לבקש מהחברה לשלוח בקשה ליפוי כח מלא (4 רמות). יחתימו את אבא/אמא, ישלחו חזרה ורק אז יוכלו לקבל את המידע. לחילופין, ניתן לקפוץ לאחד ממרכזי השירות ולחתום על יפוי כח מלא (הלקוח צריך לעשות זאת כאשר הוא מצויד במס´ ת.ז. של מיופה הכח.) לגבי הערת העורך, דיברת - שילמת ! לא יודע לי שחברות גובות יותר מן הנדרש. סביר להניח שלא חלה טעות בחשבון.
 
למעלה