השיחות מוקלטות
זו הסיבה המרכזית בה לא יוכלו להעתר לבקשתו של משתמש לקבל מידע של לקוח. בטח לא אם הדיון מתקיים במהלך שיחה אחת. אם כל הקטינים כאן מעונינים לדעת מה קורה בחשבון יאלצו לבקש מהחברה לשלוח בקשה ליפוי כח מלא (4 רמות). יחתימו את אבא/אמא, ישלחו חזרה ורק אז יוכלו לקבל את המידע. לחילופין, ניתן לקפוץ לאחד ממרכזי השירות ולחתום על יפוי כח מלא (הלקוח צריך לעשות זאת כאשר הוא מצויד במס´ ת.ז. של מיופה הכח.) לגבי הערת העורך, דיברת - שילמת ! לא יודע לי שחברות גובות יותר מן הנדרש. סביר להניח שלא חלה טעות בחשבון.