אני דורשת לדעת:

קפת

New member
אני דורשת לדעת:

מי מכם, חארות, פיצץ את אלפרון והרס לי את כל התכניות?
 

קפת

New member
היה לי פעם חתול בשם אלפרון

הוא היה חמוד מאוד, אפור ונוכל רציני. היה לו גם בודי גארד. כלב שחור, ענק, אכזרי וצמא דם בשם דינו. הדינו הזה היה יבוא אישי מרוסיה, מצאתי אותו בצער בעלי חיים. לזה שבא איתי לבחור את הכלב קראו דרור. איך, אני מתה, איך אין שום מקריות בחיים. הכל מסודר בפאזל פסיכדאלי, רק שאנחנו, אנשים קטנים, לא יכולים לראות את מלוא התמונה. בקיצור הדרור הזה, שעזר לי לבחור את דינו, שהיה הבודי גארד של החתול אלפרון, הדרור הזה התגלה כעבור כמה שנים בעצמו כנוכל, שגם שתה ממני כסף. לא הרבה, אבל מספיק בשביל להעלות לי את הסעיף ולאחל לו מיני מיתות משונות וכואבות. יכוליות שהשחור ששמתי עליו הצליח, כי כבר כמה שנים כל מיני אנשים מחפשים אותו, והוא - האדמה בלעה אותו. אז בקיצור הדרור הזה? הוא נתן מבט אחד בדינו, שהיה במיכלאה עם עוד נקבה מבוהלת נורא, למה הכלב היה אוכל חי כל זכר ברדיוס של 10 ק"מ, והוא גם עשה את זה כמה וכמה פעמים בתקופה הקצרה שבה הוא התחרע במסדרונות חיי. אז דרור - אתם כל הזמן קוטעים לי את קו המחשבה עם השאלות שלכם ואני לא מצליחה להגיע לפואנטה בכלל. אז דרור נתן בדינו מבט אחד והפטיר בנונשלנטיות מצ'ואיסטית: זה כלב לא פראייר, תקחי אותו. בדבר אחד דרור צדק: הכלב באמת לא היה הפראייר. עכשיו אני מוכנה לענות על שאלות. כן, אתה עם הסוודר טורקיז והצעיף הכתום (התאמת צבעים מזעזעת, מה אתה, עיוור צבעים? מאותגר אופנתית? קלושר?) כן, מה השאלה? מי היה הפראייר? אלוהים, אני צריכה עכשיו להסביר את הפואנטה? הפראייר - זו הייתי אני!
 

Kelevra

New member
מוסר השכל

אל תחשפי את התכנונים שלך אחרת יצלמו אותך מוסרת את השכל שלך למדרכה. אדמה לא בולעת אנשים. דינו כן. גם אני לפעמים. התמונה די עצובה בסה"כ. היה איש כוחני אולי, אבל היה מהמתונים שהשליטו שקט יחסי בעולם התחתון. בהחלט השתדל לצמצם למינימום את סרטי העולם התחתון שהציבור רואה בשידור חי. בסופו של דבר הוא היה איש שידע לדאוג לאנשים שלו ולעסקים שעובדים איתו מול ארגון הפשיעה הגדול ביותר במדינה (המשטרה) ולעמוד על שלו. כשאף אחד לא נחלץ להגנה של קבלנים מהפלישה של ג'רושי לשטחי המרכז, אלפרון עצר אותם. בגלל זה במרכז אף אחד לא משלם פרוטקשן בסדרי הגודל של הדרום. סה"כ באמת מדובר במישהו שלא היה כל כך פעיל בפעילות פלילית חשאית והתרכז בנסיונות לעבריינות "לבנה" כנהוג במרכז הליכוד. אני תוהה מה עבר בין שומר הראש למאובטח שלו בסיפור שלך. כלבים בדרך כלל עובדים בשביל כלבים יותר גדולים. ככה זה לפחות עם הכלבים שאני מכיר.
 

קפת

New member
וואי, חטאנו, פשענו, עווינו

עווינו מלכנו. מנימת הדברים שלך עולה רושם שהיינו צריכים להעניק לאלפרון פרס ישראל. או לפחות את אות מחמד הליכוד לפשעי צווארון לבן. זה לא האיש שדקר את עמיר מולנר? זה לא האיש שחולל מהומה מול אנשי אברג'ל? שסחט באיומים? שניסו לרצוח אותו תרי"ג פעמים? אתה משווה בינו ובין חזן או בלומנטל, נניח? ואל תדאג לדינו, השם יקום דמו, שנגח בסובארו והחזיר את נשמתו לבורא הכלבים בקול דממה דק ובמבט מצועף בעיניים (שזה מה שקורה כשאתה נוגח בסובארו ומשאיר על הטמבון שלו חצי מהמוח), דינו מת מוות פיוטי והירואי שהיה ההפך הגמור לחייו הקולניים והכוחניים. ההסדר בין דינו ואלפרון כלל נערות ליווי צמודות, באדיבות אלפרון. אלה היו חתולה (במילרע) ולבנה (שהיתה כמובן שחורה) אמו ואחותו של אלפרון. כי, כפי אמר אתמול רוני הררי - אלפרון היה איש משפחה. לבנה וחתולה היו מלקקות את דינו במלונה שלו כל הלילה. אלפרון גם היה שם במלונה, אבל בראיון אחד על אחד לאילנה דיין הוא הכחיש יחסים מיניים בינו ובין הבריון השחור. הוא טען שתפקידו היה לפקח על הבנות.
 

Kelevra

New member
נסלח ונמחל

האמת היא שזה לא הוא שדקר את מולנר. זה הילד. מעבר לזה, כתבתי שהוא ניסה לעבור פאזה ולהתמקד בפעילות פלילית רגילה. זה לא אומר שאפשר להשוות אותו לחזן ובלומנטל. אפילו בליכוד קוראים לאנשים כאלו בשם המכובס "אנשי שטח". מלאך הוא לא היה, זה נכון, אבל הוא ייצר שקט
 

קפת

New member
גם בין לאדן יצר שקט

ככה לפחות אומרים אלה שהיו מתחת להריסות התאומים. היה שם שקט. ואבק. אוי,זה יכול להיות שם נפלא לדיסק המשך של פוליקר.
 

Kelevra

New member
הנצח הוא רק שקט ואבק?

זה לא בדיוק שעכשיו שהוא איננו מצבנו טוב יותר. לא חסרים כאלו, ואף אחד לא אמר שהיורשים יהיו צדיקים גדולים. כמו שזה נראה, הם בהחלט לא יותר טובים ממנו. קחי סטופר כמה זמן ייקח עד שגם דרור ינגח בסובארו.
 

קפת

New member
מי אמריחזקאל אסלן ולא קיבל?

הדעת נותנת, וההיסטוריה מאשרת: על כל צורר שנופל, קמים שבעה, אכזריים יותר. דרור לא ינגח בסובארו: זה יהיה מרצדס משוריין, אבל התוצאה תהיה זהה. אהובה סופרנו כבר לובשת שחורים.
 
למעלה