אני האדם החכם ביותר במדינה. נקודה. סוף סיפור.

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
הלוואי וזה היה סוף סיפור. אבל מחר יהיה המשך... :mad:
כמו מה שכתבתי לך רק היום, הבעיה היא שאתה לא טורח לקרוא את השרשורים שלי בכלל מפאת אורכם, ולכן אתה לא לומד ולא מבין בכלל איזה ערך עצום אני מביא, וזה למה אתה לא מעריך אותי, למרות שאני מסביר לך, שיש מה להעריך, והרבה מאוד. למה נראה לך שכה רבים מהשרשורים שלי מקבלים עשרות תגובות ואלפי צפיות? למה נראה לך שכולם, החל במומחה וג'קי ועד סבא, מלאכת ומשה פותחים עליי שרשורים, שגם הם בתורם מקבלים עשרות תגובות ואלפי צפיות? למקרה שלא הבנת את זה, ולמקרה שזה לא היה ברור, בהתחשב בכמות העניין העצומה שאני מעורר, ואלא אם כן אתה סובל מהפרעת קשב וריכוז קשה שבאמת מונעת ממך לקרוא טקסט של יותר ממקסימום מאה מילה ויהי מה, אתה אמור סוף-סוף לתת צ'אנס לאותם שרשורים ארוכים ולהבין את הערך העצום שאני מביא. אנשים כמו SupermanZW וסבא של כיפה אדומה רק מחכים בשקיקה לכל מילה שיוצאת מתחת לידי ואתה בכלל לא רוצה אותי פה. הצחקת אותי. אם בכל זאת תחליט לתת צ'אנס, אני באופן אישי ממליץ על השרשור "רציתי לספר לכם על ספרי העתידי, "החיים הנפלאים של טריסטן", ולשאול אתכם לדעתכם". מבין למעלה מ-200 שרשורים שכתבתי בכל החשבונות יחדיו, זה השרשור, לדעתי, בערך החמישי או השישי המבריק ביותר, והוא גם סוחף וקל לקריאה יחסית לארבע או חמש השרשורים היחידים היותר טובים, ולכן וכפי מה שכתבתי בעבר, זהו שרשור הכניסה הנכון ביותר לתוך עולם השרשורים של הגאון עצום המימדים, מאור פז, שחוכמתו האדירה איננה נגמרת לעולם.

רציתי לספר לכם על ספרי העתידי, "החיים הנפלאים של טריסטן", ולשאול אתכם לדעתכם. | תפוז פורומים (tapuz.co.il)

בהצלחה.
 
הלוואי וזה היה סוף סיפור. אבל מחר יהיה המשך... :mad:
בהתאם לשרשור שפתחתי היום,יש לו כדאיות להציג את עצמו עם מעמד חברתי גבוה לצורך כיבושים נשיים.

כמו שנאמר - הצעיר רוצה את הנשים,המבוגר את הכוח והזקן את הכסף.

 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
בהתאם לשרשור שפתחתי היום,יש לו כדאיות להציג את עצמו עם מעמד חברתי גבוה לצורך כיבושים נשיים.

כמו שנאמר - הצעיר רוצה את הנשים,המבוגר את הכוח והזקן את הכסף.

אני לא צריך "להציג את עצמי עם מעמד חברתי גבוה", אני מעמד חברתי גבוה, תודה. אני גם לא צריך להציג את עצמי כשום דבר כלשהו בשביל שיהיו לי "כיבושים נשיים", שוב תודה. הפתגם שכתבת הוא גם לא נכון בנוגע אליי, וזה גם לא הסדר הנכון בו עובדים הדברים האלו. אולי זה למה לרוב הצעירים אין נשים, לרוב המבוגרים אין כוח ולרוב הזקנים אין כסף. כי הרי מה אומר טוני מונטנה ב"פני צלקת", על הדרך והסדר הכרונולוגי שבו הדברים האלו עובדים? הוא אומר בדיוק את הדברים האלו, בדיוק בסדר שבו ציינת אותם, רק הפוך לגמרי ומהסוף להתחלה.


אם כי להומר סימפסון יש גירסה משלו לאיך זה עובד:


בשורה התחתונה, קודם אתה משיג את הכסף, או את שווה הכסף, ואז אתה משיג את הכוח, ואז אתה משיג את הנשים. וזה למה לרוב הצעירים אין נשים, לרוב המבוגרים אין כוח ולרוב הזקנים אין כסף, כי הם לא מבינים את הסדר שבו הדברים עובדים, וכי הם לא מבינים את הכרונולוגיה של השגת הדברים, הצעיר לא מבין שאתה לא פשוט יוצא אל העולם ומשיג נשים, המבוגר לא מבין שאתה לא פשוט יוצא אל העולם ומשיג כוח, והזקן לא מבין שאתה לא פשוט יוצא על העולם ומשיג כסף.

הבעיה של רוב האנשים, זה שהם חושבים שהם יכולים להשיג את מה שהם רוצים בישירין, אם הם פשוט יצאו אחריהם וירדפו אחריהם ישירות, אבל זה לא איך שזה עובד, ולכן רוב האנשים לא משיגים את מה שהם רוצים. יש דברים אחרים, שאולי אנחנו לא רוצים בישירין, אבל הם עצמם אמצעים להשגת מה שאנחנו באמת רוצים.

לכן הצעיר, במקום לרדוף אחרי הנשים, צריך לרדוף תחילה אחרי הכסף, מה שיביא את הכוח, וזה יביא את הנשים. המבוגר, לא צריך לרדוף אחרי הכוח, אלא הוא צריך לרדוף אחרי הכסף, שיביא את הכוח. והזקן? הזקן כמאמר הפתגם רוצה את הכסף, ויודע מאיפה מתחילים, אבל זה כבר מאוחר מידי בשבילו. הוא כבר זקן. הוא חלש. הוא לא יכול לצאת ולעבוד.

מה שרוב האנשים עושים לא נכון זה כמו בסדרה המצוירת הזאת בארצות הברית, על זאב הערבות שרודף אחרי ציפור הרוד-ראנר כדי להרוג ולאכול אותה, וזה גורם לו כל הזמן ליפול מצוקים, והימחץ מתחת לסלעים וכל מיני שטויות כאלו, כי הוא כולו באטרף על הציפור ולא שם לב לכל המכשולים שבדרך ולכל הצעדים הקטנים שצריך לעשות אותם, צעד אחרי צעד, שלב אחרי שלב, כדי באמת להשיג את מה שהוא רוצה. במילים אחרות, מה זאב הערבות הזה מהסדרה המצוירת הזאת עושה? הוא לא מוריד את העיניים מהכדור, שבעיקרו זה טוב ונכון, אבל לא צריך שלא להוריד את העיניים מהכדור לגמרי-לגמרי ובכל מאת האחוזים. צריכות להיות תנועות מהירות עם העיניים מהכדור לכל מה שמסביב כי יש שחקנים של הקבוצה היריבה שנעים לקראתך ורוצים לחטוף ממך את הכדור או לתקל אותך או מה שלא יהיה שגם זה דבר שאתה צריך לשים לב אליו ולעשות התאמות בשיטת הפעולה שלך, בהתנהגות שלך ובתגובות שלך אל הסביבה ואל מה שקורה מסביבך.

וייל אי. קויוטי ורוד ראנר – ויקיפדיה (wikipedia.org)

הקטע הרלוונטי בסרטון הבא, מ-07:21 ועד 07:32:

 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
אין לי מושג מה התכוונת,
לא מפליא, אם לא מוטי חוף, אתה היית הבן-אדם הכי לא חכם שכותב פה. אם לא פי 10 מארס, אתה היית הבן-אדם הכי לא שפוי שכותב פה.

מה שהוא התכוון, זה שאם אני, שאני הבן-אדם הכי חכם במדינה, אומר שאני, הבן-אדם הכי חכם במדינה, הוא הבן-אדם הכי חכם במדינה, אז כנראה שזה נכון.

הוא כמובן צודק. אני מאוד מעריך אותו, את דני אבני. הוא אחד מהמעריצים הכי אדוקים שלי ואחד המעריצים הכי כבדים שלי. הוא אף נמנה על הסוגדים, יחדיו עם SupermanZW וסבא של כיפה אדומה.
בכל מקרה הוא סתם עושה שטיפת מוח.
עוד הסקה שגויה מבית היוצר של המומחה לכלום ושום דבר.
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
חה.חה.חה....
זה נכון. אחרת איך אתה מסביר את כל ההישגים שלי, שאף בן-אדם במדינה לא מסוגל להישגים ברמתם? בקרוב ולבקשתו של ג'קי יפורסם שרשור ענק של כל ההוכחות והראיות לגאונותי שמסביר בדיוק מהם כל ההישגים האלו שאליהם אני מתייחס 🧐
 
למעלה