אני האישה האחרת

אני האישה האחרת

כבר הרבה זמן שאני מחפשת פורום כזה, שאולי ימצאו בו אנשים שפחות ישפטו אותי, למרות שפיתחתי כבר עור של פיל. בעוונותי, אני רווקה, ומנהלת סגנון חיים שיש מי שיקרט לו "הולל". אני בסך הכול מעדיפה להינות בזמן שהוקצב לי על הפלנטה הזאת, ואני מאחלת לכל אחד שיזכה ללכת בדרך שתביא לו את האושר הפרטי. בעוונותיי, החלטתי שלא להתחתן. אני אוהבת מדי את סגנון החיים שלי, ואני רואה בנישואים כלא, אמצעי שנועד לדכא אותי ואת החופש האישי שלי. אני גם לא מאמינה במערכת יחסים קבועה, שוב, מתוך בחירה בחירות. לקח לי המון זמן להבין, שמה שאני מעדיפה, זה לנהל מערכות יחסים מזדמנות עם כאלה שאינם פנויים. כן, אני האישה שרוצה את גבר של מישהי אחרת, מתוך הכרה ברורה. אני אפילו מעדיפה. אני יודעת שיש שיקראו את דבריי ויחליטו לקרוא לי בשמות. זאת הבחירה שלהם. אני גם לא חייבת להסביר את עצמי. אבל כשאני רואה את הצער שגורמות מערכות יחסים לחבריי, את ההתלבטויות, הפחדים, הקנאה המטורפת - אני שמחה שאני לא צריכה להתמודד עם זה. אני מקבלת בדיוק את מה שאני מחפשת, בלי דמעות, בלי צער, בלי בלגן רגשי. הוא בא אליי והולך אליה. הנוכחי שלי, אפילו את שמה לא הזכיר זמן רב. כשסיפר לי על השבוע שלו, הוא אמנם נקט בלשון רבים, אבל בזה זה הסתיים. פתאום, לילה אחד, על סיגריה, הוא הזכיר את שמה, ושתק. אחר כך הוא הלך, אבל שב אליי מקץ כמה ימים, והפעם, למרות ששמה לא עלה, היא כמעט ונכחה אתנו בחדר. לא, אין לי רחמים כלפיה. אני גם לא נוטה לחשוב עליה וסביר מאוד שלעולם לא אפגוש בה. רק הייתי רוצה שהיא לא תהיה כאן כשהוא אתי. שהוא ישאיר אותה בבית, ויתן לי את מבוקשי במשך כמה שעות. אני האישה האחרת. אני לא אשתנה, ולא, אין בי חרטות.
 

ChEaTeRs

New member
../images/Emo45.gifמזה מבין אותך....

ומאוד מאושר משבילך.. אני מאמין שיש פה מספיק אנשים שיזדהו איתך. וכמו שכתבתי כבר בעבר.. *** פה זה לא בית משפט!!!!!! ומאמין שאלו שבאמת באים לשפוט אותך הם רק בעצם היו מתים לחיות את החיים שלך.. אז נישאר לי רק לאחל לך..הרבה אושר וסקס!!!!!!!!!
 

Diva666

New member
רחמים?

אין לך שום סיבה לרחם עליה, במיוחד לא כשהוא בא אליך איתה, אין מה לעשות כשאת אם גבר של אישה אחרת הם באים בזוג, ואם יתמזל מזלך גם את תמצאי את הבן זוג שיתן לך את החופש שאת זקוקה לו בלי לשנות את סיגנון החיים שלך ובתקוה שלא יחפש מס שעות אצל משהי אחרת שלא יהיו לה שום חרטות.
 
אלה החיים שלך יקירה.

את טוענת שלא תשתני ? את נביאה ? האם יתכן שיום יבוא ותרצי לממש את נשיותך הפורחת והזוהרת ותרצי ילד? אפשר להיות נשואה ,אם ,ולהמשיך בצורת חייך . ואם כך יקרה ,לא גילית את אמריקה . ןלעצם הודעתך , את רווקה ,זה לא עוון ,אני מכבד אותך על בחירתך . את בוחרת "להתהולל" כהגדרתך ,לחיות את חייך לפי בחירה במודע . וכאן אני מאוד מבין אותך ,יש אנשים שפתאום חולים מאוד בגיל צעיר ,יש מי שנעלם מן העולם ,בתאונה או בכל ארוע אחר . ומכאן בחירתך בסגנון חיים כזה או אחר לא ניתנת לשפיטה על ידי אנשים אחרים . את כמובן לא תלכי לעשרות אלפי זוגות נשואים ולא תאמרי להם :אתם חיים בשקר! למרות שזה נכון . כך אף אחד לא יכול למתוח עלייך ביקורת . חיי הנישואין הם אכן כלא לחלק מהאוכלוסיה ,אך גם הנאה והגשמה עצמית . אני יותר בעד דלידה ,אנא קיראי את הודעותיה ,ואף תגובותי . את טועה אם את חושבת שאנשים יקראו לך בשמות עקב סגנון החיים שלך . זכותך לעשות עם חייך ,רגשותייך וגופך ,הכל ,על פי בחירתך . יש אנשים שימתחו ביקורת עליךך ,אז מה ? אני מברך אותך שוב על בחירתך ,אם כי אולי יום יבוא על ציר הזמן העתידי ,ואולי ,אולי תרצי ילד ,זה לא מחייב חתונה כמובן . אשמח לקרוא את תגובתך. שבת שלום
 

אור36

New member
איש באמנותו יחיה../images/Emo24.gif

כל עוד את שלמה עם מעשייך,וכל עוד החיוך על שפתייך,תמשיכי לעשות את הדברים שעושים לך טוב,
 

yoramgman

New member
היי

צודקת ב100% אסור להיתחתן לעולם מרגיש את זה על בשרי טוב טוב
 

johnyshoaly

New member
זכותך

לעשות כרצונך. אם כל הזמן נפעל לפי מה אנשים חושבים יכולה להווצר בעיה רצינית... אך זה מעצים את מאזן האימה למימדים מטורפים. SPOOKY משהו...
אפשר לעלות ב
רק מעצם המחשבה...
 
מעניין, את דומה לה יותר משנדמה...

ויתרת על האפשרות שגבר מסוים יהיה רק שלך, וגם זו הנאה מסוג מסוים. בחייך את מוכיחה שגם היא לא השיגה את מה ששתיכן קיוויתן לו - גבר שיהיה רק שלכן. היא חוטפת את המכה, את מרביצה לעצמך קודם, אחר כך לה, ואז אומרת לעצמך שהחלום המשותף של שתיכן בלתי אפשרי. את מוצאת בזה נחמה?
 

תולי 18

New member
אני מאחלת לך ש....

תכירי מישהו, תתאהבי בו עד עומקי נישמתך, תתחתנו תילדי ילדים, והוא יבגוד בך על ימין ועל שמאל, עד שתצא נישמתך מרוב כאב, ואז תביני מה גרמת לנשים אחרות, גם אם את חושבת שהן לא ידעו שבעליהן בגד בהם עם מיפלצת כמוך, מאחלת לך שתרגישי בליבך את הכאב והצער, כי זה מה שמגיע לך, ותאמיני או לא, זה יקרה, כי הכל חוזר אליך כבומרנג.
 
לדעתי זה נובע מחוסר בטחון שלה

רק בן אדם שמרגיש עצמו לא ממש שווה וראוי למישהו יתנהג ככה. לא רואה שום סיבה בעולם שבן אדם יבחר לעצמו להיות צלע שלישית, זה כנראה בעיה באישיות, חוסר הערכה עצמית, משהו כזה. לא פסיכולוית, אבל ככה זה ניראה לי. באמת שאני לא מבינה איך אפשר לבחור להיות האישה (או הגבר) האחרת.
 
תודה על התגובות

התומכות, וגם על אלו שלא... אני באמת לא מרגישה שמשהו עומד להשתנות. מוזר, אתמול ביקר אצלי אקס שלי, שנמצא במערכת יחסים (כן, פעם גם אני הייתי אתו במערכת יחסים, וזה היה אסון). אז בין לבין, כשנחנו, גם ניהלנו שיחות ארוכות. ותהרגו אותי אם אני מבינה, בעוד הוא אתי, הוא דיבר בשבחי מערכת יחסים, ושאולי כדאי שאני אמצא לעצמי מישהו פנוי, ואני חשבתי לי: על מי בדיוק הוא עובד? על עצמו? הוא הרי נמצא כאן אתי, ומה היא תגיד לו ידעה? מה אתם אומרים על זה?
 

traitor1

New member
לא התכוונתי...:)

כלומר, לא התכוונתי שיהיה יותר מסטוץ. אבל עברו שנתיים והסטוץ הפך לרומן. שנינו נשואים, עם מכרים משותפים ועם סוד ענק ומתוק. זה מה שזה, וזה מה שזה יהיה. לא נפרק את הקיים בחיינו ולא נתאחד. אז אולי זה "לא יפה" או "לא מכובד" אבל שנינו בשנתיים האחרונות אנשים הרבה יותר מאושרים, ואולי לא נעים לומר אבל ה"חוקיים" שלנו מקבלים בני זוג הרבה יותר חייכנים ונינוחים בשנתיים האלה...
 

ל י א ן69

New member
מערכות יחסים

מצידך את מרוצה ממערכת יחסים לא כובלת עם מישהו ששייך כביכול למישהי אחרת. מצידו הוא מעדיף מערכת יחסים קבועה ולהנות מהצד כמו שאומרים. הרבה אנשים לא עוזבים מערכת יחסים, כי הם התחתנו כבר למשל, קנו דירה יש ילדים, נוח להם המצב...אבל חסר האקשן חסר החיזור, התשומת לב, אז פשוט במקום לפרק הכל ולעזוב הם משלימים את זה במקום אחר. כנראה שזה מה שהוא מציע לך כי מבחינתו הוא מאושר מהדרך חיים שלו, אבל כמובן זאת החלטה שלך.
 

gimel9

New member
את צריכה רק להיזהר מדבר אחד

ואינני מטיף, שכאשר אולי תשני את תפיסת עולמך עלול להיות מאוחר מידי. ומצד שני הרי אינני מכיר אותך ואולי באמת נועדת לחיות חיי נדודים בין בני זוג.
 
אישה אחרת...

גם אני מבינה אותך יקירה.. אני בשנות ה-20 המוקדמות חוויתי אהבה אסורה עד לא מזמן, כשנאלצתי לקחת החלטה, הפעם- לתמיד (מקווה) זה כל כך היה מתוק לי ומרגיע....האהבה הזאת, שמלווה רק בדברים הטובים- וכמובן הסקס.......... האהבה הזו...שגדולה ממני ב12.....וכל כך יפה יפה...וסקסית ומדהימה ומושלמת!!!! זה מצחיק אותי, כי אני יודעת שאם היה הוא מותר לי, כחוק, בטוח שלא היה ניראה לי מושלם... אבל ויזואלית הוא הנסיך שלי, וישאר תמיד... אבל בעודי צעירה שמקווה לא להתבלט בשונות שבה וביחודה....מנסה אני להשתלב בנורמה מבלי לקבל ביקורות נחרצות, וללכת בדרך הישר......למרות הכל. בהצלחה
 
להנות כל עוד זה טוב

מה שאוב במערכת כזאת שאפשר להנות כל עוד זה טוב, וכשנגמר פשוט ממשיכים הלאה. לא משאירים משקעים ,לא מלחמות, לא פגיעה בילדים ולא חלוקות רכוש וכדומה... קשר כזה מומלץ לחום לאנשים שיודעים פשוט להנות מרגעים גנובים בלי יותר מידי לחשוב
 

אנטוני2

New member
חרטות ? על מה ?

ערב טוב אם יש כאו משהוא הצריך לעמוד " למשפט" זה הוא, וממש לא את,הוא זה שיצר לעצמו מערכת של התחייבויות בעצם נישואיו, את אינך חייבת מאומה לאיש, לכול היותר חייבת את לעצמך, ומכוון שכך במודע בחרת לחיות גם מזה את פטורה ,כמעט לכול דבר צריך שניים לטנגו, בטנגו הזה את רוקדת לבד עם כול המשתמע מכך, את רוקדת לבד בדרך החיים שבחרת לטוב ולרע, האם נכון בסופו של דבר לחיות לבד??? זה כבר נושא לדיון אחר, ערב טוב
 

enigomontoya

New member
ומה יהיה בעתיד

סביר להניח שזה לא יימשך לתמיד חברים, זיונים, הכל נפלא. אבל את, לא רוצה משפחה משלך ? להיות אמא ? להזדקן יחד ולא רק להזדיין ? וחוץ מזה , איפה נרשמים ?
 
למעלה