אני התייאשתי,אולי אתם תעזרו:

תותית1

New member
אני התייאשתי,אולי אתם תעזרו:

אנחנו שייכים לחברת סופרגז. לפני כשנה התחילה אצלם תופעה נחמדה שהם מחייבים אותנו באיזה סכום שבא להם. פעם 25 שקל, פעם 90, פעם 70 ואנחנו ממש לא משתמשים הרבה בגז. נכון שיהיו שיגידו שהרבה זה יחסי אבל הפערים בחיובים מראים שמשהו פה לא בסדר. בכל אופן אמא שלי שילמה את החשבונות ולא שמה לב לפערים המוזרים, עד שאני ראיתי את החשבונות והבנתי שמשהו לא בסדר. פנינו לסניף שלהם בעכו {עיר מגורינו} וביקשנו לדבר עם המנהל. התשובה היתה שהוא עסוק ולא יראה אותנו. ככה זה כבר כמה חודשים. לבסוף התקשרנו למשרדים שלהם בנתניה ולאחר שיחות רבות עם מענה טלפוני של כל אחד מהאנשים שם היחידה שעונה זו המזכירה של רון קיסרי שהוא אחראי על השיווק. שלחנו למזכירה בפקס צילומים של החיובים וביקשנו לקבל הסבר הגיוני. היא אמרה שתבדוק ותחזור אלינו.היא לא חזרה. אני לא אלאה אותכם ברדיפות שלי אחריהם. שורה תחתונה שמנהל הסניף פה מצא היום 5 דקות לדבר עם אמא שלי ואמר לה:"אני שם עליך פס,את לא לקוחה בשבילי,את צורכת רק 1 קוב וזה לא מכניס לי כסף,לא רוצה-תתנתקי". באילו המילים ועוד כמה מילים אחרות לא יפות. זה היחס שמגיע לנו מהם אחרי שהיינו לקוחות שלהם כ"כ הרבה שנים? אנחנו עדיין רוצים הסבר לחיובים המוזרים והחזר על כל הכספים שניגבו מאיתנו שלא לצורך. הבעיה שפשוט אין עם מי לדבר שם.אני כבר לא יודעת למי לפנות. יש לכם אולי רעיון?! תודה
 

dana 2222

New member
זה לא מנחם, אך בפטרולגז אותו סיפור,

לצערי אותו הסיפור בפטרולגז ,ולצערי אנחנו בידם ולא הם בידנו.
 

שיר ורד

New member
קודם כל צריך להבין את החשבונות

החשבונות צריכים להיות לפי מספר מ"ק שאתם צורכים. כאשר החשבון כולל תשלום קבוע +מספר מ"ק שנצרכו * מחיר למ"ק. החברה מעגלת בכל חודש את נתוי המונה למ"ק שלמים, כך שבמקרה של צריכה נמוכה, בהחלט יהיו קפיצות גדולות בתשלום. יתכן שבחודשיים מסוימים הצריכה היא 0 קוב, בחודשיים אחר 1 קוב ובחודשיים הבאים 2 או 3 קוב. יתכן גם שבחודש מסוים לא בוצעה קריאה, בגלל עצלות הקורא, או בגלל שהכניסה לבנין היתה נעולה ואף אחד לא פתח לו. במקרה כזה, הם מחשבים את הצריכה בהערכה. אם הערכה איננה נכונה, אזי כמובן שזה יגדיל את התנודתיות בחשבון. דרך אגב, במקרה של קריאה בהערכה, זה צריך להופיע בשחבון. במקרה כזה, אפשר להסתכל מה רשום על המונה, להתקשר לחברת הגז ולדווח על קריאת המונה המתוקנת ואז הם אמורים לשלוח חשבון חדש, או לאפשר לכם לשלם במקום באמצעות כרטיס אשראי את הסכום המתוקן. אך גם אם לא תעשו זאת, זה יתקזז בחשבונות הבאים. חבל רק, שכך מתיחסים בחברה הנ"ל ללקוחות שבויים. אם את בועד בית, את יכולה לארגן בקשה של הדירים להתנתק מחברת הגז. אפשר גם לעשות להם תרגיל , לפנות אליהם בכתב ולבקש את רשימת הצרכנים המחוברים לאותה מרכזת שאת מחוברת אליה כדי לבחון החלפת ספק, אם הם ירגישו שאתם עשויים להבריח מהם את כל דירי הבניין או השכונה, תראו איך היחס שלהם משתנה מהר מאוד.
 
למעלה