אני ואלודה

אני ואלודה

אהלן, ב7/7/02 זכיתי במכרז בוואלה!שופס במצלמה Olympus C-700. המחיר היה 2349 שקלים. אלודה התחייבו לספק לי את המצלמה תוך 21 ימי עבודה. אתמול, 7/8/02, התקשרנו אל חברת אלודה לברר איפה המצלמה שלנו.. דיברנו עם שלומי, אחראי על מחלקת האינטרנט. שלומי אמר ש"אולי נספק לכם את המצלמה עוד כמה שבועות". כששאלנו אותו מה זה אולי, ואיפה המצלמה שלנו, הוא אמר שאין לו במלאי את המצלמה וגם לא יהיה לו בשבועות הקרובים. כאשר אמרנו לשלומי, שאם קונים במחיר מלא מאתר אלודה, אלודה מתחייבת לספק תוך 10 ימי עבודה את המצלמה שלומי ענה ש"כן, בגלל שזה מחיר יקר מאוד, משתלם לנו להטיס אותה" כאן הזמן לציין, שלפי אולימפוס, אלודה הם היבואנים הרשמיים (כלומר, לא "מטיסים" ביבוא אפור) עכשיו אני זקוק לעזרתכם, אולי מישהו יכול לסדר לי גישה מהירה וחינמית לעו"ד שינסח לי מכתב? אולי עצה אחרת? נ.ב יש לי הדפסה של ההזמנה, עם מס´ הזמנה. כל מי שיש לו סיפור דומה עם אלודה, שירשום כאן... תודה מראש, דרור.
 
מבחינה משפטית

זכותך להגיש תביעה לאכיפת ההסכם ולפיצויים בגין הנזקים שנגרמו לך, למשל שכירת מצלמה חלופית. כמובן שזכותך לבטל את ההסכם ולתבוע השבת התשלום אם כבר שילמת, אך אני מבין שבזה אינך מעוניין. הסכמים יש לקיים ומי שהציע לך למכירה מוצר שאין לו והתחייב לספק לך, חייב לספק, גם אם הוא צריך לקנות את זה ביוקר מעבר לכביש ולמקור לך בזול.
 
תן לי סיבה אחת

שעו"ד יפתח פורום בהתנדבות... אני יודע שהסיכוי לא גדול, ההערה הזאת היתה יותר יריה באויר..
 

zazaza

New member
אמנם אני לא עו"ד

אבל גם אין צורך בעו"ד למכתב מסוג זה... והנה הצעתי : לכבוד מר XXXX XXXX מנכ"ל חברת אלודה בע"מ. הנדון : אי קיום חוזה א.נ., 1. בתאריך 7 ליולי 2002 הצעתי הצעה לרכישת מצלמה מדגם אולימפוס סי-700 דרך אתר וואלה שופס. הצעתי בסך 2349 ש"ח זכתה ולהלן פרטי הזכיה : מס הזמנה .... מס אסמכתא וכו´. 2. עד לתאריך 7 לאוגוסט לא שמעתי דבר בנוגע לזכייתי וזאת למרות שחשבוני חויב בסכום הזכיה (*** מחק אם לא רלונטי). 3. אתמול, 7 לאוגוסט 2002 פניתי טלפונית לחברתך והופניתי לטיפולו של מר שלומי אשר הזדהה כאחראי על מחלקת האינטרנט. 4. נאמר לי על ידי מר שלומי כי לא רק שידוע לו כי לא קיבלתי עדיין את המוצר אלא ש"אולי נספק לכם את המצלמה עוד כמה שבועות". עוד נאמר לי כי מי שרוכש מחברתך במחיר מלא מקבל את המוצר בתוך 10 ימים מכיוון שמוטסת המצלמה באופן מיוחד. 5. לאור הזילזול הבוטה של חברתך בי כלקוח הריני להודיעך כי באם לא אקבל את המוצר אותו רכשתי בסכום כסף לא מבוטל בתוך 10 ימים בצירוף פיצוי על התנהגותכם אבטל את העיסקה דרך חברת האשראי ויזה/ישראכרט/אמריקן/מישלאיהיה, בנוסף אפעל באמצעים משפטיים כנגד חברתך על מנת לקבל פיצוי הולם. 6. בברכה, העתקים : מנכ"ל חברת וואלה שופס. + עותק לאיזה שהיא עמותה/גוף שעוסק/ת בכלבנות שמירה... בהצלחה !
 
למעלה