אני והבוסית - סיפור המשוב...../images/Emo8.gif
כפי שסיפרתי אתמול, אזרתי אומץ וביקשתי שיחת משוב ממנהלת הפרוייקטים שלי בעבודה. היא הסכימה (אין לה ממש ברירה במקרים כאלה) והיום אחה"צ זה סופסוף קרה! לשם ההקדמה – אנחנו עובדות ביחד כ- 8 חודשים. היחסים ביננו התחילו בקור עז (היא החליפה מנהלת פרוייקטים אחרת שמאוד אהבתי), עברו ליחסי עבודה קרירים (כשהבנתי שאין ברירה, אבל המשכתי לעשות השוואות ביניהן) והיום היחסים טובים יחסית, רק שאיפשהו באמצע הדרך היתה לנו תקרית לא נעימה מול לקוח שלאחריה ביצענו הפקת לקחים והיא קצת הפילה את האשמה עלי במקום להגן על כבודי (גם בפני מנהלים בחברה וגם בפני מנהלים אצל הלקוח...)
מאז ועד היום אני בכעס נוראי עליה ומאוד לא מפרגנת לה. היה חשוב לי לברר מה היא חושבת עלי כדי לבדוק אם יש משהו שאולי גם אני לא בסדר... ובכן – מסתבר שהכול בסדר גמור.
היא חושבת שאני מאוד מקצועית ובעלת "עקומת למידה גבוהה"....משוב מאוד טוב. הופתעתי לטובה! ועכשיו המחשבות - אני לא מאמינה שהיא אמרה את כל מה שאמרה (דברים יפים וטובים) סתם כדי לצאת ידי חובה – אז כנראה שרק אני כועסת בסיפור הזה. יצאתי מצד אחד שמחה – זה כיף לשמוע משוב חיובי ועוד לשמוע ש"אין לה שום דבר רע להגיד, ושום נקודה חלשה להעלות שדורשת שיפור", אבל מצד שני – אני מרגישה קצת מנייאקית שנתתי למקרה ההוא להשפיע על כל היחס שלי אליה ולחלחל לכל מה שאני מרגישה אליה מאז ועד היום. לדעתי לא שידרתי את היחס הזה אליה אבל שידרתי אותו בגדול לאחרים שעובדים איתי – וכלפי זה אני קצת באי נעימות. אני די שמחה שעברתי את זה... הייתי בלבטים רבים עם עצמי בגלל זה עד היום. וזהו.. חוזרים לעבודה כרגיל. ושלא יהיה ספק – המשוב החיובי מאוד שקיבלתי לא משפיע חס וחלילה על השכר אלא אמור להעשיר אותי מקצועית...
כפי שסיפרתי אתמול, אזרתי אומץ וביקשתי שיחת משוב ממנהלת הפרוייקטים שלי בעבודה. היא הסכימה (אין לה ממש ברירה במקרים כאלה) והיום אחה"צ זה סופסוף קרה! לשם ההקדמה – אנחנו עובדות ביחד כ- 8 חודשים. היחסים ביננו התחילו בקור עז (היא החליפה מנהלת פרוייקטים אחרת שמאוד אהבתי), עברו ליחסי עבודה קרירים (כשהבנתי שאין ברירה, אבל המשכתי לעשות השוואות ביניהן) והיום היחסים טובים יחסית, רק שאיפשהו באמצע הדרך היתה לנו תקרית לא נעימה מול לקוח שלאחריה ביצענו הפקת לקחים והיא קצת הפילה את האשמה עלי במקום להגן על כבודי (גם בפני מנהלים בחברה וגם בפני מנהלים אצל הלקוח...)


