אני זקוקה לעזרה בניסוח השאלה

בטי בם

New member
אני זקוקה לעזרה בניסוח השאלה

וגם איזו פתיחה מתאימה. אני נמצאת בתקופה מאד קשה. אני בת 35, מערכת יחסים ארוכה הסתיימה לפני שנתיים וחצי. עד לפני כחצי שנה היו לי יחסי ידידות עם מישהו שאני ציפיתי ליותר, ממש אהבתי אותו, וזה לא הסתדר, ובנוסף הקשר התנתק כשאני מאד נפגעתי מחוסר התייחסות שלו כלפיי. בכל מקרה, כרגע , בחודשים האחרונים יש לי בעיות בריאות. בעיות שבעבר היו קלות החמירו לאחרונה. אין לי ספק שחלק גדול מהענין קשור לפגיעה הרגשית שהייתי מצויה בה, ושזה מחמיר מעצם הרצון שלי לקשר ולזוגיות, וכרגע יש עניינים פיזיים שחלק מהסימפטומים שלהם רגשיים. אני מטפלת בבעיות הרפואיות במקביל ברפואה רגילה ואלטרנטיבית. הייתי רוצה לדעת במה להתמקד כרגע על מנת לשר את מצבי מבחינה אישית ופיזית, ואולי גם במה לטפל קודם או אולי לפחות יפה צריך להיות המיקוד. אני אשמח מאד אם תוכלו לענות לי. יום נפלא לכולם.
 

matal girl

New member
הי בטי

נראה לי שהכי רצוי לשאול בפריסת שאלה- מה ההתפתחות הצפויה עבורי בתחום הזוגי בשבוע\חודש\שנה(תבחרי את) הקרובים? ומשם להמשיך. שאלות בריאות לא שואלים בקלפים. אני מאחלת לך אושר ובריאות טובה. אם תרצי עזרה בפרוש הקלפים תעלי את הפריסה ואשמח לעזור לך. ממני, ילדה מטאלית אמיתית.
 

בטי בם

New member
תודה ילדה מטאלית

איזו פריסה כדאי לי לעשות? וכן, אני אשמח לעזרה בפירוש כי אני לא ממש מבינה.
 

בטי בם

New member
טוב, החלטתי על קלטית

ושאלתי מה ההתפתחות הצפויה עבורי בתחום הרומנטי בחודש הקרוב? 1) מלכת הגביעים 2) הכהן הגדול 3) שני מטבעות 4) שמונה גביעים 5) שישה מטבעות 6) שתי חרבות 7) 8 מטות 8) ירח 9) קיסרית 10) הכהנת הגדולה באופן כללי מה שהבנתי מהפריסה , ואני לא מבינה הרבה, הוא שהשיעור שלי הוא להנות יותר, ולעסוק יותר במה שכיף לי ונעים לי. עליי להמשיך בשגרה, ביומיום, ביציבות ובביטחון ולסמוך על מה שיגיע, ואכן יגיע. מעניין שיצא קלף הקיסרית שקשור לפי הכתוב לפריון וכו', כיון שבעיות הבריאות שלי קשורות למערכת הדם והרביה, ואני מאד רוצה להרות, אך רוצה עם בן זוג ולא לבד, ככה שהקלף הזה העלה את העניין בעיני, אבל לא ממש בטוחה מה הוא אומר. אשמח לפרשנויות
 

matal girl

New member
בטי אני מבקשת

ממך לפרוס פריסת שאלה- מה- ההתפתחות הצפויה-עבורי-בתחום הזוגי- בחודש הקרוב? 5 קלפים +קלף סיכום. תעלי אותה ואבהיר לך דברים. ממני, ילדה מטאלית אמיתית.
 

בטי בם

New member
אוקיי

מה- שתי חרבות ההתפתחות הצפויה- שוטה עבורי- תשעה מטבעות בתחום הזוגי- כוכב בחודש הקרוב- שבעה מטות קלף סיכום- שמונה גביעים. אגב, אני לא ממש מתחברת לרעיון של פריסת שאלה, אבל מה שנכון לך.
 

blackcat2

New member
הי בטי בם../images/Emo23.gif

לא יאומן. כתבתי לך תשובה ארוכה והיא נמחקה. אוףףףףףףףףףףף. אתחיל מחדש. יש בך כוחות מנוגדים. מצד אחד- את מוטרדת יתר על המידה מחיי האהבה שלך. את מנסה לקדם את הענין הרומנטי בחייך אולם את בייחוד לוקה במחשבות טורדניות שלא מובילות אותך לשום מקום. את חרדה מאד מנושא האימהות. חוששת כי תאחרי את הרכבת. מחשבות אלו מזינות את עצמן ומכניסות אותך למעגל קסמים בעייתי ממנו קשה לך למצוא מוצא. מצד שני- בלב פנימה את אמנם מקווה להצליח מבחינה רומנטית אולם מבחינה רגשית את מצויה במקום בו את מבקשת דווקא לעזוב את הכל ולהמשיך הלאה כי היה לך די מכל המרירות הזו. את היית רוצה לקחת פסק זמן, להירגע ולנוח אולם את חשה שאסור לך. אני חושבת שאת חייבת לקחת פסק זמן לעצמך ולנסות להחזיר את רוח האופטימיות. נסי להפסיק לחשוב, נסי לנוח ולהתנחם במה שיש לך ויש לך המון. אינני רואה סיכוי גבוה להצלחה רומנטית בחודשיים שלושה הקרובים ואני מודה כי טוב שכך. עליך ראשית לכל לטפל ביסורי הגוף והנפש (אגב אני ממליצה בחום על שיאצו שעושה פלאים). אני מאמינה באמת ובתמים שזמן לעצמך יעשה לך רק טוב ואולי יעלה את סיכוייך להצלחה בתחום הרומנטי. הפריסה הקלטית הסתיימה בקלף הכוהנת הגדולה המדגישה כי אינך מוכנה לקבל כרגע את התשובות לכל השאלות. 2 קלפים הופיעו ב- 2 הפריסות: 8 הגביעים- המייעץ לך לעזוב את הכל להתנתק ולנוח. 2 חרבות - המדגיש כי את קרועה בתוכך ואת נדרשת להגיע להכרעה בינך לבין עצמך בכל הנוגע לדרך ההתנהלות של חייך. המספר 8 הופיע פעמיים בקלטית והוא מדגיש קבלת מידע חדש. אני מקווה שבדברי הצלחתי להאיר מעט את עיניך. ודבר קטן נוסף: כשקראתי את שם המשתמש שלך שרתי לעצמי בלב "בטי בטי בם, אוהבת את כולם" וחשבתי לעצמי שזה נפלא לאהוב את כולם אולם מה זה שווה אם אין אנחנו מוצאים זמן בו אנחנו רואים בעצמנו חשובים וראויים כמו אלו סביבנו. ראי את עצמך לעולם כחשובה וראויה. ראי את הטוב בחייך ודאגי ראשית כל לעצמך כי רק אז תהיי באמת מאושרת ואף טובה יותר לאחרים. עוד יהיו לך ימים טובים יותר. אין לי ספק. בהצלחה. נ.ב- תקראי את המסר שלי בתחתית ההודעה.
 

בטי בם

New member
../images/Emo23.gif המון תודות

התחברתי לחלק גדול מהדברים, ואני אשתדל ללמוד את השיעור שלי. אכן, אני מרגישה שעשיתי החלטה לנוח כרגע מכל העניין, אבל מאחר והשבוע הופעל עליי לחץ חיצוני שנגע בנקודה רגישה בעניין הזה, החלטתי לבדוק שוב, ואני שמחה על התשובה, זה מקל עליי.
 

matal girl

New member
בטי-נקודת המוצא

שלך מראה שלמעשה את חצויה. את מאוד רוצה להתקדם לעבר העתיד אך משהו מושך אותך לעבר ולמעשה לקפיאה על השמרים. קלף השוטה מייעץ לך ללכת קדימה ולא לפחד לאפשר לעצמך להפגע לקחת את הסיכון בכדי שיהיה גם סיכוי.מבחינתך אם אין לך זוגיות את חשה מופסדת הזוגיות מהווה עבורך את המשהו הזה האולטמטיבי ממש כמו להיות או לחדול זה בבחינת הגשמת הייעוד האמיתי. ממש אישה שהמשפחה ולב הבית הוא הכל עבורה. את נדרשת לאומץ לב רב בכדי לשנות גישה ולנטוש את מה שאת מקווה למצוא בזוגיות ולעשות עבודה אישית מפרכת. שמונה הגביעים שולחים לך מסר שצריך לנטוש כדי ללכת ולמצוא משהו טוב יותר בעצמך באישיותך. על פניו הפריסה שולחת לך אותות חיובים. אל ייאוש! תרימי ראש וצאי לדרך! הדמות שהולכת שם ועוזבת את הקיים שגרם לה נזק זואת ואת תצליחי! ממני, ילדה מטאלית אמיתית.
 

בטי בם

New member
../images/Emo23.gifתודה רבה

אני מתחברת לחלק מהדברים- אני אכן חצויה ואכן משהו מושך אותי לכיוון העבר ומונע ממני להתקדם. באשר לאישה שליבה בבית וכו'- אני אישה מאד עצמאית עםהמון תחומי עניין, לפעמים אומרים לי שאני עצמאית מדיי, אבל לאחרונה, אני חשה שכל זה שווה הרבה פחות אם אין לי בית ומשפחה לחזור אליהם. לשמחתי, יש לי עבודה מאד מספקת והרבה מאד חברים ותחומי עניין, ובאמת לאחרונה אני פחות יוצאת ויותר יושבת בבית, הן בשל התחושות הפייות והן בשל התחושה שאני רוצה לטפח את הבית ואת הקשר שלי עימו. זוגיות זה דבר אולטיטיבי? הייתי שם, היה קשה, אני יודעת שזה יכול להיות גם רע.... אבל, אני מתחברת לעניין האומץ וההתנתקות מהעבר, והיכולת לחזור לעצמי ולתת את הדגש בעצמי ובאישיותי ולא בחוץ. תודה רבה!!
 
למעלה