אני זקוק ליעוץ ...
קניתי דרך אתר מכירות באינטרנט מסך מחשב שהתגלה כמקולקל , בחברה מציעים לי לתקנו אבל אני רוצה החלפה למרות שזה רשום שהם חייבים להחליף אם לא יסכימו להחליף אני רוצה לבטל את המכירה (עבר רק יום ממועד הקבלה של המוצר) , עוד נקודה חשובה היא אריזת המוצר , היא קיימת אבל טיפה פגומה , אני מקווה שזה לא יפגע ברצוני להחזיר את המוצר ושהם לא יבקשו פיצוי על האריזה הפגונה. אני אודה לכל מי שיוכל להגיד לי מה זכויותיי ומה עליי לעשות הלאה. תודה.
קניתי דרך אתר מכירות באינטרנט מסך מחשב שהתגלה כמקולקל , בחברה מציעים לי לתקנו אבל אני רוצה החלפה למרות שזה רשום שהם חייבים להחליף אם לא יסכימו להחליף אני רוצה לבטל את המכירה (עבר רק יום ממועד הקבלה של המוצר) , עוד נקודה חשובה היא אריזת המוצר , היא קיימת אבל טיפה פגומה , אני מקווה שזה לא יפגע ברצוני להחזיר את המוצר ושהם לא יבקשו פיצוי על האריזה הפגונה. אני אודה לכל מי שיוכל להגיד לי מה זכויותיי ומה עליי לעשות הלאה. תודה.