אני חדשה צליאק אז בבקשה תעזרו לי :)

אני חדשה צליאק אז בבקשה תעזרו לי :)

הי יש לי כמה שאלות.. בסינפוניה זיתים או גבינה עם זיתים של תנובה יש גלוטן? האם בחמצוצים יש גלוטן? באלו משקאות קלים אין גלוטן? -זה הכי חשוב אז בבקשה לענות :) והאם בויטמינציק יש גלוטן? תודה מראש [=
 

d a p h n a

New member
למיטב ידיעתי

במוצרים של תנובה אם לא מצויין גלוטן במידע על אלרגנים, המוצר בטוח. לגבי משקאות קלים - למיטב ידיעתי כל המשקאות של חברת קוקה קולה נטולי גלוטן.
 

ליטל22111

New member
היי אז ככה......

תנובה כותבים אם יש גלוטן במוצר ואם לא כתוב שיש גלוטן אז מותר. בחמצוצים יש גלוטן זה עשוי מעמילן חיטה חח. משקאות קלים בדקתי לך עכשיו מהעמותה ומותר: מיץ פז, סופרדרינק, ספרינג(חוץ מספרינג TEA), 7UP, פפסי קולה,פריגת, קוקה קולה, נסטי, ספרייט, וכל הפאנטה, וקינלי, בקיצור כל הדברים של חברת קוקה קולה. קריסטל, שוופס, תפוזינה. ובקשר לויטמינציק אז לא יודעת אם מותר.. אולי תיתקשרי לחברה הם יגידו לך.
 

ADEELI

New member
ברוכה הבאה למשפחת הצליאק

מאחלת לך התאקלמות קלה ומהירה. ויטמינצ'יק מותר. ממליצה לרכוש מעמותת הצליאק את מדריך המזון ובו רשימה של מוצרים ללא גלוטן. אנחנו קוראים לו התנ"ך של הצליאקים והוא מאוד יעיל. ממליצה גם על חברות בעמותה שתקנה לך גישה לאתר המקוון שבו רשימת מוצרי מזון ללא גלוטן וגם תקבלי עידכונים לגבי מוצרים שונים. בהצלחה.
 
../images/Emo140.gifבוקר טוב ילדת החמצוצים וברוכה הבאה לפורום

בוקר טוב לך, אני מצטרפת להמלצה להצטרף לעמותת הצלאיק ולרכוש דרך העמותה מדריך מזון שעוזר מאד בהכוונה של מה מותר ומה אסור. כפי שכבר כתבה ליטל, בחמצוצים יש גלוטן. גם הבן שלי מת על חמצוצים. בפסח קניתי לו חמצוצים כשרים לפסח של חברת TATOO בהם השתמשו בקמח תירס במקום קמח חיטה בו משתמשים במהלך כל השנה. יש משהו קצת דומה של חברת Florida Natural, בקופסא העגולה ושטוחה. בפעם האחרונה שדבקתי, בסימפוניה אין גלוטן. תנובה מתחייבת לכתוב ולציין בבירור תכולת גלוטן במוצריה. ברוב מוצרי החלב אין גלוטן, אבל תמיד חשוב לבדוק ברכיבים ו/או מידע לאלרגנים כפי שמופיעים על המוצר. בויטמינצ'יק אין גלוטן ומותר לשתות. הרבה הצלחה, אמא של הבנים
 
למעלה