אני חדש פה ופעם ראשונה שאני נתקל

12345621

New member
אני חדש פה ופעם ראשונה שאני נתקל

בפורום להמצאות. אני רוצה להכין משהו ואין לי מושג מהיכן להשיג את החומרים להמצאה. ההמצאה זה דבר כזה. אם ניקח 2 חרוטים ונחבר את הבסיסים שלהם אחד לשני, אז נקבל גוף שמתחיל בשפיץ, ואז הוא ממשיך בעיגול שהולך ונעשה רחב יותר ויותר עד האמצע. ומשם הוא נעשה צר בחזרה עד שמקבלים את השפיץ שבצד השני. כלומר חרוט ישר שמחובר לחרוט הפוך. עכשיו אם אני יקח 2 מקלות ויעמיד אותם ככה שהם יעמדו באלכסון אחד כלפי השני, בדומה ל2 צלעות אנכיות של טרפז, כאשר הצד הרחב יהיה על השולחן, והצד הצר יהיה מונח נגיד עד ספרים או כל דבר גבוהה אחר. ואז נקבל טרפז חצי שוכב חסר צלעות אופקיות, והוא יהיה נטוי נגיד 45 מעלות. עכשיו אם ניקח את החרוט הכפול ונניח אותו על 2 המקלות למטה בצד הרחב, אז הוא יתגלגל כלפי מעלה לצד הצר נכון? וזה מה שנקרא עליה לצורך ירידה. דבר כזה ראיתי בספרים ישנים הטכנאי הצעיר למי שמכיר, היות ואין לי פה אפשרות לעלות ציור כמו בספר, השתדלתי להיות ברור בהסבר. רק מה אני עכשיו רוצה להכניס לזה תוספת, אני רוצה שהחרוט הכפול יגלוש איכשהו, זה גם משהו שאפשר לבנות. פשוט לבנות מסילה שהחרוט הכפול יגיע אליה לאחר שהוא גמר לעלות, ועל המסילה הבאה הוא יתגלגל ללמטה, ויחזור למקום שממנו הוא עלה, ואז הוא יעלה שוב דרך המקלות שהעמדתי קודם, ויגיע למסילה שתוריד אותו בחזרה, לסיבוב נצחי. אני מקווה שההסבר ברור, ואם כך אתם מבינים למה מדובר פה בסיבוב נצחי. איך בונים דבר כזה, ומאיפה מביאים את החומרים הנדרשים?
 

Ekrembo

New member
בסופו של דבר הוא יעצור.

האנרגיה שיש לו לעלות, או לרדת(אנרגית גובה ותנועה) ותבזבזו לבסוף לחום(חיכוך).
 

Levos

New member
בלתי אפשרי

אין אפשרות שדבר מה ינוע לנצח תוך כדי חיכוך ללא השקעת אנרגיה. עשיתי פעם ניסוי דומה. בשביל קונוסים אפשר להשתמש בשני משפכים. כל שני מקלות יתאימו.
 

achokler

New member
לא מדויק

אם תוסיף שם מגנט וחלק מתכתי תוספת הכח של מגנט יכולה לו לגרום לזמן ארוך יותר, אני לא מתחייב לנצח. בדומה למטוטלת משרדית.
 

redox

New member
סליחה?

הייתכן שמכול באי הפורום אף אחד לא שמע על perpetum mobile? בקיצור, אין מכונה שעובדת לעד. לגבי המגנטים, את האנרגיה שתרוויח כשתתקרב תפסיד כשתתרחק.
 
למעלה