אני חושב שזה סוג של בדיחה...

יNOT

New member
ראית את הקישור? ואתה עדיין צריך לשאול? ../images/Emo4.gif

(אם כן, אז ה"בדיחה" מבוזבזת גם עליך
)
 

ronengeles

New member
ראיתי את הקישור ואני עדיין לא מבין את הבדיחה

אם אתה חושב שהם זהים, אז כנראה שמעבד 1.4 לעומת 1 בדגם הקודם לא מספיק לך..... חוץ מזה המהירות של המודם הסלולרי מכפילה את עצמה ל 14 מגה לעומת 7 והדגם הזה מגיע מראש עם אנדרואיד 2.3. עדיין צוחק?
 

פגית

New member
ממה שאני שמתי לב

הפלוס היא רק שמונה ג'גה ולא גם שמונה וגם ששעשרה. פרט לזה לא ראיתי הבדלים...
 

shlox

New member
זה אמיתי לגמרי

וההבדל המרכזי הוא המעבד- במהירות של 1.4Ghz במקום 1 ב-i9000. סמסונג הכריזה על הדגם הזה לפני כמה שבועות.
 

voguemaster

New member
השאלה היא "למה"

למה להם להוציא כזה דגם כשרק עכשיו הם השיקו את הגלקסי 2 שהוא בעל מעבד כפול ליבה, מצלמה טובה יותר, פלאש, אנדרויד 2.3 ובעצם מכסה על כל החסרונות שהיו במכשיר הקודם (חסרונות שאפשר לדעתי לחיות איתם אבל כל אחד ושיקולו). מה ההיגיון להסתבך עם עוד מכשיר, לבזבז כסף על עוד בדיקות איכות ופס ייצור ? זה לא כמו הגלקסי ACE שהולך להתחרות בסמארטפונים בדרג נמוך קצת יותר ומכוון ל-MIDDLE MARKET. פה אין שום היגיון שאני מוצא...
 

יNOT

New member
לפחות נמצא אחד פה שמבין את ה"בדיחה" ../images/Emo45.gif...

עכשיו פה גם נסתכל על זה מבחינה שיווקית מנקודת מבט של מפעילה... אם אתה צריך לשווק שני מוצרים שמאוד דומים, לאחד יש מערכת הפעלה מתקדמת יותר שזה בלי ספק ייתרון בולט בשיווק
. האם היית דואג להוציא עידכון של מערכת הפעלה לדגם ה"ראשון" ? האם זה היה עוזר לך לשווק את הייתרונות של המכשיר החדש?! (
==>
) האם בגלל ההבדלים המינוריים היית משווק את המכשיר מהדגם החדש יותר במחיר גבוה יותר?
ד"א, מישהוא יודע אם הדגם הזה צפוי להגיע ארצה?
 

shlox

New member
הנה אפשרות

נותרו לסמסונג הרבה "ברזלים" של הגלקסי S שכבר יוצרו וחייבים להימכר, אבל המכשיר נחשב כבר למיושן לעומת הדגמים החדשים. מה עושים? משדרגים קצת את המעבד ועוד כמה טוויקים, ומוכרים כדגם משודרג ומהיר, כדי שהקונים לא ירגישו שהם רוכשים דגם מהשנה שעברה. זה רק תרחיש אפשרי אחד. יכולות להיות הרבה תשובות.
 

BullsDuDe

New member
אם אני לא טועה...

הדגם הספציפי הזה מיועד לשוק הרוסי בלבד ולא צפוי להיות מופץ בשאר העולם.
 
למעלה