אני חוששת מאד עקב אישור דו"ח דוברת
יש לי לד בן 9 (כתה ג') שעבר בשנה שעברה איבחונים מגוונים שסוכמו לבסוף על ידי נוירופדיאטרית ומאז הוא מטופל על-ידי הוראה מתקנת ,מרפאה בדיבור, ופסיכולוגית. הוא לא מוגדר כלקוי למידה, הוא לא מוגדר כהיפר אקטיבי (הכל על פי הנוירולוגית) אבל הוא ילד עם טמפרמנט מאד גבוה. אני לא רואה אותו מצליח לשהות במסגרת בית הספר עד השעה 16:00, זה עלול להוות עבורו סף תסכול אותו לא יצליח לעבור מנסיון העבר. בשנה שעברה הילד שהה בית הספר עד שעה 15:00 במסגרת יום לימודים ארוך שהונהג בעיר שלנו, ועקב קושי שלו לשמור על התנהגות נאותה החל משעות הצהריים הוצאתי אותו . השנה הוא החל את הלימודים ללא יום לימודים ארוך (כלומר מסיים כל יום ביסביבות השעה 13:00 ), ויחד עם הטיפולים השונים אותם מקבל יש שיפור ניכר הן בהתנהלות הההתנהגותית והן הדידקטית. אני פוחדת שעם יישום יום הלימודים הארוך כחובה הכל ירד לטמיון.
יש לי לד בן 9 (כתה ג') שעבר בשנה שעברה איבחונים מגוונים שסוכמו לבסוף על ידי נוירופדיאטרית ומאז הוא מטופל על-ידי הוראה מתקנת ,מרפאה בדיבור, ופסיכולוגית. הוא לא מוגדר כלקוי למידה, הוא לא מוגדר כהיפר אקטיבי (הכל על פי הנוירולוגית) אבל הוא ילד עם טמפרמנט מאד גבוה. אני לא רואה אותו מצליח לשהות במסגרת בית הספר עד השעה 16:00, זה עלול להוות עבורו סף תסכול אותו לא יצליח לעבור מנסיון העבר. בשנה שעברה הילד שהה בית הספר עד שעה 15:00 במסגרת יום לימודים ארוך שהונהג בעיר שלנו, ועקב קושי שלו לשמור על התנהגות נאותה החל משעות הצהריים הוצאתי אותו . השנה הוא החל את הלימודים ללא יום לימודים ארוך (כלומר מסיים כל יום ביסביבות השעה 13:00 ), ויחד עם הטיפולים השונים אותם מקבל יש שיפור ניכר הן בהתנהלות הההתנהגותית והן הדידקטית. אני פוחדת שעם יישום יום הלימודים הארוך כחובה הכל ירד לטמיון.