אני חוששת מאד עקב אישור דו"ח דוברת

zebrra

New member
אני חוששת מאד עקב אישור דו"ח דוברת

יש לי לד בן 9 (כתה ג') שעבר בשנה שעברה איבחונים מגוונים שסוכמו לבסוף על ידי נוירופדיאטרית ומאז הוא מטופל על-ידי הוראה מתקנת ,מרפאה בדיבור, ופסיכולוגית. הוא לא מוגדר כלקוי למידה, הוא לא מוגדר כהיפר אקטיבי (הכל על פי הנוירולוגית) אבל הוא ילד עם טמפרמנט מאד גבוה. אני לא רואה אותו מצליח לשהות במסגרת בית הספר עד השעה 16:00, זה עלול להוות עבורו סף תסכול אותו לא יצליח לעבור מנסיון העבר. בשנה שעברה הילד שהה בית הספר עד שעה 15:00 במסגרת יום לימודים ארוך שהונהג בעיר שלנו, ועקב קושי שלו לשמור על התנהגות נאותה החל משעות הצהריים הוצאתי אותו . השנה הוא החל את הלימודים ללא יום לימודים ארוך (כלומר מסיים כל יום ביסביבות השעה 13:00 ), ויחד עם הטיפולים השונים אותם מקבל יש שיפור ניכר הן בהתנהלות הההתנהגותית והן הדידקטית. אני פוחדת שעם יישום יום הלימודים הארוך כחובה הכל ירד לטמיון.
 

Diana M

New member
דו"ח דברת

חייבת לומר שמבחינתי דו"ח דברת עדיין בגדר תורה שלא הופקו ממנה המשמעויות היישומיות במלואן. על כל פנים ברמת ההצהרה דו"ח דברת מתייחס ברצינות רבה לתלמידים בעלי הצרכים המיוחדים ועל יש מקום להניח כי אמור להמצא פתרון לילד כמו שלך גם במסגרת יום חינוך ארוך. עד כמה שהבנתי אין מדובר בלימודים אינטנסיביים למשך 8 שעות ביום אלא בפעילות העשרתית מגוונת החל משעות הצהריים. עבור ילדים כמו בנך יהיה צורך ליצור מערכת כזו שתאפשר לו למצות את כישוריו מבלי לתסכלו. זה אפשרי. אל חשש..לכל דבר יש מענה ופתרון. דיאנה
 
למעלה