אני חייבת עזרה...

אני חייבת עזרה...../images/Emo53.gif

המורה שלי נתן לנו עבודה כזו: "היצ'קוק הוא אמן הקולנוע בקולנוע ללא מילים הסבר והוכח טענה זו ע"פ כל אחד מהסרטים שראינו (חלון אחורי, האיש שידע יותר מדי, הציפורים, פסיכו). עכשיו השאלה שלי היא כזו: בכל אחד מהסרטים האלה יש קטע שיש בו מוזיקה או אלמנט כלשהו חוץ ממילים... אני לא יודעת מהו האלמנט הזה בכל סרט! עזרה, מישהו
 

bobby6killer

New member
או שהוא מפיל את המכונית לאגם

המבט המוטרף שיש לו בפנים הוא אגדה
 
אז זהו, שזה איכשהו אמור להיות

קשור לארבגוס(ט?) הבלש הפרטי כי גם אותו רוצחים... יו, אין לי מושג...
 

lollapalooza

New member
המממ

אוקיי, אלמנט מרכזי אצל היצ'קוק הוא העריכה והשימוש במבט- מבט של הדמויות, שימוש בשוט- רוורס שוט, הצצה (כמו בחלון אחורי למשל) ובכלל, נתינת משמעות לדמויות ולמעשים בלי מילים. אני יכולה להסביר לך קטע שלם מ"הציפורים" שאין בו ולו מילה אחת, וגם לא מוזיקה, אבל הוא אומר המון- לזה הכוונה
גם ב"האיש שידע יותר מדי" יש קטע שדי ניתחנו מכל כיוון שאין בו מילים ואפשר לומר עליו הרבה. יש גם קטעים שהוא משתמש במוזיקה כדי להביע דברים מסויימים. השאלה היא מה בדיוק את צריכה, למה בדיוק להתייחס
 
ב"הציפורים" זה הקטע שמלני יושבת

וכל הציפורים באות אחוריה על המתקן ההוא. האיש שידע יותר מדי- הקונצרט- 13 דקות של מוזיקה נטו בלי מילה אחת- אפילו מה שהם מדברים לא נשמע- רק המוזיקה ובסוף הצרחה של ג'ו. פסיכו-
אין לי מושגגג
ו... חלון אחורי אמור להיות משהו בהתחלה עם מוזיקה, אין לי מושג
יוווו בא לי למות
מחר שיעור קולנוע מעשי והיום הייתי אמורה להגיש לו את העבודה
מזל שהוא לא שאל עליה כלום...
 

shiray

New member
מה שעולה לי מיד לראש על פסיכו

זה הנסיעה שלה באוטו, עד שהיא מגיעה למוטל... בגשם וזה... אבל לא עולה לי משהו לראש בקשר לבלש...
 
סבבה, אבל אני צריכה סצנה

על העריכה ועל הטייקים של סצנה אחרי סצנה אחרי סצנה וקאט אחרי קאט אחרי קאט שהכל נעשה בלי מילים רק במוזיקה וכו'...
 
למעלה