אני חייב התייעצות

Shlomo2016

New member
אני חייב התייעצות


אני לא יודע מאיפה להתחיל הייתי מאז שנולדתי ועד לגיל 6 בערך תחת התעללות הורה אושפזתי בגללו בבית החולים. לאחר מכן אבי נעדר (עדיין 10 שנים) חייתי בפנימיות במשך כ 9 שנים ב ארבעה שנים ראשונות גם במשפחות אומנות. לרוב הייתי מסוגר בתוך עצמי. אף פעם לא הייתי מעוניין למצוא חברים בגלל מה שעברתי. עדיין אני לא הכי מקבל יחס "חם" ואפילו עכשיו תמיד זורקים לי משפטים לא הכי נחמדים לא "בכוונת תחילה" אבל כשאני אומר להם שזה מעצבן או פוגע הם מוצאים את כל הדרכים להוציא אותי אשם בסופו של דבר. לא ממזמן חטפתי מכה בעין שיצרה לי שטף דם. (זה בערך הגיע לי) נכנסתי לניתוח לפני חודשיים בעין שמאל. אף פעם לא מאמינים לי כי טוענים שאני תמיד משקר. אפילו אחרי שהיועץ מבית הספר הודה שהוא מצטער זה לא הספיק להם. קיבלתי פתור מצה"ל עקב מצב רפואי ופסיכיאטרי.. בגלל חוסר שהייה ליד אנשים אין לי תקשורת בכלל. שלא לדבר על בנות. ואמא שלי עם המשפטים שלה כמו שעדיף שהייתי נשאר בפנימייה (בתכלס אפשר קצת להבין אותה). אני לא יכול לכתוב הכל כאן כי אין לי ממש זמן כרגע אבל לא סיימתי אפילו לא חצי. הכל מקרה הדבר היחידי שמשאיר אותי למעלה זה חוש ההומור ה"מופרז" שלי והיכולת שלי להישאר צוחק גם אם מבפנים אני ממש לא. זה כבר לא משנה לי לדבר על זה אבל לא עם המשפחה כי הם אף פעם לא מקשיבים ואני יכול להבין אותם גם כי אני לא הכי "צודק" בעולם למעשה הרבה דברים קרו דווקא בגללי ולא בגללם
 
התייעצות

שלום לך Shlomo 2016 יקר,
בתוך כמה שורות הצלחת להכניס אותנו לתוך חלק מסיפור חייך בצורה כל כך כנה ונוגעת ללב.
כמה עברת.. התעללות בזמן ילדות,אשפוז,משפחות אומנה,פציעה ועוד ועוד..
כתבת רק לקראת הסוף על חוש ההומור שלך. זאת תכונה מאוד לא מפתיעה ביחס למה שכתבת.
אפשר לראות איך אתה כותב באופן שמספר את הדברים בגוף ראשון ( איך הרגשת,מה עשית וכו') ומיד אחרי זה אתה כותב בתוך סוגריים כאילו מהצד ( איך מישהו אחר מרגיש כלפיך בצדק/לא בצדק) .
הומור יכול להיות קלף מנצח בחיים מפותלים ורבי תהפוכות כמו שלך.

אני מבינה ממה שאתה כותב שאתה לוקח אחריות על דברים שעשית לאורך השנים, אולי אחריות מקיפה מדי.. עברת כל כך הרבה.. ואני חושבת שאתה כל כך ראוי לכך שיקשיבו לך ושיבינו אותך.
כולנו רוצים שיראו אותנו,יקשיבו לנו ויקבלו אותנו ככה,כמו שאנחנו. בלי יותר מדי שאלות או משפטים שופטים.
לפעמים הדרך לזה עוברת בזה שאנחנו יכולים להחיל לקבל את עצמנו קודם. ככה,כמו שאנחנו.
כתבת שאתה מבקש להתייעץ. אתה מוזמן להמשיך לכתוב ולהסביר על מה תרצה להתייעץ.

אני מאוד מעריכה את מה שכתבת וגם אותך ,על כל מה שעברת ועל השאיפה הכל כך צודקת שלך-שיקבלו אותך כמו שאתה. בלי קשר לצודק/לא צודק.

אשמח לקרוא עוד ממך,
שלך,
שחר
 
למעלה