אני חייב להגיב על הפרסומת של יהודים למען ישוע

אני חייב להגיב על הפרסומת של יהודים למען ישוע

ישו = ישוע = ישועה אני אישית, כאדם מאמין שאוהב את האדון ישוע, רואה בפרסומת הזאת עלבון. עלבון לסוג האנשים שמיוצגים בסרטון, עלבון למאמינים ועלבון לישוע. הסגנון מעט בוטה, פוגעני ומפספס לחלוטין את המטרה - לגרום לאנשים להבין שהשם של המשיח הוא ישוע ולא ישו. אם כבר משקיעים כסף בסרטון שמופיע בכל ערוצי התקשורת האפשריים, אולי כדאי גם להשקיע בקופירייטר מקצועי, ולא בטקסט חובבני פוגעני שלא קולע למטרה ומפספס אותה. השם של ישוע הוא שם קדוש, והם עושים מהשם הזה צחוק. חבל.
 

דהאמא

New member
../images/Emo207.gif שאלה

ידוע כי ישוע ואמו נוהגים מעת לעת להופיע במקומות שונים בעולם כבדרך נס - לעתים בשמים, לעתים בתופעות טבע מסוימות, וכו'. השאלה שלי היא מה לדעתכם האות הזה בא לומר לנו? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3905727,00.html
 
ג לֹא-תַעֲשֶׂה לְךָ פֶסֶל, וְכָל-תְּמוּנָה

בס"ד לֹא-יִהְיֶה לְךָ אֱלֹהִים אֲחֵרִים, עַל-פָּנָי. שתיים מתוך עשרת הדברות,ספר שמות,פרק כ',פרשת יתרו. כִּי אָנֹכִי יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, אֵל קַנָּא--פֹּקֵד עֲו‍ֹן אָבֹת עַל-בָּנִים עַל-שִׁלֵּשִׁים וְעַל-רִבֵּעִים, לְשֹׂנְאָי. ה וְעֹשֶׂה חֶסֶד, לַאֲלָפִים--לְאֹהֲבַי, וּלְשֹׁמְרֵי מִצְו‍ֹתָי..
 
כזו בורות

מה אלוהים שכח מכל שאר הפסלים בדמות ישו שיש בעולם מתרצים לעצמכם בכאלה תירוצים עלובים ומרגישים מסופקים איזו טיפשות
 

My Shepherd

New member
../images/Emo23.gifלא ראיתי..ואולי עדיף שכך..

כנראה שאין לך לינק לפרסומת.. אם היא כזו פוגעת אפשר ליזום עצומה ולהוריד אותה.. בדיוק מה שעשינו בפורום בזמנו עם הפרסומת של פוסטיניר למי שזוכר!
 
הפרסומת לא עד כדי כך

פוגענית. היא פשוט מפספסת את המטרה, ומשתמשת במושגים ושיטות שקיימים בעולם, ולא מביאה שום דבר מהמלכות.
 
הפסומת פוגענית

מציגה את החרדים באור מגוחך. למרות שהם כאלה זה עדיין פוגעני. לא הייתם רוצים שחרדים יעשו פרסומת שלכם נטבלים במים ומזייפים "התעוררות רוחנית" כלשהיא או מדברים ג'יבריש
 
מחפש

זה גם מה שכתבתי בהתחלה. אך היא לא פוגענית עד כדי כך שנתחיל לעשות עצומות להורדת הפרסומת.
 

BlackTitanium

New member
לדעתי זאת לא הגישה הנכונה

לכל אחד יש זכות לראות את הדברים איך שהוא בוחר, ואם יש מישהו שחושב שזה פרסומת יעילה, שיבושם לו, כל עוד הוא לא פוגע במישהו או עוברת על חוק מסויים (וכן כל המתלהמים בתגובות לעצומה, הם לא נפגעים באמת, הם רק קיצוניים בצורה מאוד שלילית). כמו כן, תחשבו על זה, אם הפרסומת תוביל בן אדם אחד אפילו אל הדרך למשיח ישוע, אין זה שווה זאת?
 
../images/Emo45.gif

אני רק מקווה שבדרך שאדם אחד יגיע לאמונה, הפרסומת לא תדחה 1,000 אחרים. אך האמת היא שלא בכוחה של הפרסומת להביא אדם זה או אחר אל הישועה או למנוע מאדם זה או אחר את הישועה, הדבר טמון אך ורק בכוחו של רוח הקודש, ואתה צודק - אם הפרסומות הזאת תהווה כלי עזר לאדם כלשהו להגיע לאמונה - עלינו למלא את פינו מים. מצד שני סרטים, כמו "Jesus Superstar" וכמו "The Last temptation of Jesus" היוו קפיצת מדרגה בדרך לאמונה בישוע המשיח לאנשים רבים. אז האדון יכול להשתמש בדברים שאף יוצאים נגדו.
 
למעלה