אני חרדתי מאד מיום שנולדתי ועד היום בגיל 74 שנים

  • פותח הנושא EZCA
  • פורסם בתאריך

EZCA

New member
אני חרדתי מאד מיום שנולדתי ועד היום בגיל 74 שנים

כיום אני דוקא רואה שבחיים של חרדה מתמדת יש יתרון גדול מאד, בכך שאני חי בזהירות יתר מכל סכנה שאורבת בחיים. במקרה זה אני נזהר יותר מהאנשים האחרים מפני הדבקה בוירוס הקורונה. אני נזהר בנסיעה במכונית ,נזהר ממפגש עם אנשים לא נחמדים.נזהר מקבלת קנסות. כל הזמן אני זהיר וגם מבצע עבודות בזהירות יתר ובסבלנות רבה. לא ממהר בשום דבר ובודק כל דבר מהיסוד לאט לאט. וככה אני לא נופל בבורות וכל זה בזכות החרדה שכעת אצלי היא לא קשה בעיקר בגלל שאני חושב נכון ומתנהג בחיים נכון ולא לוקח לעצמי מטלות קשות מעבר ליכולת שלי הקטנה. חי טוב בהסתפקות במועט ולא חי בכעסים ובדאגות יתר.
 
לחיות עם חרדה

תודה עזרא על השיתוף, נאחל לך בריאות טובה אני שמחה לשמוע שאתה רואה את הצד החיובי של החרדה, אתה שומר על עצמך וזה כנראה מתאים לך לחיות בדרך זו, יחד עם זה אני מזמינה אותך לנסח את הדברים בצורה שתבטא את מה שאתה רוצה להשיג: לדוגמא : אני שומר על בריאותי אני בוחר לפגוש אנשים נחמדים, אני לוקח מטלות בהתאם ליכולת שלי וכן הלאה
 

EZCA

New member
תשובה

1. אני שומר על בריאותי- זה שאני אוכל בריא יותר. עושה לפעמים הליכות. לא חי בכעסים ודאגות יתר. נזהר בנסיעה באוטו שלי. נח טוב בבית.... &nbsp 2. אני בוחר לפגוש אנשים נחמדים- אם אני מזהה חבר שקרן ,אני עוזב אותו. אם הוא אנוכי, לא בשבילי, אם הוא כעסן ועצבני,לא בשבילי, אם הוא טיפש שמדבר שטויות ומקלל, לא בשבילי....... &nbsp 3. לוקח מטלות בהתאם ליכולת שלי- לא עובד בעבודות שמתישות אותי פיזית או נפשית. אם מבקשים ממני לבצע אותם אני עונה ,סליחה אני לא יכול לעשות. את המשימות אני עושה לאט מאד עם החומרים הטובים ביותר כך שהתוצאה תהיה טובה מאד ולא מותש בסיום העבודה. אם אני לא יודע לעשות טוב את העבודה אז אני מבקש עזרה מאדם שמבין טוב יותר ממני בתחום הנדרש.
 
למעלה